Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ik heb ze ook gekocht nu. Voorzichtig aan weer proberen, hopelijk komt mijn cyclus er van goed weer op gang. Ben benieuwd.

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik ben overtuigd!
    heb vandaag ook vast die pillen gehaald. deze maand mag ik niet zwanger worden ivm hsg onderzoek, maar het kan vast geen kwaad om al te beginnen!

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Vandaag ook begonnen , ik hou jullie op de hoogte.
    Hopelijk over 5 weken een nieuwe banner

4. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi dames ik heb ze ook gekocht en ben er sinds maandag mee begonnen , als ik al die banners hierzo zie krijg ik hele goede hoop net zoals alle nog niet zwangere dames en de dames die zwanger zijn gefelichiteerd!

5. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    hallo allemaal

ik slik ook sinds een week zwanger worden etos, ben benieuwd of het gaat helpen zoals de rest hier.

xxx

6. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik ren morgen meteen naar de winkel! Als mijn ongi is geweest gaan we er weer voor! (na MK)

7. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Weten jullie of je deze pillen ook kan slikken samen met teunisbloemoliepillen (zo, da's een lang woord :eek: )? Ik slik namelijk teunisbloemolie voor een regelmatige cyclus. Ik weet dat in die pillen van de etos ook zoiets zit, maar ik weet niet of dat net zoveel is als in die capsules met teunisbloemolie.

Groetjes,
    Beep

8. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi ik denk niet dat je teunisbloemolie pillen er apart bij moet slikken hoor want in de etos zwanger worden pillen zit ook teunis bloem olie en die pillen zorgen ook voor een regelmatiger cyclus.... anders krijg je teveel teunisbloemolie binnen en dat lijkt mij ook weer niet goed

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik heb ze ook gebruikt voordat ik dus zwanger werd. Zijn gewoon vitamines. ....werd er niet naar van ofzo en ook geen andere bijverschijnselen...

Geloof niet dat het iets is om zwanger te worden, maar wat er voor zorgt dat je alles binnen krijgt wat je moet hebben. Zodat je lichaam gewoon in goede conditie is qua vitamines etc...

Want als het zo zou zijn dat het er voor zorgt dat je zwanger wordt, dan moet je zeker ook zwanger zijn van Etos nemen, want dat zorgt er dan voor dat je zwanger blijft? :rolleyes:

Is net als met die aloe vera...ik had dat ook gekocht, maar het zorgt gewoon voor goede conditie van lichaam, en meer niet denk ik hoor...anders zouden artsen het wel voor gaan schrijven immers..

Maar goed, ik hoop voor een ieder dat ie zwanger mag raken, maar pin je niet teveel vast op "wondermiddeltjes".

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb ze ook gekocht, niet dat ik denk meteen zwanger te zijn, maar wat goede vitamientjes kan nooit kwaad natuurlijk!

Toen ik zwanger was (de laatste 2x) slikte ik die van de Etos, maar dan zwanger zijn! ;)

Nou ja wie weet!

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ben net ook bij etos geweest en heb de pillen ook gehaald.
    Ga vanavond gelijk beginnen.

Ik vroeg me af of je er ook echt 2 per dag moet nemen, maar ik lees dat jullie dat ook allemaal doen. Dan doe ik dat ook meer ;)

Hopelijk helpt het mij ook snel zwanger te worden

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    op de verpakking staat 2 per dag dus doe ik dat maar.

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik heb ook de etos zwanger worden gehaald maar hier zit 0,4 mg foliumzuur in en ik slik nu 0,5mg zou dan die 0,4 mg genoeg zijn?

14. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    heel goed dat je er ook mee begint lot! Ik denk dat de hoeveelheid die in de etos pillen zit ook goed is hoor, anders verkochten ze de pillen toch niet voor een gezonde zwangerschap?

15. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik ben sinds 3 weken aan de pillen en het is raak!

Succes allemaal Sandra

16. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    Hoi superangel, wat goed nieuws!Gefeliciteerd, super joh

17. Niet meer actief

hallo ik heb een vraagje als je etos ga gebruiken heb je dan meer kans om zwanger te worden ?
    gr petra

18. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    wow ! Alweer één!
    Hoop dat er meer volgen!

Maar Petra, het is niet zo dat je veel meer kans hebt op een zwangerschap. Ik denk dat het wel bijdraagt aan een goede basis óm zwanger te raken!
    Gr. Jeldou

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hi,

Ik heb etos gebruikt vanaf moment van stoppen met de pil en onze kleine is (vooralsnog volgens de 20 weken echo) helemaal gezond.

Dus kan geen kwaad denk ik...is de aanbevolen hoeveelheid die je binnenkrijgt als je twee tabletten neemt dus komt wel goed hoor.

Groetjessss,
    Mili

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik slik de capsules nu twee weken en ik ben heel benieuwd of het inderdaad een 'wondermiddeltje' is :D

Deel Deze Pagina