Ff off topic.... Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heb net gehoord dat ik tante word van een NEEFJE! Ben zoooo blij! Mijn zusje heeft vandaag de 20 weken echo gehad in het wkz, was een beetje spannend omdat een openrug in de fam zit. Maar alles is goed! 't ventje groeit alleen wat harder dan de bedoeling is dus hij zit een soort van klem nu in de baarmoerder en hij is de verkeerde kant opgedraaid... tja van wie zou die dat hebben? Ze moet er rekening mee gaan houden dat het kindje eerder geboren gaat worden dus ze hebben haar nu op eind juli gezet. Ben benieuwd! Helemaal happy hier! \/ \/ Dikke knuf een zeer blije Sanne
dames, ik heb 1 verpakking etos zwanger worden gebruikt, ben daarna weer over gegaan op gewone foliumzuur en nu eindelijk ongi geworden!ik ga nog ff door met deze kleine pilletjes, ben zo blij dat mijn lichaam t zelf doet. als t langer duurt met zwanger worden ga ik wel weer aan de etos-pillen. succes allemaal!
Hey Meiden, Slecht nieuws hier. Afgelopen zaterdag een miskraam gehad... Mag ik op de lijst voor de 2e ronde etos zwanger worden. We gaan er weer voor... Hopelijk gaat het de volgende keer goed. KUS
Gisteravond heeft sanne gepost bij 'zwanger worden en nog vrij jong' omdat het niet goed met haar ging. Ze was ineens heel heftig gaan vloeien. Aangezien ze de etospillen gebruikt en hier vaak komt, wilde ik jullie even vertellen hoe het met haar gaat. Om 18.45 moest ze aanwezig zijn bij de huisartsenpost en gelukkig werd ze om 19.00 uur geholpen. Inmiddels had ze ontzettende buikpijn en hoge koorts gekregen en bleef ze aan 1 stuk door vloeien. De arts heeft haar gelijk doorgestuurd naar de ehbo, daar hebben ze een echo gemaakt, inwendig onderzoek gedaan en mijn vrouw helemaal nagekeken. Naarmate de onderzoeken duurde werd mijn vrouw steeds zwakker en ik geloof dat het zo rond kwart over 10 was dat ze een wegraking kreeg. Ze is ruim een kwartier weggeweest en ondertussen werd de conlusie gesteld dat het ging om een miskraam. Daarna ging het allemaal erg snel en lag ze om kwart voor 11 op de OK op gecurateerd te worden. Vannacht is ze in het ziekenhuis gebleven ter observatie. Zometeen ga ik naar haar toe. De verpleegkundige vertelde dat er vanmorgen iemand langs mijn vrouw gaat om haar te vertellen wat er allemaal is gebeurd omdat ze waarschijnlijk de helft niet heeft meegekregen. Geloof iets van een maatschappelijk werkster ofzo. Zelf was ik pas om twee uur vannacht thuis, kon haar niet alleen laten voor mijn gevoel, sanne heeft er niets van gemerkt, die heeft alleen maar geslapen. Ik zelf niet... Ik heb geen idee wanneer ze naar huis toe mag. De koorts moet weg zijn en ze zal minder moeten vloeien. Wanneer ze vandaag nog veel blijft vloeien zou ze extra bloed krijgen. nou, dat was het. Een heftige avond/ nacht dus. Ik ga zometeen naar haar toe en als er wat veranderd zal ik het jullie zo snel mogelijk laten weten. Hartelijke groet, Wout ( man van Sanne )
Sanne en wout heel veel sterkte! en jij ook Wannabemommie,knap van je dat je alweer zo gauw er voor wilt gaan
@ Sanne en Wout: Ik zit met tranen in m'n ogen jullie verhaal te lezen. Jemig, zeg... Ik wens jullie beiden heel veel sterkte komende periode. Maine
Getver. Na zoveel positieve verhalen ineens 2 miskramen?! Meiden, en partners, heel veel sterkte. Je moet het toch allemaal maar weer een plekje weten te geven. Hopelijk gaat het met Sanne snel weer wat beter. Ik leef met jullie mee.
Dankjewel mama2801. Weet je wat het is, we willen het allebei zo graag dat we niet willen stoppen en gelijk weer door willen gaan. En ik denk ook echt dat het binnenkort wel goed gaat komen. Dat houd me ook op de been. De pillen ben ik alweer aan het slikken, dus hopelijk werken ze weer zo goed en gaat het bij de volgende zwangerschap goed. Voor jou word het ook spannend he meis? Nog een paar dagen! Ik duim voor je hoor! dikke knuffel van mij voor jou!
Ellen werd je door de Etos pillen niet ongi dan? Sanne en Wout heel veel sterkte, wat een ongelooflijk naar verhaal. Ik hoop dat Sanne snel weer thuis is. Zo te lezen heeft ze in ieder geval een hele lieve man, die goed voor haar zorgt.
jeetje wat heftig allemaal en vreselijk erg voor jullie natuurlijk.wens jullie beterschap. gr vlindertje85
@ hopefully: ik heb een hele verpakking etos zwanger gebruikt, (hoeveel zitten erin? voor 20 dagen ofzo? en het hielp niet! daarna alweer een maand aan er foliumzuur en nu eindelijk ongi! ik ga dus pas weer aan de eos pillen als mijn cyclus niet normaal wordt, of als ik het te lang vind duren. (misschien toch wel snel dus...) succes allemaal en sanne en wout, sterkte!
Het lijkt erop dat mijn cycli toch ook wat langer waren met de Etos pillen. Na mijn eerste miskraam heb ik de pillen gelikt. Mijn cycli waren van 24 dagen naar 30 dagen gegaan. Wel zwanger geraakt overigens hoor! En daar doe je het om. Helaas werd dit weer een miskraam. Hierna heb ik nog een cyclus Etos pillen genomen. Dit werd een cyclus van 31 dagen. Nu heb ik ze 2 keer niet genomen en deze cycli zijn weer 26 dagen. Nu scheelt het allemaal niet zo gek veel, maar met een korte cyclus hoef je toch net iets minder lang te wachten. En dat is altijd prettig. Maar ik denk niet echt dat het aan de pillen ligt hoor! De kans is groot dat de cyclus door de miskramen van slag is.