Dames, Ik kom er net achter dat ik vergeten ben de zwangerschapsdoos bij de etos op te halen. Dit kon tot begin februari. Zou ik hun nog op kunnen bellen om te vragen of ik hem alsnog op kan halen? Wat zouden jullie doen?
Ik zou gewoon met je afhaalberichtje langsgaan bij de Etos. Hier hebben ze altijd hele bergen dozen op voorraad. Ze zullen er echt niet moeilijk over doen, want ze verspreiden maar al te graag de reclame die in de dozen zit! Liefs Monique
Nou ik was het dus ook vergeten. Ben toen langs de Etos geweest om te vragen of ik hem alsnog kon ophalen. Dit kon niet, ze gaven aan dat ie dan opgestuurd zou worden. (dit was begin dec). Ik heb nu nog steeds niks ontvangen..
Hmm... fijn dan.. Gelukkig ben ik ook nog redelijk vroeg, maar vind het zo leuk wat er allemaal in de dozen zit. Al ga ik die zwitsal dingen niet gebruiken. Maar ja.. Had hem graag nog opgehaald. Misschien bel ik hun morgen wel even. Ga ik lekker zeuren hahaha
Er zitten wel leuke dingen in de doos. een pak doekjes zwitsal met doos erbij. 1 voedingsfles van avent, een speen en een doekje. nou vond het wel leuk hoor. nog een paar van die dozen en dan hoef ik geen fles meer te kopen ahhahah
Tja.. zouden jullie bellen? De etos is hiet namelijk niet vlakbij.. Niet om even zo naartoe te fietsen..
Ik heb hem ook nooit gehaald. En toen werd hij uiteindelijk een paar maanden later thuis bezorgd. Komt vanzelf dus.. Groetjes
ik was hem in me zwangerschap ook vergeten op te halen. en dacht "ach laat maar" maar een aantal weken later kreeg ik hem via de post!
Ik heb hem toevallig zaterdag opgehaald. Als je er nog komt, zou ik er gewoon om vragen. Maar blijkbaar krijg je hem anders dus thuis. Ook handig
hetzefde gebeurde bij mij ik mocht rond kerst het ophalen. vergeten... in januari langs geweest om te vragen of ik het nog mocht ophalen. het was al terug gestuurd en zou dan naar mijn thuis gestuurd worden. dit heb ik begin februari thuis ontvangen. geen kosten aan vast.
ik heb mijn vriendin opgegeven voor deze doos.. haar naam maar mijn adres... ik kreeg op 15 januari een brief dat ik m tot de 12e op kon halen (?).. ik ben dus een week later naar de Etos gegaan met de vraag of ik de doos wel mee kreeg.. blijkt dat op het hoofdkantoor iets niet goed gaat met het printen van de brieven... heb de doos meegekregen met de mededeling dat ik m ook misschien nog wel thuisgestuurd zou krijgen.... en volgens mij denken mijn buren nu dat ik zwanger ben want nog geen 5 dagen later kreeg ik de doos ook thuis!
2 pampers new born luiers, de bekende gele doos van zwitsal (voor de billendoekjes), een pak sensitive zwitsal doekjes, vlinderspeen van difrax, proeftube bepanthen, klein potje sudocreme.... veeeel reclame! wat tijdschriften (mijn vriendin had het geluk dat zij andere in haar doos had zitten dan ik)..... en ik had er een speenpopje inzitten en zij niet..... en verder weet ik het zo uit mn hoofd niet
Waar kan je deze doos dan bestellen? ik heb wel de blije doos (ofzoiets) besteld.. en ga zo die van kruidvat bestellen op internet... maar die van etos waar moet ik dat doen? ook op de website van hun?
Bij kruitvat hebben ze hem vanaf een datum klaarstaan.. Dat is handiger dan op te halen tot een bepaalde datum..
Niet bijzonder. Een pak Zwitsal doekjes en een Aventi-fles, echt meer niet; alleen nog meer omgehakte bomen!