Vanochtend was mijn temp 37.1 dus hij blijft nu schommelen tussen de 37.1 en 37.2 Ik vind het spannend hoor. Jammer dat je je ei nog niet hebt gevonden zeg! Hoop echt dat je hem snel vind en niet weer een cyclus hebt van heel lang, das niet eerlijk!
ETOS ZWANGEREN 1 Natas1 ronde 3 na MK, 2e cyclus Etos zwanger 2 Niesje1980 ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 3 misspiggle ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 4 Pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos ZWANGERRR 5 jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 6 lauwie, ronde 14, 1e cyclus Etos zwanger 7 SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 8 mili ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 9 chantico ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 10 debbyvermeer ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 11 nikita23 ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 12 lovewinnie ronde 5, 5e cyclus Etos zwanger 13 snoozie ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 14 Jetty ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 15 Suusje D ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 16 Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 17 sarahfreely ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 18 Gerlinde1 ronde 4 na MK, 1e cyclus Etos zwanger 19 Pipikippie, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 20 Lievelief, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 21 Spijkervrouwtje ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 22 jimmy ronde 23, 1e cyclus Etos zwanger 24 Mariaatje ronde ?, 1e cyclus Etos zwanger 25 Nony ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 26 prissie1983 helaas mk 27 inspiratiebron ronde 24 na mk,1e cyclus Etos zwanger 28 wannabemommie ronde 16, 1,5e cyclus Etos zwanger, helaas MK 29 linda26 ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 30 daydreamy ronde 4,1e cyclus Etos zwanger 31 Wybje ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 32 Jipper 2e ronde ,2e cyclus Etos 33 Dieselientje 2e ronde, 2e cyclus Etos ETOS KLUSSERS 1 lastminutemama r4/1e Etos,MK 8wkn, nu 4e r na MK. 2 Meisje0123 ronde 3, 1e Etos, MA bij 10 weken... 3 mieke1981 ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger, helaas MK 4 Steffel 5 shraron 6 Ilse100 7 Judy01 8 jerlin 9 claartje79 10 vlinder83 2e ronde, 1e ronde etos 11 veroniQue86 12 aliekeleppink 13 superangel 14 Beata 15 kirsten007 helaas MK 16 poohbeer26 17 Nikky 18 Riddle ronde 2 19 Mamaatje ronde 2, 20 ellen1983 ronde 1 21 Mikki77 ronde 3, 3e cyclus Etos 22 Roosje 2e ronde na MK 23 Silver 5e ronde, 4e cyclus Etos 24 patriesie, 1e ronde, 1e cyclus etos 25 Mama2801 2e ronde, 2e cyclus Etos 26 Butterfly 1977 ronde? 1e cyclus Etos 27 Liftrasa ronde 8, 2e cyclus Etos 28 zazaziezo 8e ronde, 1e cyclus Etos 29 Selma2007 ronde 5, 2e cyclus Etos 30 juffie1984 ronde 4, 2e cyclus etos 31 manny82 ronde 6, 2e cyclus etos 32 lautje1979 ronde 3, 2e cyclus etos 33 linda26 ronde 3 ,2e cyclus etos 34 prissie1983 1e ronde na mk ,1e cyclus 35 rian ronde 2, 1e cyclus etos 36 Be Happy ronde 2,2e cyclus etos 37 ladyzorra ronde 17 4e cyclus etos 38 Sanne85 ronde2 , 1ecyclus etos 39 Hypnose cyclus 1, 1e cyclus Etos (na BBZ) 40 maybe ronde 1, 1e cyclus Etos 41 Wendy2007 cyclus 17, 1e cyclus Etos 42 Queenie, 8e ronde, 1e cyclus Etos 43 Nynk1980 ronde 8, 4de cyclus Etos 44 Naatje30 ronde 2 na hersteloperatie, 1e cyclus Etos 45Rubs 1e ronde na mk,1e cyclus Etos 46 Zootje 4e ronde, 2e cyclus Etos 47 Angi25 1e ronde, 1e cyclus Etos 48 Jules 4e ronde, 1e cyclus Etos 49 Klingel 2e ronde, 1e SMEP-ronde, 1e cyclus Etos 50 Wannabemommie 17e ronde, 2e cyclus Etos (1e na MK) 51 Muurbloem, 7e ronde, 1e cyclus Etos 52 Moony, 2e ronde, 1e cyclus Etos 53 London1122, ronde 2, 1e (halve) cyclus Etos 54 Sanne1234, 2e ronden, 2e cyclus Etos Ik heb het veranderd LadyZorra. Succes met de volgende ronde!
Mijn ei was op 7 april. Daarna ging mijn temp omhoog, de afgelopen 2 dagen zat 'ie in een dipje, en vanochtend was hij weer 36,8. En we hebben goed geklust deze maand. Spannuuuund [-o< Ik kan deze week wel vooruit KIJKEN
hi mikki! spannuuuund he! wij hebben ook goed geklust (alle dagen rond/op/na ei) en ik voelde me ook echt raar afgelopen week; moe dizzy spierpijn in buik ofzo. de tijd gaat VEEL te langzaam nu he.... aarghhhhh
Moe en dizzy Dat zijn de goede tekens! =D> Ik voel dus he-le-maal niks dat anders dan anders is Maar dat schijnt vrij normaal te zijn, pas een week na je ei. Mijn vriendin voelde nog steeds helemaal niks toen ze al een positieve test in handen had. Ach ja...we kunnen niks anders doen dan afwachten he! *duimt voor Klingel*
Hey Mikki! Ik had ook mijn ei op 7 april! Spannend wordt het voor ons! Mijn temp is ook aan het stijgen. Ik hoop zo dat het raak is!
We kunnen samen testen dus Onze banners komen niet overeen trouwens, maar dat komt doordat FF mijn ei op dag 17 heeft gezet (8 april), terwijl ik zelf denk dat het op dag 16 was. Met mijn banner heb ik FF maar aangehouden, maar stiekem geloof ik dat niet. FF kan er ook wel 's naast zitten Sterkte met het wachten meiden!
Hey meiden, ik gebruik de zwanger worden pillen sinds deze maand ook. Toen de kwamen ben ik er mee begonnen en nu heb ik vorige week woensdag 09/04 mij ei gehad en we hebben goed geklust (elke dag dus moet goed zijn). Ik voel niet veel alleen wat "gerommel" in mijn buik. Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer je ongeveer last krijgt van die hele gevoelige borsten? Stomme vraag misschien maar kan dat pas na de innesteling zijn? of pas bij een paar weken zwangerschap? groetjes Inger
Hoi meiden, Ik wilde graag even wat vragen... Merken jullie dat je cyclus regelmatiger word door Etos zwangerworden pillen....? Na me mk ben ik neit ongi geweest meer das nu ruim 2 maand geleden...en gebruik sinds 3 weken (bijna 2 strips) deze pillen...en merk nu sinds 1 week wel dat er wat gebeurd...ik hoop zo dat het een ongi of iets is....wat zijn jullie ervaringen zo hier mee?
Hey evamariah, Bij mij is mijn cyclus zeker regelmatiger geworden nadat ik ben begonnen met de etos pillen. Ik zat vaak op een cyclus van 36 tot 39 dagen. Nu is dat omlaag gegaan, vorige maand had ik zelfs een cyclus van 28 dagen! Hoop voor jou dat je snel ongie wordt of positief test meis!
dus toch, ik hoorde idd dat die pillen daarbij helpen dus heb ze ook aangeschaft en ben er van de week mee begonnen
@Evamariah, ik heb ook het idee dat mijn cyclus er regelmatiger door wordt, al is het nog niet helemaal wat het zijn moet. Ik was een paar maanden terug een paar weken gestopt met die etospillen, en overgestapt op alleen foliumzuur. En ineens had ik toen een 'cyclus' van 9 dagen Toen weer etos gaan slikken en toen werd het weer redelijk normaal. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik de eerste paar maanden last had van ontpillen en dat het nu gewoon 'van nature' wat regelmatiger wordt, maar je weet nooit. Ik blijf ze gewoon slikken
ja ik blijf ze ook zeker slikken heb namelijk wel het gevoel dat er iets gebeurt....73 dgn na me mk en nog geen bloedjes dus...ik zie het allemaall wel...hihi ik ga mrogen voor de zekerheid nog een testje doen dus als ie posi is dan horen jullie mij wel ff... maar ik ga dr neit van uit!
heel erg hartelijk bedankt.... ik hoop dat het voor jullie allemaal snel raak is met deze mooie capsuletjes/pilletjes...zonder mag ook
hi dames heb toch maar ff ovu testen in de winkel gehaald waren wel duur! 5 voor 20 maar wilde ff duidelijk heid nou ei zit er nog niet aan te komen over 2 tot 4 dagen zou ik me ei hebben gehad met me oude cyclus dus ik doe ober 2 dagen nog eens een test zucht,word er niet vrolijk van
Hoi, vervelend dat je cyclus zo lang duurt. Hopen dat het nu op gang komt! Ik had 19 maart miskraam en heb er heel wat ovutesten tegenaan gegooid. Afgelopen zondag en maandag een vet positieve test. Hoop over twee weken een positieve zw. test Eisprong na miskraam was 9 dagen later dan bij normale cyclus. Slik sinds een paar weken, iets na miskraam, de Etos pillen. Als het te lang duurt voor je gevoel, zou ik even naar de ha gaan. Veel succes. x Sophie