Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    antjuh je kan gelijk beginnen hoor heb ik ook gedaan.

2. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    hoi nenatje oke dan doe ik dat bedankt.. maar ik wil ook teunisbloemolie slikken kan dat samen ? ja sorry ,,maar ik weet hier echt helememaal niks van hih
    xxxxx

3. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

@Antjuh: er zijn volgens mij meerdere meiden die beiden nemen, en etos pillen en teunisbloemolie.

@LONDON! GEFELICITEERD MEIS! Ik heb hier nog wel de etos zwanger zijn pillen :D Als je ze wilt hebben, moet je het maar laten weten dan kan ik ze voor je opsturen :D

4. London1122

5 apr 2008
    18
    0
    0
    London
    @ Antjuh: ik heb ook de etos pillen geslikt en teunisbloemolie. Weet sinds vanochtend dat ik zwanger ben, dus volgens mij is het geen verkeerde combi ;)

@Wannabemommie: bedankt voor 't aanbod! Ik laat 't nieuws hier eerst ff bezinken, op zich zouden die Zwanger worden-pillen toch niet zoveel kwaad kunnen? Er staat op tot 3 maanden, en voor die tijd kom ik wel weer in NL om wat in te slaan... Je bent vast zelf snel zwanger dus dan kun je ze zelf gebruiken toch? :D Bovendien kost 't ook wel wat om de boel naar Engeland te sturen :(

Verder wel oke hier. Wat zere (.)(.), rommelende buik, gaperig. Apart idee hoor, heb alleen DE TEST als bewijs ;)
    Heb wel de hele dag met een big smile gelopen :D
    Hoop dat jullie ook snel positief testen, het is zo tof!

5. antjuh

antjuh Lid

28 jan 2008
    48
    0
    0
    hoi london! gefeliciteerd zeg! geef me wel goede moed dat! ben je lang bezig geweest voor je baby! en hoe lang heb je die pillen geslikt ? ppf wat een vragen heb ik zeg! hihh

xxxx

6. Wannabemommie

@London: Ok dan, hoop idd dat ik snel weer zwanger ben en dan kan ik ze zelf weer gebruiken :D
    Gaaf trouwens dat je in London woont! Is echt mijn droom!

7. London1122

5 apr 2008
    18
    0
    0
    London
    @ Antjuh: dankjewel! Uhm begin februari gestopt met de pil, toen direct met teunisbloemolie begonnen. De 2e ronde teunisbloemolie en de Etos pillen. Dus dat was snel bekeken.

@ Wannabemommie: je bent vast snel weer zwanger! (voel ik aan m'n water :) ) Ja tis hier wel leuk hoor om te wonen, maar nu wel beetje raar dat de familie in NL woont... Dus we zien nog wel even hoe we het t.z.t. gaan doen. Eerst maar 's wat genieten... ;)

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Volgens mij zijn de etos-pillen gewoon een vitaminepreparaat. Dus kun je beginnen met slikken wanneer je wilt, en als je ze een keer vergeet zul je echt niet een compleet andere cyclus krijgen. Ze stimuleren je lichaam en door de foliumzuur en tarwekiem is het goed voor de innesteling en het evt vruchtje. Net zo iets als een davitamonnetje, alleen dan speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden. Dus: gewoon gaan slikken als je ze in huis hebt. En als je er 1 vergeet, morgen gewoon proberen dit niet te doen?

Aan alle zwangeren: gefeliciteerd!

Ps: is het misschien iets om de lijst eens op te schonen? Sommige mensen zijn al 3 maanden in hun eerste ronde bijv.

9. Wannabemommie

@London : Ik hoop het echt, en als jij het aan je water voelt, komt het vast goed :D

10. mama2801

mama2801 Niet meer actief

spannend over 6 dagen weer testen! ik duim voor je!

hier helaas nog geen ei te bekenen. zucht...

11. Wannabemommie

He bah, das jammer meis.
    Ben je wel op tijd met ovutesten begonnen?

12. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hallo!

Heb gister ook maar in een dolle bui etos zwanger worden aangeschaft!
    Maar heb nog een beste volle pot met vsm puur mama..(eigenlijk best zonde)

Wanneer kan ik het beste overstappen op die van Etos?
    Ik slik nu 3 weken die van vsm.....Eerst opmaken? Of kan ik het beste wachten tot mijn ongi of maakt dat niks uit?

Sorry voor alle vragen ;)

13. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    he dames ben zo trots en nerveus te gelijk. Zou het nu dan toch?
    mijn temp vanochtend was 37.1. (nieuw kaartje staat in mijn map)
    zo spannend.

14. Wannabemommie

Ooow meis wat spannend!
    Je kan toch eind deze week testen?

Mijn temp was vanochtend weer 37.2 :D
    Zal vanavond even mijn nieuwste kaartje plaatsen.

15. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    ja kan vrijdag testen. Moet donderdag ongi worden.

Heb vanaf gisteren van die kleine ongi krampjes heeeeel licht maar las al ergens dat dat er soms bij hoort.

spannend he. Voor jou ook hoor.
    Samen naar de december mama's zou super zijn he.

16. Wannabemommie

Jaaah dat zou echt super zijn meis, samen naar de December mama's.
    En ongie krampjes kunnen erbij horen meis :D

Ik had gisteren opeens een mega steek in mijn onderbuik, misschien innesteling?

17. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ik gebruik even deze keer geen ovu testen anders word ik helemaal gefrustreerd van die onduidelijke testen, ik probeer om de dag te klussen.
    Maar ik hou me temp in de gaten en me slijm maar van me slijm haal ik ook geen wijs uit! eene x vruchtbaar en andere x weer waterig/creamy. zucht... hoop niet op weer een lange cyclus. hoop morgen toch me ei komt... en dat me tem ff een stuk naar beneden keldert want dan weet ik in ieder geval dat het die dag ei dag is zal ik maar zeggen :)

18. Wannabemommie

Aah oow zo... ik zou het niet meer willen zonder ovutestjes... Vind het zo fijn om te weten dat ik mijn eisprong heb.

19. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Ik ben vandaag ook begonnen met deze tabletten. Ben benieuwd!

20. Wannabemommie

Welkom meis en succes!

Deel Deze Pagina