ik ben m ook zo vaak vergeten, vervelend ja! heb nog geen idee gevonden om het niet meer te vergeten haha
Ben de vorige cyclus pillen ook vaak vergeten, maar nu elke dag keurig ingenomen, en heb vandaag eisprong, dat scheelt 10 dagen met de laatste keer.. Dus nu goed klussen.... LIEFS nony
Etos Zwangeren 1. Steffel 2. Natas1, ronde 3 na MK, 2e cyclus Etos zwanger 3. Niesje1980, ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 4. Ilse100 5. Judy01 6. misspiggle, ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 7. jerlin 8. claartje79 9. pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos wonder pillen en ZWANGERRR 10. jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 11. sas7 12. veroniQue86 13. lauwie, ronde 14, 1e cyclus Etos zwanger 14. SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 15. mili, ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 16. aliekeleppink 17. superangel 18. chantico, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 19. shraron 20. kirsten007, helaas MK 21. debbyvermeer, ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 22. nikita23, ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 23. lovewinnie, ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 24. Beata 25. mieke1981 26. snoozie, ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 27. Jetty, ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 28. poohbeer26 29. suusje D, ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 30. Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 31. Nikky 32. sarahfreely, ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 33. lastminutemama, ronde 4, 1e cyclus Etos zwanger, helaas MK
Heel begrijpbaar om die pillen te vergeten! Maar voor degenen die aan de pil waren, nam je toch ook op een bepaald tijdstip in? Mischien kunnen jullie het op 'diezelfde' manier doen.
Ze staan bij mij in een potje op het aanrecht.. Ik kan er 's ochtends niet omheen en heb ze ook nog niet vergeten!
dat heb ik dus ook maar de afgelopen dagen moet ik later op dus dezelfde tijd als mannetje lief. dan staat hij daar zijn brood te smeren en elke keer als ik dan denk ik kan er nu bij zonder hem in de weg te staan, komt die weer. dus dan vergeet ik het snel.
er is toch wel 1 moment waarop je ff een pil kan pakken en dan doorslikken met een glaasje water? Of sta je hem dan de hele tijd in de weg? Beetje vaag...
hahaha we hebben een klein huis en hij blijft ook niet stil staan he nee ben hem nu twee dagen vergeten maar 's avonds niet dus is ook mijn schulkd hoor
mijn idee hahaha. ik had hem al gemaild dat ik ze nu vergeten was: o sorry...ja...balen...niet vergeten nu straks he hahaha
Omdat ik zowieso al een warhoofd ben, heb ik altijd een strip in m'n tas zitten. En 's avonds neem ik hem bij het eten. Ik heb ze daarom bij de glazen neergezet. Pak ik een glaasje voor drinken, zie ik gelijk die pillen weer staan. Handig!
Bij mij is 't wel typisch' ik vergeet 'm 's avonds nooit om in te nemen, maar 's ochtends......... Das echt 'n probleem, heel gek en weet ook niet hoe 't komt.
Heel raar bij mij, als ik medicijnen of "gewone"vitaminen in moet nemen vergeet ik het altijd en deze Etos pillen ben ik nog nooit vergeten haha Etos zou ons trouwens wel mogen betalen met al die goeie gratis reclame die we voor ze maken
Ik zag ze bij een ander filiaal staan,waar ik toevallig vanmiddag langs liep,maar ik had de kinderen bij me en die kunnen lezen dus ik haal ze denk ik morgenmiddag maar eventjes. Zouden ze dan meteen deze cyclus al hun werk doen?