Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    ja wachten duurt lang en jij wacht nog wel langer dus hoop voor jou dat het we deze keer samen naar de november mama's kunnen verhuizen.

2. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ja dat zou gaaf zijn!
    Krijg helemaal kippenvel bij het idee!

3. Wannabemommie

Mijn banner klopt niet, loopt niet door ofzo :(

4. mama2801

mama2801 Niet meer actief

nou dames wel poisitief hoor jullie tempraturen!
    bij mij is de hoop alweer gevlogen.... vanochtend toch negatiefe test weer , vond de lijntjes alweer lichter worden en tempratuur ook weer 0.1 gezakt dus mijn hoop deze ronde is gevlogen. hopelijk zit ik bij de december mamas

5. Wannabemommie

@mama2801: Balen dat je temp is gezakt en dat je test niet echt positief was. Wanneer is je NOD eigenlijk?

6. Wannabemommie

Mijn temp was vandaag weer 37.1 trouwens.

7. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    mijn temp was vanochtend 36.9 is dit een innestelingdip of is mijn temp gewoon weer aan het zakken?
    :( weet het niet maar we wachten af

8. Wannabemommie

Kan het dat door je innesteling je temp daalt?

9. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    ja dat noemen ze een innestelingsdipje dat kan.
    Nou maar hopen dat dat het is he.

Heb het zo koud de laaste dagen terwijl mijn temp toch hoger ligt dan normaal. Raar he.

10. Wannabemommie

Heb ik ook, echt heel koud en mijn temp is hoger als normaal.
    Als het zo is dat je dan een dipje hebt bij de innesteling zou het misschien wel zo kunnen zijn dat ik afgelopen za of zo mijn innesteling had, toen had ik ipv 37.2 / 37.0

11. mama2801

mijn nod is 10 maart zit dus nog 4 dagen voor me nod,
    en ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben .
    allhoewle ik wel wat symptonen heb, maar ja denk niet dat het raak is hoor(denk ook stukje zelf bescherming wat ik nu denk)
    ik heb wel veel afscheiding lijk net of ik soms in me broek plas, ik heb wel een blauwe ader om me tepel (had ik bij me zoon ook) wat ik normaal niet heb en giga veel met vlagen soort ongi pijn, me buik is al dikker ,opgeblazen gevoel,moe, en steenkoud! kachel staat aan en heb flaicetrui aan, en heb veel dorst, en obstipatie terwijl ik normaal altijd naar de wc moet rennen!

12. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hallo ik heb een vraagje twee eigenlijk :( kan dat?

Ik ben midden in mijn cycles begonnen met ETOS zwanger worden..
    (alle beetje helpen)
    Kan het ook zo zijn dat mijn cycles nu ook wat korter worden, (en dus ook sneller mij eisprong komt?)

tweede vraag.. Ik had gisteren wat steekje in de zij
    ik dach EISPRONG hup man ik bed getrokken en samen gezellig lopen klussen.. toen we klaar waren,
    wilde ik het een beetje wegvegen :) en toen kon ik blijven vegen, want het was geen vloeibaar spul meer.. ik kon er sliertjes mee trekken ( sorry voor het vieze praat)
    Kan het zo zijn, dat ik mijn eissprong al heb gehad? of dat het net optijd was? of dat het nog te vroeg was?

Groetjes en bednkt voor het antwoord

13. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    hallo ranjeewha

De sliertjes die waar jij het overhebt is volgens mij vruchtbaar slijm.
    kijk anders even bij google op slijmwaarneming direcht boven aan komt een hele mooi pagina waar dit goed wordt uitgelegd.
    En denk dus dat je gewoon op tijd lekker geklust hebt. ;)
    Ik voel mijn ei ook altijd erg duidelijk. Raar he eigenlijk.

En korter dat weet ik niet. Heb ook omdat het ineens van 5 naar 7 weken ging teunisbloemolie erbij geslikt tot de eisprong en toen laten staan.
    en nu weer 5 weken. Of het nu echt van de teunisbloemolie komt of mijn lichaam er gewoon weer 5 van maakte dat weet ik niet zeker. Ben in iedergeval blij dat het weer 5 weken zijn. En te hopen nog langer natuurlijk

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Hoi manny

Fijn dat je Cyclus weer wat korte is gaan duren ;)

Ik heb gezocht op Google, en daar komt uit dat met die vingertest ;)
    Dus zonder gemeenschap, en ik heb het dus wel gemeenschap gehad met mijn ventje ;).
    Ik heb namelijk nooit gevoeld hoe Sperma in mijn vindger voelt ;) dus ik was ook benieuwd of je van sperma ook sliertjes kun trekken (als het in een vrouwenlichaam heeft gezeten, of niet )
    ...
    Maar het kan zo zijn dat ik in de vruchtbare tijd zit ;)
    Dat is natuurlijk erg leuk om te horen ;)

15. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Ik heb net mijn ongi gekregen.
    Gebruik al 4 maanden de Etos zwanger worden, denk dat ik er nu maar even een tijdje mee stop....

16. mama2801

dat is balen nynke!
    ik ga ook mijn 2de ronde in over een paar dagen met de etos tabletten, ben best wel een beetje erg teleur gesteld :rolleyes: :oops: had er te veel van verwacht denk ik,hopelijk is het volgende ronde wel raak, tempratuur zakt steeds meer! dus me ongi komt er echt aan helaas

17. Wannabemommie

Mijn temp was vanochtend 37.2 dus gestegen met 0.1 Hopelijk blijft het stijgen of deze temp. (Mijn normale temp is 36.9)

18. Butterfly1977

25 feb 2008
    12
    0
    0
    Beuningen
    Hoi, ik heb een vraagje. Hebben jullie toevallig last gehad van bijwerkingen van de Etos zwanger worden pillen ? Ik heb last van dingen die ik normaal nooit voor mijn NOD heb. Heb maandag mijn NOD en heb sinds maandagmiddag al last van zeer gespannen en pijnlijke (.)(.), verder vaak moe, pijn in de buik (soms ongo gevoel soms ander gevoel) en ik heb sinds 2 dagen ook witte afscheiding ! Dat heb ik normaal alleen tijdens mijn ei.....Weet echt niet wat ik ervan moet denken....Hopelijk heeft 1 van jullie dit ook meegemaakt ?

19. mama2801

nou dat pijn in de buik herken ik wel heb het al ruim 2 weken en over 4 of 5 dagen is me nod pas! en afscheding het lijkt wel of ik regelmatig in me broek plas, maar of het door de pillen komt? dat denk ik niet er schijnen ook vrouwen te zijn die er last van hebben en geen etos gebruiken, maar wel zwanger zijn...
    dus afwachten alhoewel ik zeker weet dat ik niet zwanger ben helaas of er moet een wonder gebeuren :D

20. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik ben ermee gestopt.......

Deel Deze Pagina