Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik wil hem ook gaan halen maar moet ik er nu vanuit gaan dat het goed is of niet?

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

Je mag de pillen niet meer gebruiken na de eerste 3 maanden van je zwangerschap stond op het doosje. Ikzelf ben direct over gestapt op een ander vitaminepreparaat speciaal voor zwangere vrouwen. Je hebt overigens ook Etos -zwanger zijn- tabletten. Die gebruik ik nu niet maar als je in de Etos sfeer wilt blijven kan dat dus ook ;)

groetjes,
    Mili

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ehm hoe bedoel je dat? :rolleyes:

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Nou meiden ik heb ze vandaag ook in huis gehaald. Die 2 dames die bij de etos werken zijn zo aardig ik zei moet je maar is even een kijkje nemen op zw pagina :) kunnen jullie zien hoe populair :) jullie wel niet zijn. Een speciaal topic over ETOS ZWANGER WORDEN hahahaha :) ze gaan een kijkje nemen :)

5. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Klopt, ze zien er hetzelfde uit en ze smaken even beroerd.....Hoop ze toch weer heel snel te gaan slikken!

6. Niet meer actief

En je hebt ook Multi Jonge Moeder...ook van Etos...
    Alles wordt bij ons gemaakt... ;)

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nou meiden!

Ik heb met verbazing jullie ervaringen met etos zwanger worden gelezen en ben sinds vandaag ook lid van jullie clubje haha ;)

Ik hou jullie op de hoogte!

xxxx

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Brenda, die hoop ik over een maand of 9 te gaan slikken!

9. mamastarlight

ik heb gisteren etos multi zwanger worden gehaald

10. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Ik was gisteren bij de etos en ik keek naar het vakje waar het etos zwanger worden hoort te liggen... En raad eens, OP, uitverkocht! :)

11. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Haha, ja ik had bij onze etos hier ook al de laatste!

12. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Na al die positieve verhalen te hebben gelezen denk ik dat ik aan het einde van cyclus er mee ga beginnen. :D

Extra vitamientjes kunnen geen kwaad.

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hahah de mijne was de een na laatste. En vorige week toen ik ze wilde halen waren ze uitverkocht :)

14. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Heel veel meiden die ons voor zijn geweest hahaha.

Etos zou eens moeten weten dat zij wel heel veel geld verdienen aan de meiden van zwangerschapspagina. :)

15. Hallo meiden,

Ik wordt ook lid van jullie club ;)
    Had eerste kleine foliumzuurtabletjes en twee grote capsules teunisbloemolie. Ik heb net Etos zwanger worden gehaald en ga die nu proberen. Zo spannend Lees veel goede berichten :D

16. mamastarlight

lijkt wel een plaag hahaha.

bij mij hadden ze net weer aangevuld. ben blij dat ik later op de dag ebn gegaan

17. jolin

jolin Niet meer actief

hoi dames,

na het lezen van dit topic ben ik vorige week ook begonnen met de pillen.
    ik ben sinds 25 juni gestopt met de pil en onregelmatige cyclussen gehad van 32*35*43*69, ik hoop dat de etos zwanger worden pillen mijn cyclus wat korter en regelmatiger helpen te maken.
    Voor ik met de pil begon ik was toen een jaar of 15 heb ik ook altijd hele onregelmatige en lange cyclussen gehad de :evil: kwam maar 2 of 3 keer per jaar.

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    mmm. nou hier nog nooit uitverkocht geweest denk ik. Stond altijd ruim voldoende in de schappen :)

Die hype zal hier wel niet zo zijn ;)

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Etos zwanger worden en VSM Puur Mama zwangerschapsvitaminen zijn bijna dezelfde. Alleen VSM mag je tijdens de zwangerschap doorslikken en die van de etos niet. En die van VSM zijn volgens mij wat kleiner en je hoeft er maar een per dag.

Wie kent ze?
    Ik heb nu die van VSM gehaald.

20. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Sinds vandaag ook de etos zwanger worden in huis gehaald, het was het laatste pakje in de schappen! :D

Ben 4 maanden na mijn miskraam eindelijk ongesteld geworden en ik hoop met deze pillen een normale cyclus te krijgen of snel zwanger te raken!

to be continued :)

Deel Deze Pagina