Etos Zwangeren 1. Steffel 2. Natas1 3. Liesje76 4. Niesje1980, ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 5. Ilse100 6. Judy01 7. misspiggle, ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 8. jerlin 9. claartje79 10. pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos wonder pillen en ZWANGERRR 11. jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 12. sas7 13. veroniQue86 14. lauwie 15. SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 16. mili, ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 17. aliekeleppink 18. superangel 19. chantico, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 20. shraron 21. kirsten007, helaas MK 22. debbyvermeer, ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 23. nikita23, ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 24. lovewinnie, ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 25. Beata 26. mieke1981 27. snoozie, ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 28. Jetty, ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 29. poohbeer26 30. ssusje D 31. Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 32. Nikky 33. sarahfreely, ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 34. lastminutemama, ronde 4, 1e cyclus Etos zwanger, helaas MK
oke Elke Dank je wel zal eens gaan kijken hier bij de tuinen...regelmatige cyclus is toch ook wel handig haha Zit nu iekjes thuis voel me belabberd eb zware hoofdpijn...hopen dat het voor een goed doel is!? haha
Hier nog één die er zo over denkt hoor, en niet alle meiden spreken over 'wonderpillen' Voor mij zijn het ook gewoon extra vitaminen ter ondersteuning bij het zwanger willen worden.
naar mijn idee zijn het geen wonderpillen maar ook niet gewoon extra vitamine. er zit toch iets in dat je cyclus helpt en voor betere eitjes zorgt. ik zeg niet dat je gelijk zwanger bent van de pillen, maar helpt volgens mij toch een aardig handje.
Voor de lijst : ik was in de 3de ronde na miskraam weer zwanger waarvan deze keer 2 maanden de Etos pillen geslikt.
Ja hoor het zijn alleen maar vitaminen/mineralen (en een kruid). Lees maar op het doosje. Ik zie het wel als "extra vitaminen" omdat ik normaal alleen maar een foliumzuur tabletje inneem. Het zijn vitaminen die inderdaad een handje helpen bij het bevorderen van een normale cyclus en spelen een rol bij de vruchtbaarheid. Voor betere eitjes, dat lees ik nergens in terug.
Lieve meiden! Wat leven jullie toch lekker mee met iedereen zo lief! Ik heb nog niet getest haha kan me nog aanrdig inhouden. Dit eigenlijk omdat ik deze week 3 hele belangirjke dagen heb op het werk, waarbij ik 3 avonden tot 22:00 uur moet werken. Ik wil deze dagen een beetje relaxt kunnen werken haha.... Tot op heden nog geen ongi te bekennen hier, maar zoals er meer meiden hebben bewezen mijn cyclus kan ook ineens 7 dagen langer duren.....pfff ik laat even aan mijn lichaam over en mijn toenemende ongeduld wanneer we zullen testen! Ook mijn vriend vind het super spannend hij wil zo graag een kleintje! Maar ook hij wil graag even wachten met teste. Liefs Wendy
Spannend hoor...maar als de ongi weg blijft, en je je langste cyclus voorbij bent..dan...kun je testen en hopelijk is ie knetterpositief dan! Duim duim duim Succes!
Etos Zwangeren 1. Steffel 2. Natas1, ronde 3 na MK, 2e cyclus Etos zwanger 3. Niesje1980, ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 4. Ilse100 5. Judy01 6. misspiggle, ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 7. jerlin 8. claartje79 9. pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos wonder pillen en ZWANGERRR 10. jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 11. sas7 12. veroniQue86 13. lauwie 14. SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 15. mili, ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 16. aliekeleppink 17. superangel 18. chantico, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 19. shraron 20. kirsten007, helaas MK 21. debbyvermeer, ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 22. nikita23, ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 23. lovewinnie, ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 24. Beata 25. mieke1981 26. snoozie, ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 27. Jetty, ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 28. poohbeer26 29. suusje D, ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 30. Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 31. Nikky 32. sarahfreely, ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 33. lastminutemama, ronde 4, 1e cyclus Etos zwanger, helaas MK
nou, wat die pillen ook doen.... het is wel opvallend dat er zoveel zwanger zijn na een korte tijd slikken.... ik ga er nog maar even mee door!
ach er zitten goede ingredienten in de pillen dus dat is zo en zo goed, en als mensen in hoofd hebben dat het meer doet dan dat kan dat geen kwaad lijkt me, zo lang mensen er wel realistisch onder blijven...ik vond het ook fijn te lezen dat er zoveel vrouwen vrij snel zwanger waren en ook deze pillen namen
Kan het zijn dat je cyclus veel korter wordt van die etos pillen? Ik ben aan het begin vd cyclus begonnen, vorige maand 29 dagen, ei op dag 15 en nu heb ik volgens mij al ei gehad op dag 10 of is dat wel heeel vroeg....
geen idee Lautje...ben zelf pas in ronde 1 dus weet momenteel helemaal niks meer wat wel en niet hoort en zo...
Ja das waar maar ja als ik dan de termen wonderpillen voorbij zie komen her en der...das niet heel realistisch lijkt mij