Weet ik niet, als je de lijst bekijkt zijn er toch veel in de eerste Etos ronde zwanger geraakt (ik zelf toen ook) dus misschien werken ze idd snel.
Bij mij doen ze niks bijzonders helaas. Slik die dingen nu vijf maanden en had vantevoren al een hele regelmatige cyclus, dus dat is het probleem niet, maar ben ook niet zwanger geworden tot nu toe. groetjes
baat het niet dan schaad het niet en ik ga het in ieder geval proberen, nu maar hopen dat ik die grote dingen weg krijg...iemand tips?
nou het rare is dat ik al moeite had om mijn anticonceptiepillen te slikken maar ik krijg deze vrij makkelijk weg, slokje water, pil erin ff paar keer in de mond laten rondgaan zodat hij goed nat is en weg...heel maf eigenlijk, misschien doordat ik weet waar ik het voor doe hahaha
ik had dus inderdaad ook al moeite met de pil, dus ik zal morgenochtend eens gaan kijken of het lukt met deze dingen.. ik zal jullie op de hoogte houden
Ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt en zie mijn banner Ik hoop dat deze pillen jullie allemaal heel veel geluk gaat brengen! Liefs Gerlinde
hoi, nu ik dit lees, heb ik spijt dat ik vanmorgen net weer 90 stuks foliumzuur heb gekocht... kun je t ook allebei gebruiken? of is dat een beetje teveel van t goede? er zit ook foliumzuur in de etos zwanger worden toch? zijn hier mensen die allebei gebruiken? groetjes Ellen
Ja, ik neem ze allebei sinds ik ergens heb gelezen dat de senioren extra foliumzuur nodig kunnen hebben. Wat je teveel binnenkrijgt plas je gewoon weer uit!
Jeetje, ik lees veel zwangeren na het gebruik. Helaas werkt het bij mij niet ik slik ze al 15 maanden...
ik ben hem vanmorgen niet vergeten! er staat trouwens twee per dag dus als je het zal vergeten kan je ze dan niet allebei tegelijk nemen (was maar een gedachte hoor heb het niet gedaan )
Ik ben nu 1 maand aan etos zwanger worden en heb 24-12 mijn laatste ongi gehad, ik was onregelmatig (zie onderaan) maar door te pillen zou het dus kunnen dat ik eerder ongi word maar wanneer, en wanneer zal ik een test doen?
@Jolin: Ik zou het gemiddelde pakken, da's dus 44 dagen, en 7 februari. Is dat misschien een idee? @Blondsteenbokje: Volgens mij moet je de pillen 's ochtends en 's avonds nemen, zodat het 'vitaminenpeil' goed blijft misschien? Maar op het pakje staat 's ochtends en 's avonds, dus ik zou het niet tegelijk doen... @Elisa: Kop op meis! Komt goed... Ik duim voor je!