hee meiden, mag ik me hierbij voegen...wil graag etos zwanger worden ophalen!! Net getest en nega, terwijl we al in ronde 13 zitten
Enjoy de club, Ik heb ze nu 2 weken ongeveer. De ene is heel positief over de pillen en andere hebben weer veel klachten (of het nu echt aan de pillen ligt is de vraag). Ik heb nog niet zo heel veel ervaring. Ik verwacht mijn NOD rond sinterklaas dus we zullen zien. Ik hou je op de hoogte hoe ze mij bevallen. groetjes Dorianne
Hoi Meiden, Ik meld me hier ook aan, Zie dat er al een tijdje niet meer gepost is, jammer! Ik slik Etos zwanger worden nu bijna 2 weken.. dus ik ben benieuwd.. Hoe zijn julie ervaringen?
Hallo! Ik meld me hier ook aan! Ik gebruik nu sinds een week 'Etos Zwanger Worden'. Wij zijn al vanaf dit voorjaar bezig met zwanger worden. Ik hoop in 2010 onze eerste kleine welkom te heten!
Hoi hoi Ik slik etos zwanger worden nu bijna anderhalve maand. Volgens mijn huisarts kan dit niet helpen om een eisprong te krijgen. Wij zijn nu bijna 8 maanden geleden gestopt met de pil en heb sinds de stop geen eisprong gehad tot 2 weken terug......Misschien toch de werking van etos zwanger worden???? Ik vind het in ieder geval wel heel toevallig dat ik voor het eerst een eisprong krijg net nadat ik de pillen van etos een maand geslikt heb. Of het nu wel of niet helpt er zit in ieder geval foliumzuur in. Groetjes Huitje
Hoi hoi, Het is weer gelukt met de pillen!! D.w.z. ze hebben waarschijnlijk geen negatief effect gehad In de 3e ronde ben ik zwanger geworden van ons tweede kindje, ben nu waarschijnlijk 6 weken zwanger. We zijn er weer erg blij mee!!! Hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test!! Succes!!!! Liefs, London