Ik las dat sommigedames een kortere cyclus krijgen van die pillen! Nou de mijne wordt steeds langer! hahahaha! (ik lach wel, maar ik vind het niet grappig!) Komt niet door die etos pillen, maar wou het gewoon kwijt! (ik slik wel die pillen trouwens!)
hi lola je bent niet de enigste hoor ik had verwacht vandaag me ei te hebben en al een positieve ovu test maar niks te bekenen nog..zucht hopelijk is mij ei er gauw word nu wel erg ongeduldig
Hoi Mama2801, Oooh dat is ook balen! Ik hoop dat je ei snel springt! Want langere cyclussen vind ik maar niks! Succes! (slik jij nu ook voor het eerst die etospillen?)
hoi lola ja ik slik nu ook weer voor t eerst etos pillen ben net gestopt met pil(26 januari) heb 3 maanden de pil geslikt dus hoop ik gauw op een ei,ovu test was vanochtend niet positief wel al wat donkerder dan alle andere ovu testen.Maar vanmiddag ineens steekje lings en rechtsonder in me liezen en ineens een paar minuten buik en rug pijn (soort ongi gevoel) dus ben benieuwd of me temp morgen gestegen is en vanavond toch nog maar ff aan de klus meschien toch me ei vandaag?
ETOS ZWANGEREN 1 Natas1 ronde 3 na MK, 2e cyclus Etos zwanger 2 Niesje1980 ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 3 misspiggle ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 4 Pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos ZWANGERRR 5 jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 6 lauwie, ronde 14, 1e cyclus Etos zwanger 7 SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 8 mili ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 9 chantico ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 10 debbyvermeer ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 11 nikita23 ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 12 lovewinnie ronde 5, 5e cyclus Etos zwanger 13 snoozie ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 14 Jetty ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 15 Suusje D ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 16 Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 17 sarahfreely ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 18 Gerlinde1 ronde 4 na MK, 1e cyclus Etos zwanger 19 Pipikippie, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 20 Lievelief, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 21 Spijkervrouwtje ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 22 jimmy ronde 23, 1e cyclus Etos zwanger 23 Nynke1980 ronde 7, 3e cyclus Etos zwanger 24 Mariaatje ronde ?, 1e cyclus Etos zwanger ETOS KLUSSERS 1 lastminutemama r4/1e Etos,MK 8wkn, nu 2e r na MK. 2 Meisje0123 ronde 3, 1e Etos, MA bij 10 weken... 3 mieke1981 ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger, helaas MK 4 Steffel 5 shraron 6 Ilse100 7 Judy01 8 jerlin 9 claartje79 10 sas7 11 veroniQue86 12 aliekeleppink 13 superangel 14 Beata 15 kirsten007 helaas MK 16 poohbeer26 17 Nikky 18 Riddle ronde 2 19 Mamaatje ronde 2, 20 ellen1983 ronde 1 21 Milli77 ronde 2, 2e cyclus Etos 22 Roosje 1e ronde na MK 23 Silver 4e ronde, 3e cyclus Etos 24 Blondsteenbokje ronde 9, 1e cyclus Etos 25 Maria04 3e ronde, 1e cyclus Etos 26 Mama2801 1e ronde, 1e cyclus Etos 27 Miss Mimi 6e ronde, 3e cyclus Etos 28 Lola1982 ronde 3 na MK, 1e cyclus Etos 29 Liftrasa ronde 7, 1e cyclus Etos Heb mezelf er bij gezet
Mama2801, ik hoop dat je ei inmiddels is gesprongen en dat jullie hem goed benut hebben! Ik heb nog steeds geen duidelijkheid helaas!
hi lola heb ja al getest of nog niet? geen bloed geeft moet he... En heb je ook al wat symptonen of niet. Nee heb me ei nog niet gehad en nog steeds negative ovutest. dus ben benieuwd waneer me ei komt.had wel laaste paar dagen elke geklust, ik wacht nu ff op positieve ovu test en ga dan weer paar dagen achter elkaar klussen en hopen op een positief eind resultaat.Maar welk iri zeg niet wetende waneer je ei komt. zucht
Ik heb vrijdag voor het laatst getest! Negatief! Nu ook geen testen meer in huis! Vorige week had ik echt een RAAK gevoel, maar nu voel ik niks meer eerlijk gezegd! haha! Wel vervelend zo wachten op je ei, nou aan jullie klus cappaciteiten ligt het niet! Hahaha! Als je eitje nou snel komt, heb je tenminste je best gedaan!
hoi lola mmmh dat is wel een flinke teleurstelling dat de testen negatief waren MAAR wat ik al zei geen bloed geeft moied, en ik heb afgelopen dagen meer gelezen hoor dat er vrouwen waren die dit x geen symptonen hadden en zwanger waren! dus heb nog goede hoop voor je waarom bestel je ze niet van de site hiero is stukken goedkoper en net zo goed. Nou ik ga voor je duimen voor een positiefe test. En over mijn ei, ja je geduld wordt beloond zeggen ze he dus ben benieuwd waneer die eindelijk weer eens komt.zucht en tot die tijd klus ik ff weer om de dag tot ik positiefe ovu test heb dan weer paar dagen achter elkaar. en aan einde van de rit is me manneke ook blij dat die rust krijgt lol
Ja dat hoor ik ook wel wat vaker idd! Ik blijf gewoon hoop houden! hahaha! En jij nog veel succes met klussen, ik hoop dat je ei snel springt! hahaha ja, en dat van je man, die is straks helemaal uitgeput, maar goed, het is voor een goed doel!
Ja hoor klopt...je hoeft echt niet alle standaard kwaaltjes te hebben..sommigen voelen helemaal niets en zijn toch zwanger
ik had het trouwens bij me zoon, was aan de pil en ging naar de huisarts omdat ik week lang heele heftige menstruati krampen had, leek wel weeen zo'n pijn.De ha maakte uit strijke die dacht waarschijnlijk aan iets heel ergs :-s Maar toen die uit strijkje wilde nemen zag die dus aan me baarmoerder mond ik zwanger was! en behalve dan die extreeme buik pijn had ik niks in de gaten! je dat me broeken wat straker gingen zitten dacht dat komt door t snoepen, nou niet dus. en lola meschien heb je wat later een eisprong of innesteling gehad meisie ga voor je duimen!
Ik heb vorige week vrijdag heel erge ongi-krampen gehad die hebben zeker tot woensdag aangehouden! Nu heb ik zo nu en dan nog krampjes! Eerlijk gezegd dacht ik toen dat het raak was, maar nu voel ik het niet meer! Maarlief datje gaat duimen, ik duim voor jou dat je eitje snel springt en dat ie bevrucht raakt natuurlijk! want aan een onbevrucht eitje hebben we niks! haha!
hallo allemaal ik heb even een vraagje, dinsdag had ik me eisprong, weet ik doordat ik posi had getest met ovutest. Maar nu sinds gister heb ik krampen en bruin verlies best veel, moet een inlegkruisje gebruiken. Iemand enig idee wat dit is? Mijn laatste ongie was 17januarie en ik heb een cyclus van ong 33.. ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen. gr medina
Ik ben momenteel bezig met de 4de ronde, en ben sinds drie weken overgestapt op de zwanger worden pillen van de Etos. Merk niet echt veel verschil met de gewone foliumzuur tabletten, heb alleen iets meer last van gevoelige borsten, maar ik denk dat dat nog steeds aan het ontpillen ligt en niet aan die pillen. Sucses dames en zet hem op
hi dat bruine bloedverlies kan heel goed een innestelings bloeding zijn. dit is waneer je je innesteldag zou hebben dus het kan wel heel goed kloppen dat je nu wat bruinbloedverlies heb: 17 Januari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 2 Februari 2008 Een beetje vruchtbaar 3 Februari 2008 Vruchtbaar 4 Februari 2008 Erg vruchtbaar 5 Februari 2008 Eisprong 10 Februari 2008 Innesteldag 19 Februari 2008 Vanaf hier kun je testen 28 Oktober 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum dus nog even wachten voordat je kan testen, spannend!
nou je krampen hebben erg lang aangehouden, dus wie weet wel spannend. ja ik hoop ook dat me ei gauw springt hoor...pfff heb nog maar een paar ovu testen dus hoop dat die dinsdag echt wel op springen staat want dat sta ik al wel van de spanning whahahahah