@ Jolin je voor en achternaam en je geboortedatum sommige meiden reageren heel snel en andere duurt wat langer omdat die meiden het druk hebben(dus even geduld hebben ) groetjes debby
ik heb zelfde soort pillen van de kruidvat, aangezien er bij de etos pillen gelatine omheen zit. en dat neem ik niet als vegetariër.
Hier nog een etos zwanger worden gebruiker en die is al overtijd! Ik ga maandag testen. Zwangere gefeliciteerd!
@ lovelylove nou heel veel succes morgen en ik ga heel hard voor je duimen (weer een etos baby : ) groetjes debby
Het wachten is op de eerste vader die zijn zoon of dochter met de naam Etos komt aangeven bij de burgerlijke stand 8)
haha! Nou.. ik ben blij want.. misschien wel mede dankzij Etos heb ik vandaag een positieve ovulatie test! Yes! Ben zo happy! haha.. Was een beetje bang nadat ik 2 hele korte cyclussen had.. Maar vandaag 2 kei rode streepjes! Yes!
Inderdaad...haha nou blij dat ik voor de Etos hype aan was Hihi nee hoor...mooi toch dat voor sommigen de cyclus hierdoor (zoals ze zelf zeggen) weer op gang kwam of beter geworden is.
Ik slik ze ook sinds oktober, maar heb pas vorige week voor het eerst een eisprong gevoeld en getempt. Een paar dagen daarvoor ben ik begonnen met monnikspeper te slikken, en pas toen gebeurde er iets. Maar ik blijf de etos pillen wel doorslikken hoor, just in case...
Oh ja haha ik zeg ook niet dat je niet moet doen hoor. Don't get me wrong. haha t zal geen kwaad kunnen! Succes enneh ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Hallo meiden Ook ik ben net een paar dagen gestart met de etos pillien. Ik ben benieuwt. Ik lees hier een hoop positive berichten. liefs maria
Mikki, hou er wel rekening mee dat monnikspeper al in die Etos pillen zit! (monnikspeper = vitex agnus castus, de Latijnse naam van deze plant). Met de dosis ervan moet je wel een beetje oppassen (niet voor jezelf, maar wel voor 'n zwangerschap). Ik ben geen expert op dit gebied, maar wat ik wel weet, is dat de dosering belangrijk is.
Dat heb ik ook gelezen idd...dat monnikspeper als een lichte anticonceptiepil kan werken, dat bedoel je toch neem ik aan? Daarom vraag ik me ook af of ik er wel mee door moet gaan (ben er na mijn eisprong tijdelijk mee gestopt tot de volgende cyclus). Ik slikte er 3 per dag, en je mag er max 6. Misschien zou ik ze bij mijn volgende cyclus alleen de eerste 8 dagen of zo moeten slikken, en dan stoppen...? Lastig...