Heb ze wel even geslikt hoor, maar de diarree ging niet over.. ik stopte met die dingen en weg was het.
Dat doe ik ook steeds, het zou wel handig zijn als Etos dat alvast voor ons erop zette. Ik heb ooit foliumzuur gehad waar dat wel voorgedrukt stond!
Hihi, dat weet ik wel (stond ook niet voor niks onder mijn berichtje dat ik ze zelf ook slik) Maar het ging mij erover uit dat het vergeleken wordt met clomid, en dat schoot me ff in t verkeerde keelgat! Want dan zou iedereen die die etospillen slikt dus ook constant met de benen wijd bij de gyn moeten liggen.. Krijgen ze het nog drukker dan ze het al hebben Maar ehm, ik zal de magie rondom de etospillen niet doorbreken hoor, maar ik wilde dit even kwijt... succes
Hai dames, Ik heb een vraagje omtrent de pillen van Etos. De eerste doos is bijna leeg. Ik heb nu nog vijf capsules over. Zoals je ziet (banner) kan ik binnenkort mijn ongi verwachten of negen maanden lang niet ongi worden . Wat zouden jullie doen? Ik heb thuis nog een aantal strips foliumzuur liggen. Als de capsules op zijn kan ik toch daarop overstappen? Graag jullie mening. Dank! Selma2007
Hahahaha.....ik heb vorige week gewoon 2 doosjes gekocht, ze zijn nl regelmatig uitverkocht. Als ik deze ronde zwanger zou raken heb ik ook ruim een doosje "over" maar daar maak ik dan wel iemand blij mee, zo vreselijk duur zijn die pillen nu ook weer niet! @Brenda1976: Maak het nog ff moelijker het maken ervan...-> Hoezo? Als het met foliumzuur wel kan dan kan het met deze toch ook
Goedemorgen, Ik slik de pillen nu 2 maanden en voor mij hebben ze hun werk goed gedaan want we zijn zwanger! Ik wil iedereen in ieder geval een gezond, voorspoedig en vruchtbaar jaar toe wensen! Suusje D
Gefeliciteerd Suusje! Hier had ik de afgelopen 2 maanden steeds mijn ei op dag 17 maar nu eerste ronde etos pillen ei op dag 14! Weet natuurlijk niet zeker of dit daardoor komt, maar vind het wel lekker om een korte cyclus te hebben... Of natuurlijk liever 9 maanden helemaal geen cyclus Nog even afwachten! Groet Snoozie
Dat je ei vroeger is als anders komt denk ik wel door de etos pillen. Ik had mijn ei altijd rond dag 19 en nu de 1e ronde met etos pillen op dag 16 en ronde 2 met etos pillen op dag 15. Mijn lutheale fase is ook langer namelijk ipv rond de 10/11 dagen nu 13 dagen. Ik zit nu op de wachtbank en zit nu op 10DPO dus ik ben benieuwd of ik nu weer een langere lutheale fase heb of gewoon ni ongi word.... [-o<
Hallo meiden! Sorry dat ik inbreek hier, maar ik las zoveel positieve verhalen over de pillen dat ik ze gisteren ook gekocht heb! Ik hoop dat ze mij ook geluk en regelmaat gaan geven. Veel succes allemaal!
Zou mss ook wel kunnen.. Bij ons worden ze gemaakt de pillen van Etos en geblisterd en verpakt... Op de folie(achterkant) blister staat immers de tekst van produkt.. Als je de dagen of dagdelen erop zet is het nog moeilijker om te blisteren..
Hey Selma, Ik vroeg me af of ik niet ongesteld werd door de etospillen en ben toen weer overgestapt op andere foliumzuur pillen. volgens mij kan dat dus gewoon! liefs, lauwie
Daar zit wel wat in....ik schrijf de dagen er zelf steeds op want anders vergeet ik "de pil".... Gefeliciteerd Suusje! Hoeveel rondes met en zonder pillen?
mmm dat kan..nou ja beter om, dat het weg is als je stopt. maar goed nooit geschoten is altijd mis... bij mij was t gelukkig over na een gewenningsperiode
Ik ben ook afgelopen maand begonnen met de etos pillen.....ik heb een jaar lang een cyclus gehad van 28 dagen...nu duurde deze ineens 35 dagen....en ik maar denken dat ik zwanger was....heb het idee dat het door de etos zwanger worden pillen komt...mijn menstruatie is ook veel heftiger dan de vorige Groetjes Debby
Tjee debby, nu jij dit zo schrijft........ Ik heb al sinds april 2006 (stoppen met de pil) een cyclus van 26 dagen gemiddeld. Echt altijd! Nu bij het slikken van de etos pillen, had ik vorige maand mijn 1e menstruatie weer en deze keer was het 28 dagen! En idd ook enorm veel pijnklachten, vooral de 1e dag. Maar goed, die pijn heb ik wel meer. Toch ben ik benieuwd naar mijn volgende ongi of deze ook weer 28 dagen of langer is.....? grt.