@lovelylove Oke, balen he dat het zo gaat hoop toch gewoon erop dat ik zwanger ben want heb zoveel symptomen maar ja kan ook dus van de etos pillen komen maar we hopen gewoon op een kindje
Oh nee he wat lees ik nu, meiden die overtijd zijn door misschien de etos pillen? Weten jullie zeker dat jullie niet zwanger zijn? Ik wil echt niet dat mijn cyclus langer word dan 35 dagen hoor!
Na 3 negatieve testen weet ik het nog niet zeker nee. Hoop natuurlijk gewoon erop dat ik zwanger ben want er zijn wel meer meiden die pas later na hun nod positief testen dus het is gewoon duimen
Nou ilona, ik hoop ook voor jou en de andere meiden die overtijd zijn dat het dit keer raak is voor jullie. Klopt zoveel meiden testen wat later positief. *duim,duim*duim*
Ik heb ze gisteren ook maar even gehaald. Even snel richting Heerenveen gecrosst met mijn hubby om ze daar te kopen want hier in WolvegaT hebben we geen Etos. Gisterenavond gelijk begonnen ben benieuwd. Knuffels
Hee meiden! Hier nog geen ongi. pfffff hou het wachten niet lang meer vol maar durf nog niet te testen ben zo bang dat mijn lichaam gewoon iedere maand twee dagen bij mijn cyclus doet en dan wordt ik dus morgen ongi haha! xxx
Ik ben meestal ook vier dagen overtijd maar daarna wordt ik jammer genoeg weer ongi. Ben nu ook vanaf maandag begonnen tegelijk met mijn nieuwe cycles dus hoop inderdaad dat het voor mij ook effect heeft zal wel leuk zijn na 5 jaar proberen.
Etos Zwangeren 1. konijn, ronde .., .. maanden Etos zwanger 2. Steffel 3. Natas1 4. Liesje76 5. Niesje1980 6. Mvjason 7. Ilse100 8. ktje 9. Judy01 10. misspiggle 11. claud27 12. jerlin 13. natasja 14. claartje79 15. pluys 16. jeldou 17. sas7 18. veroniQue86 19. lauwie 20. SheDevil 21. mili 22. aliekeleppink 23. superangel 24. chantico 25. shraron 26. kirsten007 27. debbyvermeer 28. nikita23 29. lovewinnie 30. Beata 31. mieke1981 32. snoozie 33. Jetty, ronde 3, 2 maanden Etos zwanger 34. poohbeer26 35. ssusje D 36. Ryanne 37. Nikky 38. sarahfreely Dat zijn al aardig wat Etos zwangeren dacht ik zo! Voor diegene die in dit lijstje staan, zouden jullie de info aan willen vullen? Hoeveelste ronde je zwanger bent geworden en hoe lang je Etos zwanger hebt gebruikt? Je mag het mij PB-en maar je mag het natuurlijk ook zelf in de lijst aanpassen. Dat deze lijst maar heeeeeeel lang mag worden! Groetjes Nynke
@nynke1980 het was de 5e ronde anderhalve maand aan de pillen jullie allemaal veel succes groetjes debby
pfff wil ook op de lijst hihi...zit wel al lekker aan die (enorme) pillen dus wie weet mag ik mezelf snel toevoegen...ik hoop voor iedereen hier dat ze ook snel op het lijstje staan! succes! Knuff
Hee lieve meiden! Sorry dat ik jullie zo lang in spanning laat zitten! Maar om een teleurstelling te voorkomen wachten we nog even met testen. Ik Heb er zelf niet veel moeite mee dat is het rare ben vrij relaxt nu eigenlijk. Even afwachten lijkt me beter aangezien mijn vorige cyclussen! Ik laat het snel weten hoor! tot op heden nog geen ongi! xxxxxxxxxx
Hee Meiden! Kan het ook zijn dat je aan deze pillen begint, wat meer regelmaat in je cyclus krijgt? Dat lijkt mij namelijk super, dat je weet waar je aan toe bent. Heb laatst ook al eens gekeken bij Etos, maar kon ze niet vinden. Staan ze wel gwoon in het schap, of achter de kassa?
De pillen staan gewoon in de schappen bij de vitamines. Het is even goed kijken maar ze zijn niet moeilijk te vinden hoor.
Waar ze staan is niet overal hetzelfde: bij de ene Etos staan ze achter de toonbank, en bij de andere gewoon in het schap in de winkel. Ze schijnen ook wel te helpen bij een regelmatige cyclus, maar daarvoor kun je denk ik beter teunisbloemolie gebruiken. Doe ik ook, en tot nu toe heeft het goed geholpen!