hallo allemaal, Ik heb besloten ook te gaan beginnen met Etos zwanger worden pillen...maar ik had daar ff vraagje over.....hoevaak per dag moet je die dingen nemen? En is het de bedoeling dat je daarnaast ook foliumzuur gebruikt ed? alvast bedankt....en veel succes met zwanger worden....liefs Eva
@Klingel Wat goed dat je schoon verklaard bent, ik heb al 1 x een controle uitstrijkje gehad een half jaar geleden en die was goed. Nu dus volgende week weer. Fijn dat je schoon bent verklaard. Ik heb dat ook wel eens dat ik denk; straks is de ingang geblokkeerd, stel nou dat; alhoewel mijn afwijkende gedeelte niet groot was gelukkig en bij jou? Ook denk ik; ben ook al bijna 31 en niet de jongste meer......... maar goed we houden de moed erin. Succes met zwanger worden meid, ik zie dat je aan de klus bent deze dagen hihi @evamaria de ETOS pillen moet je 2 x per dag innemen, ik neem er 1 na het ontbijt en 1 voor het slapen gaan. Succes ermee..... liefs Silver
hallo dames, ben van t weekend ook begonnen met etos zwangerworden dus zet me er maar bij. Ronde 8 1e cyclus etos zwangerworden. maar had nog een vraag; ik slik ook elke dag 2x teunisbloemolie capsules en tarwekiem olie.word dat niet te veel van t goede of kan dat wel gewoon? wie weet het? gr mij
Hallo Dames Het is gelukt in de 2de echte ronde van de etos pillen ben ik zwanger geworden. Ik wou dat ik eerder was begonnen met de pillen want ik heb het idee dat ze echt geholpen hebben. Helaas had ik een voorraad gekocht toen ze in de aanbeiding waren maar ja dat kan ik later weer gebruiken toch. Ooh wat ben ik blij. Dus ik zou zeggen gebruik ze elke dag en wie weet.
Van harte gefeliciteerd! geniet er lekker van! vwb de voorraad pillen moet je toch de eerste 10 wkn van je zwangerschap folium zuur slikken dus kan je deze pillen ook gewoon blijven slikken ! Volgens mij staat het ook op de verpakking van de etos pillen Groetjes van mij!
@ silver: herkenbaar wat je zegt over 'ingang geblokkeerd' dat vrees ik ook wel eens ivm eventueel littekenweefsel.. bij mij was het een groot opppervlak (zei gyn) (supergyn trouwens); ik moest eerste jaar om de 3 maanden terug komen en toen om de 6. jij hebt je 1e 'pap1' dus binnen? wens je heeeeeeeeeeeel veel succes volgende week en sterkte! het blijft een ellendig en kwetsbaar gevoel he hoe ben jij behandeld? toch zei (super) gyn dat zwangerworden net zo 'makkelijk' zou moeten gaan laten we ons daar maar aan vast houden. gewoon veel klussen en oefenen (inderdaad nu zijn de klusdagen voor ons en dan zien we wel wanneer het ons gegund is . hopelijk duurt het niet TE lang ivm onze leeftijd. liefs! ook voor de rest ... lets go etosgirls!
GEFELICITEERD! Goed zijn ze he? Ik wilde ook dat ik er eerder mee was begonnen. Mijn cyclus is er beter van geworden en na 1,5 maand etos te slikken was ik zwanger. Helaas MK, maar ik weet nu wel dat ik zwanger kan raken. Ben dus al weer druk aan het pillen slikken en had gisteren een lichte positieve ovutest, gaat dus goed! Ben trots op mijn lijf en de pillen! KUS
Hoi, Ik ben vandaag ook gestart met de pillen. Niet zozeer om nu meteen zwanger te raken, want dat wil ik pas over een half jaar, maar ik heb PCO- Syndroom en ben daardoor hele lange en onregelmatige cyclussen. Ik hoop dat ik over een half jaar stabielere cyclussen heb die minder lang als 40 dagen duren, en dan nog het liefst met eisprong! We zullen zien, ik hou jullie op de hoogte!
@Klingel Tja, dat zei de gyn ook tegen mij, het moet i.p. net zo makkelijk gaan om zwanger te worden, dus we wachten rustig af. Ik heb trouwens een behandeling met lisexisie (hete lis) gehad, was behoorlijk pijnlijk. Die uitstrijkjes zijn er niets bij. Vandaag mijn eerste echte lessen gedraaid (samen met andere docent) waarbij ik goed ingewerkt wordt. Erg leuk hoor die puber dames, er zitten 2 jongens in een van de klassen verder niet. Maar dat is ook niet zo gek, want ik geef het vak zorg en welzijn. Nou iedereen veel succes op de wachtbank en met klussen Graag zie ik veel roze in de maand april liefs Sil
Hoi hoi, Je moet er 2 per dag nemen ('s ochtends en 's avonds) en daarbuiten hoef je verder geen foliumzuur te slikken daarvan zit er genoeg in de zwanger worden pillen Succes
Hey meiden, Volgens mij doen die pillen echt nog goed hun werk, had gisteren een licht positieve ovutest! Ik vind het spannend!
@ wannabemommie: die pillen zorgen toch niet voor een ovu? ik dacht dat het met name een zeer goed uitgebalanceerd vitaminepreparaat was, toch? @ silver, yek een lis is ook niet fijn.. ik heb laser gehad en dat vond ik amper dragelijk. echter, een bevalling zal nog erger zijn kom maar door voor ons
@ Klingel, het is wat meer als een uitgebalanceerd vitaminepreparaat want er zitten stoffen in die de hormonen reguleren, waardoor een cyclus verbetert. Of het ook voor een eisprong kan zorgen weet ik niet, maar ik hoop het wel. @ all het stofje in etos zwanger worden doet wel echt werk! Normaal ben ik altijd minimaal 10 dagen ongesteld en toen ik eergister op dag 5 ofzo van mjn cyclus zat. Hield het na de eerste 2 pillen ingenomen te hebben meteen op.. gister niet ingenomen en toen was ik weer ongi en vanmorgen weer ingenomen en het was weer weg... Dat stofje doet toch wat met je hormonen, dit heb ik nog nooit mee gemaakt.
Ben benieuwd, twee weken geleden een miskraam en vorige week begonnen met de Etos pillen. Hopelijk snel een eisprong Voor de zwangere meiden hier gefeliciteerd Iedereen veel succes! x Sophie
uuuh, meiden kijk eens naar mijn banner. 3de ronde, eerste met etos Maar kan ik nu die pillen verder slikken of wat moet ik doen nu?
Gefeliciteerd! Nu kun je 'etos zwanger' slikken Volgens mij mag je deze 'zwanger worden' nog tot of t/m je derde maand slikken, staat iets over op de verpakking. x Sophie
Hallo dames, ik slik sinds een week ook Etos zwanger worden pillen en daarnaast Teunisbloemolie capsules met vitamine B6 van de Etos. Ik word helemaal blij van jullie positieve verhalen! En dan nog wat anders; mijn man slikt sinds een week foliumzuur van de Etos; uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat het de kwaliteit van zaad verbeterd en de kans op een miskraam verkleint (ik heb een jaar geleden een miskraam gehad, dus ik geloof heel graag in die resultaten). Ik hoop dat het echt 'wonder' pillen zijn en dat eenieder die dat zo vreselijk graag wil snel en gezond zwanger wordt! x Queenie
@Klingel: sinds ik die pillen slik is mijn cyclus van 39 dagen naar 31 dagen en vorige maand zelfs naar 28 dagen gegaan. Dus ook mijn eisprong is van 21 dagen naar 14 dagen gegaan.