ook ik heb vandaag na al deze berichten een potje gekocht had ook nog puur mama maar stap maar eens over op deze. ik had ook ergens gelezen dat je een betere innesteling kon opwekken met deze pillen?! ben gewoon te ongeduldig.....
Ik ga het ook gebruiken eerst even deze maand afwachten, want wie weet hoef ik het niet eens meer te gebruiken. Maar als het deze maand niks is ga ik het ook proberen, mijn cyclus is ook behoorlijk onregelmatig.
Maar.. als ze bijna hetzelfde zijn, waarom mag je etos dan niet gebruiken als je zwanger bent? Er zal dan blijkbaar wel iets inzitten wat niet in de VSM zit?
Ja dat vroeg ik me dus ook af. Maar bij Etos heb je dan weer Etos zwanger zijn en Etos jonge moeders. Dus een voor tijdens en een voor na. Snapte t ook niet helemaal.....
Ook ik heb ze gehaald en nu vanf gisteren bezig........ben wel heeel erg benieuwd geworden na alle berichten hier
Schijnt in Etos zwanger worden iets te zitten (vitex ofzo) wat je eisprong zou stimuleren (en dat hoeft niet meer als je zwanger bent) is dus meer voor je cyclus etc...daarnaast is het zo dat zwanger zijn of VSM of Fem Natal van Gravitamon weer afgestemd zijn op wat je lijf nodig heeft tijdens een zwangerschap. Etos mag tot 3mnd zwangerschap en dan overstappen..ik ben echter direct overgestapt. Succes iedereen!
graag gedaan..zo iets was het wel dacht ik ergens gelezen te hebben Maar ja er is ook zoveel te lezen hier
Mijn Cyclus is veel korter geworden sinds ik met Etos zwanger worden ben begonnen. Het lijkt dus wel te werken. Nu maar hopen dat het gauw raak mag zijn.
haha ik had bj ons gisteren ook het laatste doosje pffff wat een gekkenhuis hahah..... Die pillen stinken trouwens xxx
nou ik heb ze ook maar eens gekocht, laten we hopen dat het z'n werk goed doet. Een cyclus van 5/6 weken is ook geen lolletje!
Ik had altijd een cyclus van 25/26 dagen....nadat ik in het begin van mijn laatste cyclus Etos pillen ben gaan slikken zijn er twee dagen bijgekomen? Hmmm.....ik wilde al bijna gaan testen
Yojo66: Nee das helaas niet mijn buik Hoop wel snel zo'n buik te krijgen Enne.. nog een dikke DON'T: Ik heb vanochtend per ongeluk zo'n pilletje kapot gebeten in mn mond.. Ging bijna over nek.. zoiets vies..