Nu het deze maand weer niets geworden is met zwanger raken, ga ik vanmiddag toch eens zo'n potje wonderpillen halen Klopt het ook dat je cyclus er korter van kan worden (als je een erg lange cyclus hebt)?
@ Daydreamy, Yes je cyclus kan er inderdaad korter van worden ( zo heb ik ergens gelezen) En om verwarring te verkomen, straks bij de etos. Niet naar een potje zoeken hoor! Het zit in een doosje. Er zitten strips met capsules in, hihi Succes en hopen dat het errug snel raak mag zijn! Selma 2oo7
@Selma: Dank je! een iets kortere/regelmatige cyclus zou wel prettig zijn dus hoop ik het maar Goede tip om te zeggen dat het in een doosje zit, dacht dat het net als de foliumzuur in een potje zou zitten Jij ook succes deze week, zie dat je bijna kan testen!
Mag ik ook op de lijst? Ik heb de afgelopen twee weken al etos zwanger worden geslikt, in de hoop mn cyclus op gang te brengen na een bbz en vandaag na 41 dagen na operatie ongesteld geworden. Vandaag is de eerste dag van mn cyclus dus 1e echte ronde met etos zwanger worden...Banner staat op 41 dagen omdat ik niet weet wanneer ik nu voor het eerst weer ongesteld zal worden..
hee meiden, weten jullie al dat ze in de aanbieding zijn? 3 halen, twee betalen! scheelt toch 7,50. Heb voor de zekerheid ook maar een doosje etos zwanger zijn genomen. Ze blijven toch lang goed en anders zit ik straks met drie dozen zwanger worden! (ben wel heel erg optimistisch!) Merk wel dat ik deze maand een heel vroeg ei had voor mijn doen. Zit nu een dag of 6 voor m'n nod en verlies al twee dagen wat bruine afscheiding. Hopen jullie met me mee dat het een innesteling is? spannend.....
Etos Zwangeren 1. Steffel 2. Natas1, ronde 3 na MK, 2e cyclus Etos zwanger 3. Niesje1980, ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 4. Ilse100 5. Judy01 6. misspiggle, ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 7. jerlin 8. claartje79 9. pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos wonder pillen en ZWANGERRR 10. jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 11. sas7 12. veroniQue86 13. lauwie, ronde 14, 1e cyclus Etos zwanger 14. SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 15. mili, ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 16. aliekeleppink 17. superangel 18. chantico, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 19. shraron 20. kirsten007, helaas MK 21. debbyvermeer, ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 22. nikita23, ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 23. lovewinnie, ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 24. Beata 25. mieke1981 26. snoozie, ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 27. Jetty, ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 28. poohbeer26 29. suusje D, ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 30. Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 31. Nikky 32. sarahfreely, ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 33. lastminutemama, helaas MK 34. Gerlinde1, ronde 4 na MK, 1e cyclus Etos zwanger 35. Pipikippie, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 36. Meisje0123, ronde 3, 1e cyclus Etos Zwanger, en ZWANGERRRR; helaas MA bij 10 weken... 37. Lievelief, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger @lievelief je staat erop!
Ik slik ze sinds afgelopen donderdag,maar volgens mij doen ze wel hun werk...gezien de hoeveelheid slijm die ik deze avond had
Nog een succesje Slikte ze nu voor de 2e ronde en het is raak En dat terwijl het bij mijn eerste zwangerschap 13 maanden duurde eer we zwanger waren! Dus meiden wat mij betreft zijn het wonderpillen!
Etos Zwangeren 1. Steffel 2. Natas1, ronde 3 na MK, 2e cyclus Etos zwanger 3. Niesje1980, ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 4. Ilse100 5. Judy01 6. misspiggle, ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 7. jerlin 8. claartje79 9. pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos wonder pillen en ZWANGERRR 10. jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 11. sas7 12. veroniQue86 13. lauwie, ronde 14, 1e cyclus Etos zwanger 14. SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 15. mili, ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 16. aliekeleppink 17. superangel 18. chantico, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 19. shraron 20. kirsten007, helaas MK 21. debbyvermeer, ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 22. nikita23, ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 23. lovewinnie, ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 24. Beata 25. mieke1981 26. snoozie, ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 27. Jetty, ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 28. poohbeer26 29. suusje D, ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 30. Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 31. Nikky 32. sarahfreely, ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 33. lastminutemama, helaas MK 34. Gerlinde1, ronde 4 na MK, 1e cyclus Etos zwanger 35. Pipikippie, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 36. Meisje0123, ronde 3, 1e cyclus Etos Zwanger, en ZWANGERRRR; helaas MA bij 10 weken... 37. Lievelief, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 38. Spijkervrouwtje, ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger
Zit nu in ronde 23 en ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben ! 1 maand etos-pillen geslikt ! Ik weet niet waar het aan ligt, maar Etos toch bedankt !
Kijk mijn cyclussen ik zit nu op dag 37 zou ik al een test kunnen doen denken jullie? Ik zit nu een maand aan de etos zw-p zal het me al geholpen hebben of moet ik nog even wachten?
Hoi meiden, Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik ben vandaag gestart met de Etos Multi Zwanger worden, tegelijktijdig met de start van m'n ronde 8. Ik was er deze maand helemaal van overtuigd dat het weleens raak zou kunnen wezen, maar helaas heeft m'n lichaam me weer eens flink in de maling genomen. En ik had hier al zo vaak meegelezen, dat ik dacht, baadt het niet, dan schaadt het ook niet als ik er eens mee begin. Liefs en allemaal heel veel succes voor degenen die nog op het wachtbankje van hun NOD zitten. Liefs, Con
Jee wat veel zwanger van de pillen... Super dat het zo werkt... Vandaag weer veel gemaakt... 8) (pillen dan)
@linda26 hahaha, ik heb ook twee doosjes zwanger worden en 1 doos zwanger zijn gekocht! met precies dezelfde gedachte
Vindt het leuk om te lezen dat er zoveel gebruik gemaakt van wordt... Is niet aan te slepen in de winkels...
Ik heb van "Zwanger worden" nog één doosje en "Zwanger zijn" heb ik ook nog in voorraad....Wat zal ik halen?
haha nee dat klopt, ik greep mooi mis toen ik zaterdag een nieuw doosje wou halen hahah Ben vanochtend ongi. geworden na een cyclus van 32 dagen ...jammer maar wel een nette cyclus bedenkend dat ik 14 jaar aan de pil heb gezeten...op naar ronde 2