maakt niet uit hoor, ik had ze zoiezo als ik het wel had geweten niet genomen want ze zijn zo enorm groot dat ik zeker iedere dag misselijk was geworden Maar goed , mocht iemand er blij mee zijn, dan merk ik het wel.
Ik heb vandaag twee doosjes gekocht. Ik hoop uiteraard dat ik ze niet alletwee nodig heb haha, maar baat het niet dan schaadt het niet toch?
Ja ik meld me! Wat wil je er voor hebben? Je kunt de strips anders ook in een envelop doen, dan hoef je het hele doosje niet te versturen! Gr. Jeldou
Hey Niesje, ga lekker je banner aanpassen meid! Gefeliciteerd! Ik hoop dat de Etos-pillen bij mij ook hun 'vruchten' afwerpen, hihi!
Niesje meid, heb je album gecheckt GEFELICITEERD Hoe lang was je met die pillen bezig.... ik ben nl. vrijdag begonnen..
Wauw..... ik hoop het dat het voor ons dan ook zo mag zijn Dan kun je er niet meer omheen en zijn het echt wonder tabletjes!
nou zeker gefeliciteerd meid.. ik ben ook sinds vorige woensdag begonnen met de etos pillen.. dus spannend allemaal! 8)
whaaaa, dit is amazing niesje! hihi ik ben ook strikt begonnen met de pillen al sinds mijn ongi, het zal me gaan benieuwen! misschien is het eventjes een duwtje in de juiste richting!
Balen Manon hopelijk beter nieuws in de volgende ronde! Ik heb vandaag de resterend pillen aan een klussende collega gegeven die al een tijdje bezig is, hopelijk voor haar ook snel positief nieuws. Alle beetjes helpen toch!