Trouwens.. weet iemand/herkent iemand dit.. Ik merk dat de laatste dagen (zit bijna op mn eisprong denk ik..) dat mijn afscheiding sterker van geur is. En dat het heel vloeibaar is. Vorige cyclus had ik dit helemaal niet, kan dit komen door de pillen?
@ lievelief heb niet meer afscheiding gehad maar bij mij woelde ik juist voordat ik de pillen slikte mijn eisprong heel heftig en nu sinds ik de pillen slik(nu anderhalve maand)heb ik helemaal niets gevoeld groetjes debby
ik slik ze nu ook vanaf cd 1 en heb ook meer last van hoofdpijn. Heb ik al wel vrij vaak, maar nu nog vaker. Denk zelf dat het idd van de pillen kan komen....
pillen incombinatie met hormoonhuishouding kunnen dat soort klachten geven. moet zeggen dat ik nu ik er bij stil sta ook meer hoofdpijn heb maar ik dach tniet meteen daaraan.
Hmm.. hoofdpijn heb ik niet.. Heb al wel 2 dagen een licht 2e streepje op mn ovu-test (vandaag donkerder dan gisteren..) dus denk wel dat mn eisprong eraan zit te komen! Vorige cyclus (zonder pillen) had ik hem ook al op dag 12 dus ik denk deze maand ook weer.. Jippie!
@ lievelief dan krijg je een heel druk weekend ik heb ook geen hoofdpijn(verder eigenlijk helemaal niets)alleen dat ik mijn eisprong veel minder voelde dan de andere maanden dus wie weet wat de pillen ons brengt groetjes debby
Ik voelde mijn eisprong voordat ik die Etos pillen slikte ook altijd erg goed en nu dus ook niet meer. Misschien is dat dan wel een goed teken? Laten we daar maar vanuit gaan toch
ik kijk het nog maar ff aan dan met die pillen en hoofdpijn, want dat vind ik zo erg (hoofdpijn) maar ik probeer het nog even vol te houden!
Hoi Meiden, Ik heb de etos pillen ook 1 maand geslikt. Ik had in de ene maand 3 dagen eerder mijn ei en die voelde ik ook veel minder dan alle keren daarvoor. Ik was blij dat ik ovutsten deed, anders had ik hem vast gemist! Maar zie nu het resultaat
@snoozie Dat zijn zeker nog eens goede berichten. Gefeliciteerd! Hoeven wij ons dus niet druk te maken over het niet voelen van onze eisprong
Dank jullie! Hoop dat jullie ook snel zwanger zullen raken! Maar van die etos pillen ben ik in ieder geval overtuigd
@ debby ik slik nu 12 dagen de etos zwangerword pillen voornamelijk omdat ik een erg onregelmatige en lange cyclus heb, ben benieuwd hoe lang ik nu weer moet wachten of dat het door de pillen toch eerder komt, of helemaal niet dat zou helemaal super zijn maar ga daar niet van uit. ik zie bij jou een aantal pendels staan ik wil dit ook graag maar het lijkt wel of mijn pb genegeerd word.