Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    hoi hoi
    ik ben nu al even overtijd en nog steeds geen ongi of het idee dat het er aan komt
    ook s hetgeen ontpillen want die gebruik al jaren niet meer
    nu heb ik 2 testen gedaan 1 gisteren en toen was het streepje heel vaag moest echt heel goed kijken nu heb ik er weer 1 gedaan net en weer precies het zelfde heb de test uitelkaar gehaald om goed te kijken ik heb de test in het licht gehouden en toen was de streep toch wel wat duidelijke

ben ik nu wel of niet zwanger?

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    angi een streep is een streep van harte gefeliciteerd!
    Ik had ook pas na 2 weken een hele duidelijke streep maar wel een hele mooie dochter dus gefeliciteerd!

3. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    London > Ik moet donderdag of vrijdag ongi worden. dus nog een weekje

angie > aHoe lang ben je nu overtijd? Je kan bij de ha een bloedtest laten doen. Daar zien ze wel of het echt zo is. Maar inderdaad zoals ze hier al zeggen een streep is een streep dus zal die bloedtest dan nog duidelijker zijn. Geeft je in iedergeval zekerheid dan.

4. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    hoi.

ook zonder pillen en helpertjes kun je zwanger worden.
    klus gewoon op de juiste tijden...
    ik heb er geen hulpmiddeltjes bij gebruikt en ben nu zwanger...
    Ik hoop voor jullie dat het bij jullie ook snel gebeurt.
    het geeft een heerlijk "zweverig" gevoel

groetjes

5. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Hey meis, volgens mij hoort dat gewoon bij het zwanger zijn hoor. Die steekjes. Niet al te veel zorgen maken, ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar het is beter voor jezelf en je beebje! :)
    Gaaf dat je zo snel na je MK weer zwanger bent. (Als ik even ego mag zijn... hoop ik dat dat bij mij ook zo is :))

6. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Ik hoop ook dat dat bij de zwangerschap hoort..
    En ik hoop echt voor jou dat je ook weer heeeeel snel zwanger mag zijn meid! Het is je echt gegunt!

7. Wannabemommie

Dankjewel lieverd!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Heeft iemand van jullie ook wel eens tussentijds bruin verlies gehad sinds het starten met Etos zwanger worden? Zo ja, stuur me dan aub een pb voor het geval dat ik het hier niet terug kan vinden, want heb er nu weer last van en de vorige keer toen ik het begon te slikken ook (vorig jaar). Het kan toeval zijn, maar ik vind het wel typisch!

9. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    heb net clear bleu gedaan die gaf weer negatief aan :( :( :cry: :cry: wat nu

10. Wannabemommie

Getsie zeg!
    Misschien maandag je HA bellen voor een bloedtestje?

Knuffel van mij!

11. Milla

Milla Niet meer actief

@ Angie..
    Is het je eerste cyclus, soms kan een cyclus dan langer duren van het 'ontpillen'. Of was je eerder al maanden lang optijd?

12. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    he dieselientje, dat hoort bij de zwangerschap hoor. Ik heb in september en oktober heftige ontpil verschijnselen gehad en daar deden mijn liezen zo zeer dat ik de benen niet over elkaar kon hebben ben toen naar de ha geweest en die vertelde dat dat het rekken van je baarmoederbanden is. (als je zwanger bent dan tenminste)

Want tijdens de zwangerschap worden de spiervezels van je baarmoeder steviger en voel je het wat duidelijker vertelde de ha toen. Bij mij was het jammer genoeg toen ontpillen maar weet wel dat ik het heeel erg vervelend vond. Een naar gevoel.
    Maar als je het niet vertrouwt ga je even langs de ha en kan hij jou het precies uitleggen. Beter dan ik in iedergeval denk ik.

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @manny: je vroeg je af of het zin heeft om te klussen voor een beeb savonds als je sochtends een posi ovu test hebt gehad?

JA JUIST!

de posi ovu test kondigt de ovulatie áán; die komt dan binnen 48u.
    dus klussen is dan juist perfect ná posi ovu!

:) :)

14. mama2801

mama2801 Niet meer actief

als je de test uit elkaar moet halen kan het een indrooglijntje zijn

15. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    is geen indroog lijntje heb test 2minuten daarna uit elkaar gehaald,

16. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    milla het is geen ontpillen die gebruik ik al jaren niet meer ;) en ja ik heb altijd een regelmatige cyclus

17. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hi dames
    hier nieuws!
    ik heb gisteren me ei gehad en geklust de dag ervoor en gisteren en vanavond weer proberen had gisteren ook vruchtbaar slijm . de etos pillen zorgen bij mij al voor een veel kortere cyclus! eerst zat ik tussen de 45 en de 59 dagen en nu zou ik er een hebben van 31 dagen! hoop niet ik ongie wordt want ik heb gisteren me ei getraceerd! :D
    dus ben super blij dat de etos pillen bij mij nu werken ook al zou het alleen zijn voor me cyclus

18. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    dat is erg fijn mama je ei ontdekken :D ik hoop voor je dat het raak is deze ronde, en anders is het al inderdaad prettig dat je cyclus korter er van wordt......................ik duim voor jullie en heel veel klus plezier ;)

liefs angelique

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    mama2801: wat super dat je cyclus eindeljk wat korter wordt!
    Gelukkig werken die pillen voor jou wel!

20. Wannabemommie

@mama2801: Wat een goed nieuws! KLUSSEN MEIS! :D

Deel Deze Pagina