De kleur van alle zwangerschap supplementen bij de Etos is rose met zilver. Ik zie dat je nog niet zo lang geleden bevallen bent Lammetje, gefeliciteerd. Sorry voor de brutale vraag, maar wil je al meteen weer verder om opnieuw zwanger te worden?
Uhm nee ik wacht 't rustig af. Als ik te vroeg test is het toch niet betrouwbaar, en weet nog niet 100% wat m'n cyclusduur is. Vorige (1e) maand 33 dagen, maar ja... of het nu weer zo lang is... geen idee! Bovendien moet ik hier nog op zoek naar zwangerschapstesten, hier in Engeland is het toch weer allemaal iets anders. Maar goed, ze zullen vast wel ClearBlue hebben gok ik nog niet naar gekeken hi hi hi Maar idd, wachten duurt lang! Maar, tis al bijna weer woensdag, dus gewoon positief blijven! Wat raar dat je onderbuik opgezet is! Vage klachten krijg je he aan het eind van je cyclus (of begin zwangerschap ). Ik heb nu nogal last van obstipatie, al een paar dagen, en droge ogen, gekke reuk... Nou ja, zou positief kunnen zijn, of gewoon weer een leuk lichaam-grapje Andere dames: klinkt allemaal spannend! We wachten af wie er deze maand geluk heeft Nieuwe dames welkom! 8)
joehoe etospilsters @ lammetje: kleine baby'tjes in de pillen van etos ja dat is het! @ de rest: spannende tijden; wachten/testen/klussen, eigenlijk is elke periode van de cyclus wel spannend he! ik zit hier best lekker op mn wachtbankje, met een grote pot thee, m&m's en een boel boekjes, maar ik vind het wachten wel iets TE lang duren kunnen we niet afspreken dat het voortaan meteen NA ei duidelijk is? succes allemaal!
J ik wil graag weer voor een kindje gaan hopefully lijkt me zo gezellig met mijn kindjes ben ook even gestopt met werken maar wil wel heel graag weer beginnen als ze op school zitten duss hoe sneller hoe beter en zo gezellig al die smurfjes in huis! Heb gelezen dat die pillen niet mogen met bv balen heb ik weer heb ik een wondermiddel mag ik het niet grrrr..........
ik heb ze vandaag dus ook gekocht, maar je mag ze dus niet gebruiken in samenwerking met borstvoeding...
lady's mag ik ook op het lijstje? doe het liever niet zelf want dan verpest ik het hele lijstje gok ik zo.... maar goed komt ie... 2 klus ronde.. 1e ronde met etos pillen
Het lijstje ziet er wel heel positief uit, maar ik vraag me eerlijk gezegd af ofdat het wel klopt.. Wat betreft de zwangere vrouwen zal het vast wel kloppen maar zitten alle vrouwen in het lijstje daaronder nog steeds in de 1e, 2e of 3e cyclus? Ik betwijfel het, misschien hebben ze het lijstje door de tijd heen niet aangepast.. Ik weet in ieder geval dat Sas 7, nummer 10 op de lijst inmiddels al iets van 6 maanden zwanger is, dat zegt al genoeg.. Dat de etos pillen werken dat zal best wel.. ik gebruik ze ook, maar om nu te zeggen dat het wonder pillen zijn gebasseerd op het lijstje, lijkt me niet.
ETOS ZWANGEREN 1 Natas1 ronde 3 na MK, 2e cyclus Etos zwanger 2 Niesje1980 ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 3 misspiggle ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 4 Pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos ZWANGERRR 5 jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 6 lauwie, ronde 14, 1e cyclus Etos zwanger 7 SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 8 mili ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 9 chantico ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 10 debbyvermeer ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 11 nikita23 ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 12 lovewinnie ronde 5, 5e cyclus Etos zwanger 13 snoozie ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 14 Jetty ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 15 Suusje D ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 16 Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 17 sarahfreely ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 18 Gerlinde1 ronde 4 na MK, 1e cyclus Etos zwanger 19 Pipikippie, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 20 Lievelief, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 21 Spijkervrouwtje ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 22 jimmy ronde 23, 1e cyclus Etos zwanger 24 Mariaatje ronde ?, 1e cyclus Etos zwanger 25 Nony ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 26 prissie1983 helaas mk 27 inspiratiebron ronde 24 na mk,1e cyclus Etos zwanger 28 wannabemommie ronde 16, 1,5e cyclus Etos zwanger, helaas MK 29 linda26 ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 30 daydreamy ronde 4,1e cyclus Etos zwanger 31 Wybje ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 32 Jipper 2e ronde ,2e cyclus Etos ETOS KLUSSERS 1 lastminutemama r4/1e Etos,MK 8wkn, nu 4e r na MK. 2 Meisje0123 ronde 3, 1e Etos, MA bij 10 weken... 3 mieke1981 ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger, helaas MK 4 Steffel 5 shraron 6 Ilse100 7 Judy01 8 jerlin 9 claartje79 10 vlinder83 2e ronde, 1e ronde etos 11 veroniQue86 12 aliekeleppink 13 superangel 14 Beata 15 kirsten007 helaas MK 16 poohbeer26 17 Nikky 18 Riddle ronde 2 19 Mamaatje ronde 2, 20 ellen1983 ronde 1 21 Mikki77 ronde 3, 3e cyclus Etos 22 Roosje 2e ronde na MK 23 Silver 5e ronde, 4e cyclus Etos 24 Blondsteenbokje ronde 9, 1e cyclus Etos 26 Mama2801 2e ronde, 2e cyclus Etos 27 Butterfly 1977 ronde? 1e cyclus Etos 28 Liftrasa ronde 8, 2e cyclus Etos 39 zazaziezo 8e ronde, 1e cyclus Etos 30 Selma2007 ronde 5, 2e cyclus Etos 31 juffie1984 ronde 4, 2e cyclus etos 32 manny82 ronde 6, 2e cyclus etos 32 lautje1979 ronde 3, 2e cyclus etos 34 linda26 ronde 3 ,2e cyclus etos 35 prissie1983 1e ronde na mk ,1e cyclus 36 rian ronde 2, 1e cyclus etos 37 Be Happy ronde 2,2e cyclus etos 38 ladyzorra ronde 16 3e cyclus etos 39 Sanne85 ronde2 , 1ecyclus etos 40 Hypnose cyclus 1, 1e cyclus Etos (na BBZ) 41 maybe ronde 1, 1e cyclus Etos 42 Wendy2007 cyclus 17, 1e cyclus Etos 43 Dieselientje ronde 2, 2e ronde etos 44 Nynk1980 ronde 8, 4de cyclus Etos 45 Naatje30 ronde 2 na hersteloperatie, 1e cyclus Etos 46Rubs 1e ronde na mk,1e cyclus Etos 48 Zootje 4e ronde, 2e cyclus Etos 49 Angi25 1e ronde, 1e cyclus Etos 50 Jules 4e ronde, 1e cyclus Etos 51 Klingel 2e ronde, 1e SMEP-ronde, 1e cyclus Etos 52 Wannabemommie 17e ronde, 2e cyclus Etos (1e na MK) 53 Muurbloem, 7e ronde, 1e cyclus Etos 54 Moony, 2e ronde, 1e cyclus Etos 55 London1122, ronde 2, 1e (halve) cyclus Etos 56 Sanne1234, 2e ronden, 2e cyclus Etos 57 patriesie, 1e ronde, 1e cyclus etos vlinder je staat op nummer 10
nou meiden ben toch zo ontzettend moe, en mijn borsten voelen groot aan en de tepels beginnen vandaag een beetje rood te worden en naar mijn gevoel groter. Verder nergens meer last van ook niet van de buikgriep? ( weet niet of dat het was want hoefde niet naar de wc maar was wel zon gevoel zeg maar) kaartje staat in mijn album En wannabemommie hoe is het bij jou?
Hier ook niet zo lekker eraan..al de hele dag wat misselijk en als ik snel op sta ben ik erg duizelig..ik transpireer veel meer dan normaal (onder mijn armen ) En erg veel moeten plassen vandaag....
Dat klinkt goed meis! Ben erg benieuwd wat hier uit gaat komen! Ik blijf voor je duimen. Met mij gaat het goed, lief dat je het vraagt manny Eergisteren mijn ontzettend positieve ovutest en gisteren weer een positieve, ga zo nog even een testje doen. Ik hoop dat ik snel (weer) zwanger ben KUS
Ook dat klinkt positief, ik was ook 4 dagen voor mijn NOD ontzettend misselijk en vaak duizelig en zweterig Hoop op goed nieuws voor je meis.
Dankjewel wannabemammie! Ik kan bijna niet wachten tot zondag om te testen.....misschie morgen een testje wagen of denken jullie dat dat te vroeg is dames? Ik heb gister "stiekem"al een test gedaan omdat weer eens niet kon wachten en er was een heel heel heel licht ienieminie streepje te zien.. Fijn dat je weer een positieve ovutest hebt..dat wordt weer klussen meid! Heel veel succes!
Welke testen heb je? Ik heb zelf ook 'vroeg' getest met matcare en had ook een licht streepje en ze zeggen ook in de beschrijving een streepje is een streepje, dus volgens mij ben je gewoon zwanger meis! Ik zou morgen gewoon nog een testje doen We zijn weer druk aan het klussen Hopelijk helpt het
Ik had een test van de Clearblue...geen digitale maar een gewone.. Ik zal morgenvroeg nog eens een testje doen en dan laat ik t jullie weten.....spannend...