He dames mijn temp is weer aan het stijgen. (kijk maar even in het album) En vanaf gisteren ook een dichte neus, hoofdpijn, troebele urine en nog steeds zo ontzettend koud en dan nu ook ineens enorm warm Zal gaan duimen voor mezelf en voor de rest natuurlijk HOe is het bij jou wannabemommie?
Spannend Manny! Mijn temp wasvanochtend 37.1 is nog steeds 0.2 hoger als normaal. Ik blijf ook voor jou en natuurlijk mezelf duimen! Wanneer ga jij testen Manny?
Donderdag is mijn man jarig maar eigenlijk kan ik pas vanaf zaterdag testen. Maar denk dat we er donderdag toch eentje gaan proberen als ik nog niet ongi ben. Ik heb zon raar gevoel hoop het zo maar ben bang van niet. Heb wel erg last van mijn borsten normaal ook wel iets na de ei maar ik kon er vannacht niet meer op liggen zo zeer. en heb de hele dag al zon hoofdpijn. Misschien is die hoge temp wel dat ik ziek wordt weet het niet durf ook niet helemaal te hopen dat vind ik best eng maar een antwoord op je vraag ik denk donderdag
Ik kan vanaf vrijdag testen (17 dagen na mijn ei), maar mocht ik dan niet ongie worden ga ik denk ik zaterdag testen. Ik zou het liefst nu al gaan testen. Zou wel gaaf zijn Manny op je man zijn verjaardag (had je geloof ik al verteld dat je dan wilde testen ) Ik heb ook echt pijn aan mijn borsten voornamelijk mijn tepels, als ik er 's nachts op lig dat doet zo'n pijn. En ook ik heb dagelijks nu hoofdpijn Ik weet niet wat ik moet verwachten, hoop het ook zo dat het positief is, maar ben te bang dat het niet zo is... Vind het zo moeilijk...
nou wannabemommie ik sla me eigen keihard tegen me hoofd als jij niet zwanger ben je temp is ook lekker hoog dus allemaal positieve dingen! vanchtend was me temp ineens 37 dus ik denk dat me ei dus echt 2dagen geleden geweest is helaas, en dan ben ik niet zwanger wqant heb de laaste 7 dagen niet meer geklust, heb doodziek kindje thuis,vrijdag al mee naar het ziekenhuis geweest (hij is 16 mnd) hij is getest op de camonella bacterie. gaat nu gelukkigwel iets beter met hem, hij houdt eindelijk zijn eten binnen , alleen nog steeds waterdunne diaree (3eweek nu) en hij is 1 week tijd 3 kilo afgevallen neo was toch al 1 van de slankste en dus helemaal . ik wacht even af wat me temp morgen doet. als die morgen toch gestegen ga ik de ha bellen want dan zit ik straks op een cyclus van 60 dagen! en dat wil ik dus niet, lijkt overigens wel of ze steeds langer worden ahhh
@mama2801 : een cyclus van 60 dagen, gatsie das wel erg lang zeg. Welke ronde zit je nu? En heb je vaker zulke lange cyclussen? Wat sneu dat je kleintje zo ziek is. Is het niet erg dat hij dan in 1 week 3 kilo is afgevallen?
ik heb vaker zulke lange cyclussen eigenlijk na de bevalling van me zoon had ik het eerste half jaar juist mooie cyclussen en nu worden ze steeds langer! ben in oktober na onze laaste mk aan de pil gegaan (yasmine) in de hoop me cyclus weer normala zou worden, heb hem dus 3 maanden geslikt.en ben januari hiermee gestopt. dus dit is eigenlijk ronde 1 weer na een pauze van 3 maanden. En mijn zoontje heeft heel waarschijnlijk een chamonella bacterie! dat wordt nu onderzocht. volgende week de uitslag van zijn ontlasting en vandaag hopelijk van zijn bloed die vrijdag geprikt is. het gaat gelukkig sinds gisteren wel iets beter met hem, hij eet weer en overgeven is ook gestopt alleen nog steeds waterdunne diaree dit is nu dus de 3e week dat we ingaan en we weten ook al waar het vandaan komt! we hebben aan de overkant een klein chineesje tentje zitten (zit in een soort aanhang/sta caravantje) en me wederhelft en me vader hebben dus zaterdag daar ook chinees gegeten ik niet en me dochter ook niet, en weet je nu zijn me vader en me wederhelft dus ook hartstikke ziek! zelfde symptonen als me zoontje. nu sprak ik gisteren vriendin en nu blijkt bij die chinees al regelmatige een voedingscontrole te worden gehouden! dus ja ik weet nu wel 1 ding zeker ik ga er nooit meer iets halen! Oja en me temp was vanochtend gedaalt dus ik denk dat ik ongie ga worden nieuwe ronde nieuwe kansen
Jeetje zeg, ze moeten die tent sluiten! Misschien een leuke voor de smaakpolitie? Nou laat die ongie dan ook maar snel komen en hopen op een kortere cyclus aankomende maand. Of natuurlijk dat je gewoon zwanger bent! Mijn cyclussen waren ook onregelmatig, sinds afgelopen maand wordt het wat regelmatiger en korter. Denk echt dat het van die etos pillen komt!
whahahah erg is dat he dat wachten tot je kan testen! maar het ziet er erg goed uit bij je hoor meid! ik ga voor jou duimen op een positieve test!
Hallo, Mag ik ook op de lijst? Ik ben in ronde 2 en gebruik dit rondje etos zwanger worden! Groetjes Wybje
ETOS ZWANGEREN 1 Natas1 ronde 3 na MK, 2e cyclus Etos zwanger 2 Niesje1980 ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 3 misspiggle ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 4 Pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos ZWANGERRR 5 jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 6 lauwie, ronde 14, 1e cyclus Etos zwanger 7 SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 8 mili ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 9 chantico ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 10 debbyvermeer ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 11 nikita23 ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 12 lovewinnie ronde 5, 5e cyclus Etos zwanger 13 snoozie ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 14 Jetty ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 15 Suusje D ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 16 Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 17 sarahfreely ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 18 Gerlinde1 ronde 4 na MK, 1e cyclus Etos zwanger 19 Pipikippie, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 20 Lievelief, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 21 Spijkervrouwtje ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 22 jimmy ronde 23, 1e cyclus Etos zwanger 24 Mariaatje ronde ?, 1e cyclus Etos zwanger 25 Nony ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 26 prissie1983 helaas mk 27 inspiratiebron ronde 24 na mk,1e cyclus Etos zwanger ETOS KLUSSERS 1 lastminutemama r4/1e Etos,MK 8wkn, nu 2e r na MK. 2 Meisje0123 ronde 3, 1e Etos, MA bij 10 weken... 3 mieke1981 ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger, helaas MK 4 Steffel 5 shraron 6 Ilse100 7 Judy01 8 jerlin 9 claartje79 10 sas7 11 veroniQue86 12 aliekeleppink 13 superangel 14 Beata 15 kirsten007 helaas MK 16 poohbeer26 17 Nikky 18 Riddle ronde 2 19 Mamaatje ronde 2, 20 ellen1983 ronde 1 21 Milli77 ronde 2, 2e cyclus Etos 22 Roosje 1e ronde na MK 23 Silver 5e ronde, 4e cyclus Etos 24 Blondsteenbokje ronde 9, 1e cyclus Etos 25 Wypje ronde 2, 1e cyclus Etos 26 Mama2801 1e ronde, 1e cyclus Etos 27 Butterfly 1977 ronde? 1e cyclus Etos 28 Liftrasa ronde 8, 2e cyclus Etos 39 zazaziezo 8e ronde, 1e cyclus Etos 30 Selma2007 ronde 5, 2e cyclus Etos 31 juffie1984 ronde 3, 1e cyclus etos 32 manny82 ronde 5, 1e cyclus etos 32 lautje1979 ronde 3, 2e cyclus etos 34 linda26 ronde 3 ,2e cyclus etos 35 prissie1983 1e ronde na mk ,1e cyclus 36 rian ronde 2, 1e cyclus etos 37 Be Happy ronde 1,1e cyclus etos 38 ladyzorra ronde 15, 2e cyclus etos 39 wannabemommie ronde 16, 1e cyclus etos 40 Hypnose cyclus 1, 1e cyclus Etos (na BBZ) 41 maybe ronde 1, 1e cyclus Etos 42 Wendy2007 cyclus 17, 1e cyclus Etos 43 Dieselientje ronde 1, 1e ronde etos 44 Nynk1980 ronde 8, 4de cyclus Etos 45 Naatje30 ronde 2 na hersteloperatie, 1e cyclus Etos 46Rubs 1e ronde na mk,1e cyclus Etos 47 Jipper 2e ronde ,2e cyclus Etos
hallo ben er weer vanochtend weer 37.0 en ben nu zo draaierig vandaag. Moest net iemand mijn tlelefoonnummer doorgeven. Gaf helemaal een verkeerde door die er niet eens op leek. Dus snel even weer terug gebeld. Ik weet het niet meer uit mijn hoofd. Zo dom voel ik me. Maar zaterdag zit ik 14 dagen na mijn ei. Dan kun jij nu toch wel testen wannabemommie?
Geen idee of dat al kan, zit nu op dag 13 na mijn ei. Maar wil nog even wachten met testen om een teleurstelling te voorkomen.