Ja ik hoop ook dat je eitje springt voordat die testen op zijn! Ja, die krampen hebben stevig doorgezet al die dagen, ik dacht echt elk moment: nu gaat het komen! Maar nee... Nu heb ik erg veel witte afscheiding, (dat is dan wel weer wat ik had toen ik zwanger was)... Zo erg dat ik steeds denk dat ik ongesteld ben geworden!
Nony van harte gefelichiteerd, jij staat erbij in de lijst! wie volgt er Ja lola het blijft spannend veel afscheiding kan wel een symptoon zijn...maar is toch even afwachten meis, ik snap je wle je wilt gewoon een positieve test ! Duim me eigen lam voor je Nou ik ben in me vruchtbaaren dagen beland! yes eindelijk heb me baarmoeder mond gevoeld en heb waterachtige afscheiding :-s sorry voor de deatails ik ga nu 4 dagen achter elkaar klussen, hopelijk wilt me manneke mee werken whahahah
@ Mama2801: wat goed dat je eitje nu gaat springen! Hup aan de klus jullie! Nou bij mij heb ik de moed al opgegeven hoor, maar goed.... Ik wacht gewoonrustig af!
mama2801 bedankt voor je reactie, ik heb nu ook beetje bloedverlies gehad, ben benieuwd wat t is. gr medina
hoi medina dit kan een innestelings bloeding zijn, zolang het niet zoveel is als een echte menstruati is het een innestelings bloeding waaarschijnlijk....spannend allemaal ik ga nu aan de klus trusten en tot morgen allemaal
Goede morgen dames gisteren avond niet meer geklust m,anneke was erg moe, maar vandaag moet die er echt aan gaan geloven hoor! na gisteren veel gelzen te hebben over de temprstuur methode en de eisprong, zou 1 dag van te voren voor je ei spring je tempratuur iets zakken! nou en dat was dus vanochtend van 36.6 naar 36.5 dus ik denk morgen me ei te hebben! yes yes... dus dat word 3 dagen klussen en me ovu test was al wat donkerder gsiteren maar niet helemaal positief dus vandaag weer testen. en hoe is het met jou lola'? waneer ga jij weer testen?
hewb gelijk me banner ook maar weer even aangepast aan me wat langerdere cyclus hoipelijk klopt fie nu wel
hallo. ik ben deze maand begonnen met etos zwanger worden maar ben nog steeds niet ongi, heb best wel een regelmatige cyclus maar zit nu al op dag 43! heb vanmorgen negatief getest.. snap er niks van. zijn er meer meiden die door de etos zwanger worden een langere cyclus hebben gekregen?
Ik ben ook deze maand met Etos Zwanger Worden begonnen. Zoals jullie zien zit ik al in ronde 14 Nu heb ik met deze pillen voor het eerst! vruchtbaar slijm waargenomen! En niet 1 dagje, maar meerdere dagen! Hopen dat dit een goed teken is! Hebben meer meiden dit gehad?
hoilady zora ik heb ook al meerdere dagen vruchtbaar slijm waargenomen , maar helaas nog geen vette positiefe ovu test dus ik wacht geduldig af en klus om 2 dagen voorlopig...ipv van 3 dagen elke dag zucht ik wil mijn ei!
Dag etos meiden. Hoop voor alle meiden dat het gauw raak mag zijn. Ik gebruik nu ook de etos pillen, en heb deze maand (2helft cyclus) zulke gevoelige tepels. Terwijl ik na de ovulatie zere borsten krijg, heb ik nu gevoelige tepels. Kan dit van de etos pillen komen, en zijn er vrouwen die dit herkennen? Ik mag over 7 dagen testen. Gr Yach
hoi yach ik heb geen gevoelige tepels ik denk eerder dat het van iets anders komt Maar dat kan je pas zeker weten over 7 dagen dus nog even die spannende dagen door zien te komen...
Yep, ik! Maar vanmorgen naar de huisarts geweest en waarschijnlijk heb ik een te hoog prolactine gehalte! (veel melk uit m'n tepels en uitblijvende menstruatie) dus ik ben niet zo'n goede graatmeter!
Nou spannend lola, wat gaat de huisarts nu doen? krijg je geen tabletje som je ongi optewekken ofzo? want zo is het ook niet leuk voor je meis
waar dacht jij dan aan? Ja ik ga mezelf flink op het werk storten om mezelf af te leiden. Maar word moeilijk want ik wip telkens naar deze site. - Lola komt het door de etos pillen dat je een te hoge prolactine gehalte hebt, is het de eerste keer dat je menstruatie wegblijft. - Lauwtje, wat erg als het door de etos pillen komt. Ik hoop het niet, want ik wil alles behalve een langere cyclus. Heb jij een regelmatige cyclus elke maand, en is het de eerste keer dat je menstruatie weg blijft? Sorry voor mijn vragen meiden, maar als de etos pillen zulke bijwerkingen geven dan stap ik weer over op de gewone foliumzuur tabletjes. Heb geen zin in geschommel van mijn cyclus
Nee, ik moet wachten op de gyn, afwachten wat die gaat doen! Echt schandalig, maar goed ik begrijp dat ze wachtijden hebben, maar ben er al zo vaak geweest afgelopen jaar! @ Yach: wordt spannedn meid, voor jou! Komt niet van die pillen neem ik aan! hahaha! Is wel de eerste keer trouwens dat mijn menstruatie weg blijft!