Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    nee, idd, ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat clomid hetzelfde doet als die etoszooi.
    Want dan hoefde ik die clomid niet te slikken, en was mn relatie een stuk rustiger;) en de opvliegers etc zouden er dan ook niet zijn.

Mensen ajb, die etospillen zijn geen wonderpillen. HEt belangrijkste is dat er foliumzuur in zit, en dat is heel belangrijk voor je beeb..
    En natuurlijk zit er van alles bij, wat mis. je cyclus helpt te reguleren. Je mag van mij gerust hopen dat je er sneller zwanger van wordt, maar maak er ajb niet meer van dan dat het is!

liefss, Taliaa
    (slikt ze zelf ook hoor:))

2. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ze hebben mij deze ronde iig niet geholpen

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    balen poohbear!
    hopen dat het volgende maand lukt!
    liefs, lauwie

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :-$ Stttt niet zeggen! Dat hoeft niet, mag niet etc...dat weet iedereen hier wel...maar ergens op hopen dat mag wel toch. Ten minste dat was wat im te horen kreeg.. :) Dusssss lekker blijven slikken en er van denken wat je zelf wilt. ;) ;)

(Heb ze zelf ook gebruikt hoor, toen ik nov stopte met de pil...en in ronde 6 na voor t ecchie te gaan raak....maareh leg geen link tussen het gebruik van de pillen en zwangerschap)

5. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi Franka,die etos pillen moet je wel elke dag slikken , zit namenijk foliumzuur in. Dat word aangeraden te slikken als je met anticonceptie stopt.

6. Niet meer actief

Ze zijn inderdaad ook erg groot....
    Waar ik werk worden ze gemaakt....
    Kun je de capsules niet doormidden breken en dan doorslikken zonder capsule..?
    Gebruik ze overigens zelf niet...

7. Niet meer actief

had ik helemaal me best gedaan om ze smorgens en s avonds in te nemen en dat is me nu 4 dagen gelukt :D Alleen gister was ik laat thuis en ik stond in de keuken en dacht er nog aan en word vanmorgen wakker en dacht o nee vergeten :confused: Kan toch geen kwaad of wel? Neem zometeen weer de eerste van vandaag in.

Liefs

8. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hahaha,

Volgens mij kan het geen kwaad...zijn nameijk maar vitamientjes ;)

Ik heb ook vaak dat ik ze bijna was vergeten... :D

9. Niet meer actief

Ooo nou geen probleem dus! haha Echt handig zo'n forum ;)

Fijne Dagen!

10. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hoi dames die pillen van zwanger worden waar kan ik die in belgie kopen. kan ik die miss in het kruidvat vinden en hebben ze dan dezelfde naam ? alvast bedankt he

11. Niet meer actief

Als er een Etos zit dan wel te koop in Belgie maar niet te koop bij Kruidvat...is eigen merk Etos..

12. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Schreef een paar pagina's terug dat ik dunne ontlasting kreeg van die pillen... Ben er dus mee gestopt en het is over! :) Ga ze ook niet meer slikken. Slik nu gewone multivitamines en foliumzuur. Ook heel raar, toen ik de pillen slikte heb ik helemaal geen eisprong gevoeld... de keren daarvoor wel. Een lichaam zit raar in elkaar. :rolleyes:

Iedereen succes met zwanger worden!

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat had ik dus ook, heel lang aan de diaree.

14. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Toch vreemd... Er zal wel iets in zitten waar onze darmen niet tegen kunnen. :(

15. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Nee, niet doen! Ze smaken dan afschuwelijk!

16. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Aha heb je 't al uitgeprobeerd, LMM? ;)

Hier totaal geen last van diarree met de Etos pillen...

17. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ja, ik dacht ik het begin ook dat ze wel in water op te lossen waren en dan zo in te nemen. Vreselijk!

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hele fijne dagen ennehhhh een heel vruchtbaar 2008 voor jullie.
    Zijn er al bijna weer testers of niet?
    Spannend...hopelijk weer snel nieuwe zwangeren! :D

Geeft inderdaad niets als je ze een keer vergeet...heb ik ook gehad en t gaat allemaal goed hier ;)

Mmm had wel beetje last van mn darmen met de pillen bedacht ik mij ineens, maar na een tijdje gebruikt te hebben was het over...misschien gewoon ff wennen?

Groetjesss,
    Mili

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ben op 21-11-07 begonnen met die pillen. Daarvoor had ik een hele lange cyclus. En heb afgelopen weekend een posi ovutest gehad. Dat betekend iig dat mn cyclus weer korter is, maar of dat door die pillen komt? Ik ben er erg tevreden over.

Nog een handige tip: ik zet op de doordrikstripjes de dagen(bijv ma, ma, di ,di etc), dan weet je of je hem mnog moet nemen of dat je re geen vergeten bent

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Das een handige tip..ikzelf heb ze in een soort van pillendoosje, kan ik ook direct zien of ik een vergeten ben...vandaag dus wel weer haha. Nou ja hihi hoort bij de zwangerschap zullen we maar denken..hihi ben een zeef! ;)

Deel Deze Pagina