Vandaag dag 33 en vanochtend een testje gedaan maar die was negatief... Klein beetje teleurgesteld maar eigenlijk zou het ook wel heeeeeeeeeel bijzonder wezen nu al zwanger haha Bovendien weet ik niet hoeveel dagen mijn cyclus deze ronde zou moeten duren. De vorige (nog niet bezig zwanger te worden toen) was namelijk bijna 8 weken, maar ja, toen gaf ik ook nog twee keer per dag borstvoeding. Nou ja, we wachten lekker nog ff af Ik merk 't vanzelf!! We gaan alleen morgen op vakantie dus dacht: voor ik straks sta te stotteren bij een apotheek om zo'n test kan ik beter thuis alvast ff kijken, wie weet is er al nieuws.... Andere dames nog nieuws of allemaal in de wachtstand?! Manny leuk dat je er ook weer bijstaat! Ik hoop idd allebei straks weer snel zwanger Misschien weer een bijna even oud kindje Nou, ik ga nog eventjes verder met inpakken. liefs London
Nou, ben sinds kort ook aan de Etos zwanger worden-pillen! Vorige week stond ik in de winkel, waren ze ineens in de aanbieding...dus ik dacht: meenemen die handel! Baat het niet, dan schaadt het niet, en met een beetje geluk wordt mn huid er mooier van. (daar hoor ik zo veel over!) De verkoopster keek me met een twinkel in haar ogen aan: 'Zal ik hier maar een tasje omheen doen?' Haha, ja doe maar, niet iedereen hoeft dit te weten! Het staat er zo duidelijk op! Iedereen die zo'n doosje ziet weet precies wat er aan de hand is... Maar wat zijn die dingen gigantisch zeg, ik krijg ze vaak niet weg! Soms heb ik geluk en lukt het me, maar andere keren krijg ik ze gewoon niet door mn keel. Dus dan prik ik ze maar lek, en vermeng ik het poeder in water om het zo op te drinken. Geen idee of dit kwaad kan, maar dan krijg ik t in ieder geval binnen. Hoe doen jullie dat?
Ehm..Gewoon innemen met wat water? Vervelend als je ze niet wegkrijgt. Ik zou wel ff navragen of je het poeder zo in mag nemen.
Hoi, Heb even een vraag mbt de Etospillen. Heb jullie een vast tijdstip voor inname? Ik zit nu op dag 16 met de Etos pillen. Ben benieuwd met hoeveel dagen ik ongi word. Heb zelf nog geen cyclus...dus het is echt afwachten.Het zit wel te rommelen. Ik slik de Etos pillen 'sochtend rond een uur of 10. (na de maaltijd) En 'savonds voor het naar bed gaan. Ik kon verder niets vinden,over het tijdstip van inname. Jullie??
Hmm..Volgensmij maakt dat niet zoveel uit. Ik neem ze altijd '' in de buurt'' van ontbijt in s morgens en 's avonds voordat ik ga slapen. Heb er geen last van, niet misselijk of iets!
Hoi Marlayne, Sorry, lees net je reactie pas! Heb dus ook nog niks nagevraagd. Maar ik dacht dat het geen kwaad kon, omdat die capsule van gelatine is en zodra daar vocht bij komt is die zo weggesmolten. Het enige wat ik kan bedenken is dat het vermengd met water wat minder effectief is. Maar het zijn allemaal goede vitamines. Ik bedoel, je hebt ook kauwvitamines, die vermaal je ook al in je mond. Ik blijf mn best doen met slikken in z'n geheel, maar meestal eindigt dat er toch mee dat ik de boel in een beker water gooi en opdrink...
Ook ik heb last met het innemen van die grote pillen. Soms is zo'n pil in mijn mond en dan moet ik me ff goed concentreren want anders vliegtie er zo weer uit en de andere keer istie zo weg
Haha ja en ben op 1 of andere manier bang datie in mijn keel blijft steken dus lukt het gewoon niet om het weg te krijgen Hebben jullie er al baat bij voor jullie gevoel??
Ik vind het spannend hoor, ik ben wel benieuwd of m'n cyclus korter zal worden ofzo... Maar het zijn natuurlijk geen wonderpillen Ik heb sinds een weekje veel gerommel in m'n buik en nu wat misselijk...
...Jammer dat hier zo weinig activiteit is :S Ik mag een ronde verder, dus ronde 2 mét Etos Zwanger Worden
Ik slik de pillen nu alweer ruim 4 weken, ben deze week met doosje 2 begonnen. Nog steeds geen menstruatie te bekennen...
Hoi Stippel, Ik slik ook etos zwanger worden sinds augustus. Ben gestopt met de pil in april, maar nog niet ongi geworden op natuurlijke wijze. Dus nu maar aan de etos pillen. Ik hoop dat het werkt. Heb gehoord dat de meeste gebruikers binnen 3 mnd zwanger waren! Groetjes lil85
Hoi Lil, Dat heb ik inderdaad ook gelezen, dat veel gebruikers snel zwanger raken. Maar goed... of dat ligt aan die pillen, geen idee. Laten we het hopen. Er zit een 'stofje' in dat de cyclus regelmatiger kan maken, ik hoop dat dat helpt, want ik vind dat wachten op een menstruatie zo frustrerend! Dus jij wacht al 5 maanden op je ongesteldheid? Hoe lang heb jij de pil geslikt? Heb je nog geen contact opgenomen met je huisarts? Groetjes!
Ik ben vandaag ongesteld geworden! Kwam behoorlijk onverwacht, maar ben er blij mee. Gisteravond wel erge hoofdpijn, maar geen idee of dat kwam, doordat ik ongesteld ging worden. Deze tweede cyclus duurde dus 71 dagen, maar... na 32 dagen Etos Zwanger Worden ben ik ongesteld geworden!
Yes,Yes,Yes.... O,wat ben ik blij!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben namelijk ongesteld geworden, na 31 dagen Etos pillen geslikt te hebben! Ze hebben hun werk gedaan en het werkt echt,ik ben ervan overtuigd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn dochter is namelijk al vorige week 1 geworden en ik ben na haar bevalling niet meer ongi geworden!! O,mensen wat ben ik blij! Hopelijk over 14 dagen weer eisprong.