Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    hallo mieden,

hoe lang gebruiken jullie etos pilllen al?

Wat zijn de bij werkingen?

2. London1122

5 apr 2008
    18
    0
    0
    London
    Hee Angi, vervelend zeg! Ik zou gewoon ff langs de huisarts gaan als je je ongerust maakt. Anders wacht je nog een paar dagen? Makkelijk gezegd ik weet 't.... Maar ik weet precies hoe je je voelt, heb ik ook gehad nl....

Nenatje, ik gebruik ze nu ongeveer 3 weken. Ik heb geloof ik geen bijwerkingen. Misschien andere meiden wel?

Mama2801 da's goed nieuws! Dan nu maar weer afwachten he? :rolleyes: duurt zoooooooo vreselijk lang, terwijl andere weken zo voorbij vliegen :(

Hier bij mij nog niks te bekennen. Geen hoofdpijn (migraine) wat ik anders altijd wel heb, m'n tepels zijn pijn gaan doen gisteren (?) en m'n borsten voel ik af en toe (meer aanwezig ofzo), wel buikpijn/kramp-achtig, verwacht elk moment ongesteld te worden, dus loop om het half uur naar de wc.
    Aan de andere kant: als ik ongesteld moet worden krijg ik altijd eerst een paar dagen/dag vantevoren migraine-achtige hoofdpijn en krijg ik eerst hele erg ongi-krampen voordat er "iets uitkomt".
    Blegh word niet goed van m'n lichaam! Waarschijnlijk word ik gewoon over een paar dagen pas ongesteld en is m'n cyclus in de war ofzo :( Ben natuurlijk ook nog maar vanaf begin februari met de pil gestopt.
    Ik wacht nog wel een weekje af wat er gebeurt... :(
    Nu maar van het weekend "genieten" haha ;)

Groetjes uit Londen

3. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hier ook geen bij werkingen,
    klopt het dat je maar een dag rekbaar slijm heb?
    Ik had gisteren namelijk rekbaar slijm, en eergisteren was het waterig (hebben we geklutst, gisteren geklutst, vandaag weer waterig en vanavond nog x klussen.
    kan nog wel draden trekken van me slijm maar niet zoals gister het is nu halve centimeter en gisteren was het toch wel een centimeter of 6 wat ik er van kon trekken.
    nu is het dus afwachten.
    vanavond nog x aan de klus en dan met zijn allen weer af tellen tot onze nod dames, hopelijk is iedereen roze :D
    Maar ben nu al super blij met me vroege ei

4. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Spannend mama2801! Ik had dat ook hoor 1 dag rekbaar slijm :D SPANNEND MEIS!

5. mama2801

ok dus ik ben gelukkig niet de enigste.
    en hoe voel jij je wannabem?
    begin je al wat weer te merken aan je lichaam of nog niks?

6. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    He hoe is het hier?
    Samen op het wachtbankje?
    heb even de nieuwe temp kaart geplaatst in mijn album.

7. Wannabemommie

Ik voel me goed, mijn temp begint weer te stijgen. Aan mijn lichaam merk ik nog niet veel, merk wel dat mijn borsten wat meer gevoelig (pijnlijk) zijn maar pin me nergens op vast ;)

8. Wannabemommie

Hey meis!
    Nou die ziet er mooi uit je kaartje! Hopelijk blijft ie hoog je temp!
    Mijn temp begint ook weer te stijgen :D

9. mama2801

spannend wannabem!
    je kaartje ziet er goed uit. ik hoop dat me temp morgen weer stijgt is vandaag gezakt met 0.1 dus ik maak nog een kansje als ik jou tem kaart zo bekijk dus ik duim dat die morgen stijgt want dan zou ik vandaag me ei hebben gehad

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    waar blijft mijn ei....
    had hem allang moeten hebben maar test al dik een week anderhalf 2 keer op een dag met ovu testen maar alleen maar hele lichte streepjes... komt niet eens in de buurt van de teststreep.....
    wachten maar....

11. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    Gisteren naar de etos gegaan, na al de goede verhalen hier gelezen te hebben, uitverkocht...
    Ga morgen naar een andere etos, eens kijken of ze het daar wel nog hebben. Kun je trouwens meteen beginnen met de pillen of moet je wachten tot je ongi bent geweest? Ik slik nu al foliumzuur, kan ik daar dan mee ophouden?

12. mama2801

hoi je kan met foliumzuur op houden en gelijk beginnen met de etos pillen

13. Slik deze cyclus voor h et eerst Etos zwanger worden en verdorie, gisteravond ben ik hem vergeten (week 2 cyclus). Zou dat nou enige invloed hebben op de werking?

14. mama2801

hoi kim
    ik vergeet hem ook wel eens dat kan echtniet gelijk kwaad hoor 1 dag vergeten of 1 pil vergeten.
    maar probeer ze wel regelmatig te slikken

15. Wannabemommie

Ik heb hem ook wel eens 's ochtends vergeten, en dan nam ik er bij het avondeten gewoon 1 en vlak voor het slapen gaan. 1 keer vergeten is volgens mij echt niet zo erg hoor :D

16. London1122

5 apr 2008
    18
    0
    0
    London
    NIEUWS: Er stond PREGNANT op de test!

Hoera! Ik voelde me al zo onnozel! Heel onwerkelijk (kijk elke twee minuten op de test), maar het staat er echt!

Dusseuh, ik mag bij de bovenste lijst... 2e ronde, 1e Etos zwanger worden (nou ja, niet eens, had ze nog maar 3 weken geslikt).
    Ik kan toch wel gewoon die pillen blijven slikken he? Ik kom niet in NL binnenkort en ik had natuurlijk nog geen Zwanger zijn pillen meegenomen. (wel 12 dozen tampons ingeslagen HAHAHA)

Ik ga ff verder voor me uit zitten staren :rolleyes:
    Iedereen heel veel succes met de pillen!

17. patriesie

patriesie Actief lid

18 mrt 2008
    104
    0
    0
    rotterdam
    Jeetje london wat een goed nieuws zeg !
    Ga er maar lekker van genieten hoor :D

Zelf ben ik ook blij,want ik heb gisteren m'n eerste échte'ongi gekregen !
    Na 30 dagen.
    Vondt ik zelf wel erg mooi ;)
    Dus we gaan voor de 1e ronde !
    Hahaha :)
    Ik heb maar eff een banner gemaakt die uitgaat van een cyclus van 30 dagen,maar of mn cyclus zo netjes blijft :( ?
    Maar ik vindt het gewoon fijn om te weten dat het toch goed werkt daarbinnen 8) en ben nog nooit zo blij geweest met een ongi,hahahaa..
    Maar ik heb er nu wel meer last van dan normaal :confused: .

Liefs Patries ;)

18. Oh dank je wel voor jullie antwoorden! Ik kwam er pas vandaag achter dat ik hem gisteravond vergeten was. Ze liggen in de keuken en vriendjelief heeft gisteren gekookt, haha. Nooit geweten dat daar nadelen aan hingen ;)

19. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    london gefeliciteerd hoor

Ik vergeet ook wel eens een pil en doe dan inderdaad net als wannabemommie. denk dat het geen kwaad kan. :(

20. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    hallo ik ben nieuw in de onderwerp ik ga ook voor het eerst beginnen met etos zwanger worden.. maar ben vandaag ongie geworden moet ik ze nu al innemen of w88 dat me ongie weg is? xxxx

Deel Deze Pagina