het zijn inderdaad supergrote pillen! Voor het reguleren van je cyclus zal het nu wel neit meer helpen want je eisprong heb je vast al gehad. Maar vitamines zijn natuurlijk nooit weg ook niet aan het eind van je cyclus
Nou, ik kan weer van de lijst, helaas vanmorgen een miskraam gekregen... We gaan weer voor een nieuwe ronde, meteen de etospil weer ingenomen en hopen dat het gauw weer raak is
Ja is te vergelijken alleen is dit een capsule met cranberry erin en zwarte peper geloof ik.(en nog andere dingen). Prissie sterkte de komende tijd.
Nou dames, ik heb ze net ook gekocht hoor! Had wel eens gelezen dat ze groot waren maar pffff, ze zien er enorm uit. Ik ga er morgen mee beginnen. Ik denk dat ik een cyclus overgeslagen heb, wist ook niet dat het echt kon, maar anders had ik allang ongi moeten worden. We gaan maar gewoon door he! Maar dit is dus voor mij de eerste ronde met pillen
prissie sterkte, hopelijk is het gauw weer raak! acissej als ik denk waarom je het slikt op een ander forum staat hier veel info over (programma birth planning) heb ik meschien wel een intresante site voor je http://www.noeastro.de/site/noeastro/ak ... _index.jsp hi lola hoe is het met je meid? ja kan je wel zeggen nu een echte lange cyclus een van 44 dagen! hopelijk is mijn geduld straks beloondt!
als je me verteld welke ronde je zit en hoeveelste ronde met etos zet ik je er wel weer o, er waren helaas meerdere dames van de lijst verdwenen, hoe het kan weet ik niet
Dit is trouwens mijn 2e echte ronde, eerste 2 heb ik bijgehouden, maar gingen we nog niet voor het echie. Maar ik ben gisteravond begonnen met eerste pil van etos en vanochtend eindelijk ongi geworden. Zou dit hiermee te maken hebben gehad? Succes iedereen!
hoi rian ik zet je erbij . Om antwoord te geven o je vraag, ik denk niet dat de etos tablet iets te maken heeft met je ongi hoor.want hij heeft wel wat meer dagen nodig om zijn werk te doen. je staat al o de lijst
Mag ik ook op de lijst? Het duurde even voor mijn eerste ongi na het stoppen van de pil doorbrak, maar inmiddels ligt die ongi achter mij. Ik ben al een tijdje aan de Etos Zwanger Worden overigens. Ben nu met het derde doosje bezig.... Maar zet maar in de lijst: 1e ronde, 1e cyclus Etos Zwanger Worden. Alvast bedankt!
Hey meiden, ook ik ben sinds een maand (eerste cyclus dus) bezig met de etos zwanger worden pillen. Wat ik ervan merk is dat mijn cyclus er korter van wordt! Mijn ei heb ik nu gevonden op dag 14 ipv dag 21 ! dat is voor mij echt SUPER! Hoop dat ze voor mij ook net zo goed gaan werken als voor de meeste van jullie! (ronde 16 mag van mij wel de ronde zijn dat het raak is!) Mag ik ook op de lijst trouwens?
Hier 2e ronde Etos Zwanger worden. Merk aan de cyclusdagen niets, maar heb vorige cyclus wel voor het eerst cervixslijm waargenomen! Zou dat door de pillen komen?
ETOS ZWANGEREN 1 Natas1 ronde 3 na MK, 2e cyclus Etos zwanger 2 Niesje1980 ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 3 misspiggle ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 4 Pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos ZWANGERRR 5 jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 6 lauwie, ronde 14, 1e cyclus Etos zwanger 7 SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 8 mili ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 9 chantico ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 10 debbyvermeer ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 11 nikita23 ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 12 lovewinnie ronde 5, 5e cyclus Etos zwanger 13 snoozie ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 14 Jetty ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 15 Suusje D ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 16 Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 17 sarahfreely ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 18 Gerlinde1 ronde 4 na MK, 1e cyclus Etos zwanger 19 Pipikippie, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 20 Lievelief, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 21 Spijkervrouwtje ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 22 jimmy ronde 23, 1e cyclus Etos zwanger 23 Nynke1980 ronde 7, 3e cyclus Etos zwanger 24 Mariaatje ronde ?, 1e cyclus Etos zwanger 25 Nony ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 26 prissie1983 helaas mk ETOS KLUSSERS 1 lastminutemama r4/1e Etos,MK 8wkn, nu 2e r na MK. 2 Meisje0123 ronde 3, 1e Etos, MA bij 10 weken... 3 mieke1981 ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger, helaas MK 4 Steffel 5 shraron 6 Ilse100 7 Judy01 8 jerlin 9 claartje79 10 sas7 11 veroniQue86 12 aliekeleppink 13 superangel 14 Beata 15 kirsten007 helaas MK 16 poohbeer26 17 Nikky 18 Riddle ronde 2 19 Mamaatje ronde 2, 20 ellen1983 ronde 1 21 Milli77 ronde 2, 2e cyclus Etos 22 Roosje 1e ronde na MK 23 Silver 5e ronde, 4e cyclus Etos 24 Blondsteenbokje ronde 9, 1e cyclus Etos 25 Maria04 3e ronde, 1e cyclus Etos 26 Mama2801 1e ronde, 1e cyclus Etos 27 Miss Mimi 6e ronde, 3e cyclus Etos 28 Lola1982 ronde 3 na MK, 1e cyclus Etos 29 Liftrasa ronde 7, 1e cyclus Etos 30 zazaziezo 8e ronde, 1e cyclus Etos 31 Selma2007 ronde 5, 2e cyclus Etos 32 juffie1984 ronde 3, 1e cyclus etos 33 manny82 ronde 5, 1e cyclus etos 34 lautje1979 ronde 3, 2e cyclus etos 35 linda26 ronde 3 ,2e cyclus etos 36 prissie1983 1e ronde na mk ,1e cyclus 37 rian ronde 4, 1e cyclus etos 38 Be Happy ronde 1,1e cyclus etos 39 ladyzorra ronde 15, 2e cyclus etos 40 wannabemommie ronde 16, 1e cyclus etos] welkom niewe etos gebruiksters! de lijst is weer bijgewerkt en jullie staan erbij
hoi laddyzorra het kn wel dat je door de etos tabletten dus cervix slijm waarneemt, ik heb dus juist voor het eerst geen cervixslijm waargenomen,maar juist ruim 1 week erge buik ijn gehad, en van de week toen eindelijk me ei kwam voor t eerst vage steekjes toen wist ik dat t me ei was, dus gelijk geklutst, dus ben benieuwd of het resultaat heeft gewekt o de ei dag zelf...