Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, dat bedoel ik, maar ik wil niemand ongerust maken. Ik weet er verder erg weinig van, dus helaas kan ik je niet verder helpen. Misschien kun je op internet zoeken naar de juiste dosering?

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat ga ik nu even doen ja...

3. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Mikki: Je zou ook contact kunnen opnemen met de consumentenservice van de Etos. Volgen mij is het belangrijk dat je de aanbevolen hoeveelheid niet overschrijd en dat lijkt me idd moeilijk om als leek te bepalen. Ze zullen bij de Etos wel weten hoeveel monnikspeper er in welk product zit en hoeveel je er maximaal van mag nemen, tenminste, daar ga ik vanuit. Het telefoonnummer is: Etos Consumentenservice: (0251) 28 45 54.

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    super, bedankt! Ik laat het hier nog wel even weten, is misschien ook handig voor anderen...

5. Niet meer actief

Als ik het morgen niet vergeet zal ik bij ons op werk ff vragen..
    Hoeveel erin zit...

6. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    hey dames..

ik slik nu sinds een week ook etos zwanger worden..

7. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hoi dames..
    Nou moet ik toch echt even iets vragen..
    Zonet hartstikke pijnlijke ei-pijn.. echt met tranen in mn ogen liggend op de bank.. net boven mn rechter lies, gigantische trekkende pijntjes..

Opzich niets mis mee.. maar dit heb ik nog nooit zo gehad! Kan dit ook door etos multi zwanger worden pillen komen? hier ben ik deze maand namelijk mee begonnen (had gister en vandaag ook een gigantisch positieve ovulatietest, yes..)

8. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    lievelief

ik zou het bij jouw niet weten,maar ik had voordat ik de pillen slikte een hele gevoelige eisprong en nu voel ik helemaal niets hiervan
    ik weet het soms ook niet meer ;) en wacht het maar rustig af
    jij ook veel succes
    groetjes debby

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Geen idee...voelde mn ei niet met Etos en ook niet zonder..haha nog nooit gevoeld dus :)

10. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp

11. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    Hoi,

Ik heb vannacht ook hartstikke ei-pijn gehad.
    Ook ik ben een paar dagen geleden aan de Etos zwanger worden begon (na al die goede berichten op het forum), maar of het daar aan ligt ... :(

Nu maar afwachten........

Groetjes

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik slik etos zwanger worden nu een week en heb gelukkig nog geen bijverschijnselen!

xxxx

13. Niet meer actief

Vandaag weer veel ingepakt...
    Dus de winkels kunnen weer bevoorraad worden.. ;)

14. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Hi Lievelief,

Ik moet je zeggen dat ik pre-cies hetzelfde heb gehad, maar ook niet weet of het door die Etos pillen komt. (of dat mijn cyclus meer gevoeliger gaat worden)
    Die pillen slik ik nu al zo'n 2 maanden en de eerste maand na die pillen heb ik ook liggen janken van de pijn.. Wat ik normaal ook nooit zo heftig heb gehad. maar de 2e maand (paar weekjes terug dus) viel het wel weer mee, alleen nog steeds heftiger dan ik daarvoor had.
    Ik weet dus niet of het iets met die pillen te maken heeft gehad, maar het trek bij mij nu weer een beetje bij. Hopelijk is het volgende maand (of liever niet, dan wil ik al wel zwanger zijn hahaha) wederom minder erg als afgelopen keer.
    Misschien een beetje een vaag verhaal geworden, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

15. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik heb het dus op mijn vruchtbaarste dag gehad ..... Zo een hevige pijn had ik nog nooit gevoeld dus ik zou echt niet weten wat het is :(

16. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    wie kent gravitamon
    en wat zouden jullie mij aan raden etos of gravitamon
    ik ben na het stoppen van de pil 17-10 nog staads niet ongie geworden
    en de huisarts doet niks pas na een half jaar

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik heb zelf geen eisprong, dit moet met hormonen. Na maanden hormonen geslikt te hebben nu even geen hormonen gebruikt omdat ik gister een hsg onderzoek heb gehad. Vooraf kreeg ik gauw even een echo en ja hoor! En ei uit mezelf! Nu is het de vraag of ie gaat springen, maar toch! En ik slikte deze ronde ook voor het eerste de hele periode de Etos Zwanger Worden..... denk toch dat deze pillen mijn 'eigen ei' wat geholpen heeft!

18. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

wie van meiden hier die etos zwnger worden hebben gebruikt is nu zanger en hoelang heeft het geduurt na het slikken van deze pillen voordat het zo ver was?

19. manuelah

manuelah Lid

18 nov 2007
    78
    0
    0
    meeden
    Hoi hoi ik had een vraag ik gebruikt etos zwanger worden nu vanaf maandag heb heb sinds gisteren steeds sávonds steken in mijn buik. weet iemand of dat effect kan hebben met de etos zwanger worden?

20. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik was na ruim een maand pillen zwanger, denk toch wel dat er enig effect vanuit gaat!

Deel Deze Pagina