Hey mimi, Dat blijft zo idd een lichaam blijft maffe dingen doen. Hoop voor je dat je of snel ongie wordt of gewoon zwanger blijkt
@ wbm ..o je gaat vanavond testen las ik nou we zijn benieuwd.. hier nog geen duidelijkheid.. ga zo maar even lekke aan de schoonmaak even mijn zinnen verzetten en straks een auto schorsen.
he wannabemommie je temp lijkt super. Kom maar lekker bij mij onder de kerstboom zitten. Zo gellezig he.
Haha, een auto schorsen, is een auto op non actief zetten zeg maar. Zodat je geen wegenbelasting hoeft te betalen en de verzekering kan opschorten, zodat je dat ook niet hoeft te betalen.Hij staat dan niet meer op de openbare weg/parkeerplaats en je mag er niet mee rijden.. We gaan deze auto verkopen in onderdelen want hij loopt niet meer. Zo lesje auto Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld dus snap er niets meer van. En wbm? weet je al iets? Groetjs kim
Hey meiden, Heb gisteren getest maar negatief helaas. Vanochtend was mijn temp ook 36.9 dus ik denk einde oefening voor deze maand. Laat die ongie maar komen dan, dan kunnen we weer door naar de volgende ronde.
Ja dat vind ik dan ook. Niet zwanger, dan maar ongi worden. Maar op naar een volgende ronde. Hopelijk is het snel raak. Mijn temp is al een week 36.8 en nog geen eisprong gehad... So far so good.
Helemaal gelijk meis, laat die duivels maar snel komen of me een positieve test geven. Het afwachten vind ik niks...
he wannabemommie wat ja jammer maar ja als er geen ong is kan het altijd later nog een pos test geven.
wat balen meis! maar ook vreemd omdat je toch positieve ovu test had, dan is dat toch ook weer niet zo'n betrouwbare methode dus die ovu teste,dikke knuf en hopelijk heb je gauw weer geluk in de volgende ronde meis.
hallo dames, Mijn lijf heeft eindelijk besloten toch maar ongi te worden... 2 dagen te laat dus ook weer 2 daen later beginnen met klussen.. nou ja ben benieuwd of mijn volgende ongi(tenzij ik die niet krijg..) ook te laat is of weer mooi regelmatig
Ik hoop het, anders mag die ongie wel snel komen dan kunnen we weer verder. Hoe gaat het met jou meis?
Hoi Wannabemommie..heb je getest met ochtendurine? Ik vind trouwens de testen van de clearblue het fijnste..zijn heel gevoelig voor HCG zeggen ze (ik had altijd de NIET digitale)..succes meid! Ik duim voor je!
gaat hier goed alleen een beetje moe maar verder nergens last van. Ik zou inderdaad nog eens testen. Want niet ongi na je ei is ook vreemd. ik zal blijven duimen
Hey meiden! Zo dat is even geleden zeg.... moest even op adem komen na alle emoties van de mk. Maar goed, dat snappen jullie vast wel. Inmiddels zijn we wel weer vol moed begonnen aan poging 3. Ook op advies van de gyn. We moesten er niet schrikachtig voor zijn en dat willen we ook niet. Zit nu op dag 27 van de cyclus dus heb er nog 5 te gaan. Afgelopen zondag een paar druppels helderrood bloed verloren dus heb een beetje goede hoop.... verder moet ik echt iedere dag naar de wc, sorry, en heb ik last van de bekende steekjes en krampjes. Hier wachten we af en gaan we duimen draaien. Hoe is het met jullie? Liefs, Sanne Voor het lijstje: NOD 27 april, 3 ronde KI, 2e ronde etos