Hey hallo meiden, nou heb het gisteren geprobeerd met een vloeitje (had er wel 3 nodig, om het spul in 1x naar binnen te kunnen werken), maar het gaat echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter als die capsules. Verder had ik met die capsules ook last, dat als ik een boertje moest laten, ik dan helemaal last had van die vieze smaak van dat spul wat erin zit, maar met die vloeitjes heb ik hier ook geen last meer van... Dus meiden, hebben jullie ook moeite om deze capsules naar binnen te werken....die tip van de vloeitjes is echt helemaal super! @Snoozie, wat gaaf zeg meid! Gefeliciteerd. Liefs en dikke kus, Patricia
nou dit is de tweede maand dat ik deze pillen slik. heb altijd een keurige cycles van 28 en me ei op dag 15. ik gebruik ook altijd ovutesten en zie duidelijk dat me lf opbouwd behalve deze maand. zit nu op dag 14 en dan heb ik altijd een duidelijke positieve ovu test maar nu is het al een paar dagen een heel licht vaag streepje. wat denken jullie zou ik deze maand geen ei krijgen snap er niks van heb dit nog nooit gehad.
Snoozie gefeliciteerd! Leuk zeg. Ik heb die etos pillen dus open gemaakt en op een stukje brood gedaan nou zeg terwijl ik kauwde werd ik zo misselijk als wat en spuugde alles eruit ale: Ik denk dat het beter gaat met appelmoes of yoghurt. En dan niet erdoor heen roeren zoals iemand eerder deed maar steeds beetje bij beetje op de lepel. En dan zul je net zien geen appelmoes of yoghurt in huis, dat ga ik morgen dan maar halen.
3 dagen, had deze maand veel eerder mijn ei (dankzij pillen?) en heb op 12 dagen dpo getest, verwachte mijn ongi rond de 12 a 14 DPO. Maar had op 12 dpo al 2 vrij duidelijke testen en vanmorgen een digi en die gaf na 1 minuut al zwanger! Wel onwerkelijk hoor en vind het ook nog wel spannend omdat het idd nog wel heeel pril is! Groet Snoozie
Ik heb ook ongeveer 3 dagen eerder mijn eisprong gehad dan verwacht, vast het voordeel van de ETOS pillen, dus nu maar afwachten. Heb nog geen ongiklachtjes.....spannend. Snoozie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap grtjs Silver
Hoihoi! Wat een goede berichten hier! Maaaaar.. ik heb een vraagje over de etos-pillen en hoop ze hier beantwoord te kunnen krijgen.. Ik ben 3 januari (1e dag ongesteldheid) begonnen met het slikken van de etospillen en slik nu dus een paar dagen elke dag netjes 2 pillen. Voorheen duurde mijn periode van 'ongesteld zijn' altijd 5 of 6 dagen. Maar nu heb ik al sinds gisteravond geen bloed meer verloren! Ik vraag me nu dus af; kan dit door de pillen komen? En kan dit iets negatiefs betekenen?
Hey Lievelief, ik heb echt geen idee. Ik durf je dat zo niet te zeggen. Ik heb er namelijk geen "last" van gehad. Maar dan ben ik ook wat later in mijn menstruatie begonnen met deze capsules, welke ik nu met die vloeitjes slik. Liefs en dikke kus, Patricia
nou dit is de tweede maand dat ik deze pillen slik. heb altijd een keurige cycles van 28 en me ei op dag 15. ik gebruik ook altijd ovutesten en zie duidelijk dat me lf opbouwd behalve deze maand. zit nu op dag 14 en dan heb ik altijd een duidelijke positieve ovu test maar nu is het al een paar dagen een heel licht vaag streepje. wat denken jullie zou ik deze maand geen ei krijgen snap er niks van heb dit nog nooit gehad.
@chida; dpo = ...days past ovulation. Dus de hoeveelheid dagen na je ovulatie/eisprong. Hier weer druk 'in de wacht' voor mijn ei
Lievelief, Ik denk niet dat je kortere menstruatie nu al met die pillen te maken heeft, maar meer nog met ontpillen. De eerste 4 maanden slikte ik de etos pillen nog niet en had ik de ene cyclus een menstruatie van 6 dagen en de maand erop van 2 dagen Wel zou het zo kunnen zijn dat je deze maand eerder je eisprong hebt, althans dat had ik en denk echt dat dit mede door de pillen komt. Succes allemaal en ik wens jullie heel snel een zwangerschap toe! Groet Snoozie
wie heeft deze pillen ook tijdens zijn zwangerschap geslikt, en tot hoe lang ben je er mee door gegaan?