Hey hallo meiden, voor degenen die vroegen of de capsules niet met eten ofzo (kapot) ingenomen kunnen worden..... Het kan wel, maar is niet aan te raden, ik heb het vanmorgen geprobeerd, maar het is dan echt niet te eten gewoon. Ik heb m'n eten weggegooid. Dus ik slik ze wel gewoon zo. Ik wilde jullie dit niet onthouden, dus vandaar dat ik het hier even neerzet. Heel veel liefs en dikke kus, Patricia
patricia, heb je het echt door je eten gedaan? eten in de zin van complete maaltijd of heb je het door bijv één hap gedaan? Ik kan me voorstellen dat als je het door je hele maaltijd doet dat je dan een bord vies eten voor je hebt maar als je het door bijv één hap appelmoes doet en daarna nog even iets lekkers eet dat dat wel te doen is.
Voor de meiden waarbij het doorslikken niet wil lukken, hier misschien een tip! Deel de capsule in 2 en stop de twee delen poeder in een klein stukje vloei en maak hier een bolletje van wat je wel kunt doorslikken. Dat vloei papier is niet schadelijk voor je maag en zo kun je zelf de grootte van de pillen bepalen. En zo proef je de vieze smaak van het poeder ook niet! Succes ermee!
hoi lievelief, aan je banner te zien is je cyclus vrij kort, dus het kan zijn dat je cyclus er langer van wordt, maar ik denk niet dat dat kwaad kan. als je eisprong op dag 12 is en je cyclus maar 18 of 20 dagen duurt, heeft een eventueel bevrucht eitje maar 6 tot 8 dagen om in te nestelen en dat is wel kort volgens mij. ik had ook een vrij regelmatige cyclus en heb de pillen maar een maand geslikt omdat ik toen al zwanger was, dus mijn cyclus is er niet van in de war geraakt. en er zit idd genoeg foliumzuur in. wel 2x per dag een pil nemen! succes! lauwie
Hai, bedankt voor je antwoord.. Deze 2 maanden waren echt een uitzondering, waarschijnlijk ontpillen.. Ik heb altijd (wanneer ik niet aan de pil was..) een regelmatige cyclus gehad van 26/27 dagen. Alleen nadat ik 3 maanden geleden gestopt ben had ik ineens 2 hele korte! Gelukkig was de afgelopen cyclus weer gewoon 26 dagen met een duidelijke eisprong op de 12e dag. Dit wil ik graag zo houden en daarom vroeg ik mij dus af of het niet mijn cyclus weer in de war schopt! Maaar.. daar ga ik maar niet vanuit en slik dus netjes 2x per dag een pil. Trouwens, dat door slikken gaat eigenlijk heel makkelijk! Valt hartstikke mee.
Hey hoi Esther, ik had een beker optimelyoghurt en daar had ik het ingedaan, maar werd al misselijk na 2 happen, dus dit ga ik niet meer doen.... hahahahahahaha. Liefs en dikke kus, Patricia
Hey Snoozie, bedankt voor je tip! Ik ga het zeker uitproberen zo. En je weet zeker dat het allemaal gewoon oplost en je dus ook echt de vitaminen binnenkrijgt? Heel veel liefs en dikke kus, Patricia
nou ik heb deze maand ook voor de eerste x etos zwanger worden geslikt en heb 28 dec me eiersprong gehad en 2 tot 3 jan wat bruine afscheiding en 2 vegen bloed sinds 3 jan hele gevoelige opgezete tepels dus hoop dat het innesteling was en dat ik nou zwanger ben na 1,5 jaar
Ja, het vloei lost al op als je het bij wijze van op je tong legt. Dus in je maag lost het op en komen de stoffen vrij. De buitenkant van die capsulles lossen namelijk ook op in de maag terwijl die zelfs een stuk steviger zijn. Succes ermee! Hier zit ik op mijn ongi te wachten, nou, ja liever niet natuurlijk! Maar had deze maand met etos pillen 3 dagen eerder mijn ei, dus hoop ook op een korte cyclus! Nou, ja, of liever 9 maanden helemaal geen cyclus Groet Snoozie
Hey Snoozie, nou dan ga ik het nu gelijk uitproberen. Door m'n maagbandje is het voor mij erg lastig om deze pillen zo te slikken, dus ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte. Liefs en dikke kus, Patricia
Vies he! Wat ook nog wel eens helpt is een grote slok melk of vruchtensap. Ik neem ze zonder moeite in, samen met de evengrote B-vitaminenpillen.
Hai Dames, Ik geloof dat ik zwanger ben! Althans, ik kan het nog nauwelijks geloven en durf mijn banner nog niet aan te passen, maar heb wel twee positesten hier voor mijn neus liggen! En dit was de eerste maand aan de etos pillen! Groet Snoozie
dat vloetje gebruikte wij vroeger ook zo alleen dan ni voor vitamine pillen hahahaha hej maar Snoozie, gefeliciteerrrddddd
Allemaal nog gelukkig en een vruchtbaar nieuwjaat. - snoozie gefeliciteerd, postitief testen = zwanger. geniet er lekker van. Ik ben nu voor de tweede maand bezig met de etos pillen, heb gelukkig geen bijwerkingen en mijn cyclus is ook 29 dagen gebleven. gr anja
Snoozie gefeliciteerd, weer een etos zwangere erbij! Ik lees hier veel verhalen over het moeilijk doorslikken van de capsules. Moet zeggen dat toen ik ze voor het eerst zag, ook dacht dat het lastig doorslikken zou worden. Maar moet zeggen dat ik ze nog makkelijker doorslik als zo'n klein stroef foliumzuur pilletje.