Hallo iedereen! Ik weet sinds 13 februari dat ik zwanger ben.. dat weekend had ik ook erg last van me borsten ( vooral tepels ). Ook was ik dat weekend heel misselijk. Maar nou vorige week ben ik amper misselijk geweest en deden mijn borsten totaal geen pijn ( alleen als ik me omdraaide in mijn slaap ) Ik heb ook totaal geen last gehad van menstruatie pijn. Nou dit weekend doen mijn borsten wel weer pijn maar dan echt mijn borsten zelf (eromheen zeg maar behalve de onderkant! ) En die doen vooral pijn sochtends met opstaan of als ik een tijd op me rug heb gelegen. En zijn ze als ik lig heel zacht en als ik opsta best hard en gespannen aan de boven en zijkant Ook zijn mijn darmen helemaal over de zeik... vooral als ik wat gegeten heb gaan ze als een idioot tekeer Hebben jullie dit ook allemaal? Want ik ben nu bijna 6 weken zwanger maar ben erg onzeker aangezien mijn misselijkheid is afgenomen.
Snap dat je onzeker bent, maar is nergens voor nodig. Het is naar mijn idee altijd een komen en gaan van kwaaltjes (of helemaal niet als je geluk hebt). Het is echt niet zo dat je bepaalde dingen 'moet' voelen. Ik heb bijv de hele zwangerschap al nouwelijks last van mijn boobs en heb nooit moeten overgeven. So sit back and relax zou ik zeggen!
je hoeft niet per se klachten te hebben, hoor Ik heb er ook weinig. Mijn voornaamste klacht is toch wel dat mijn darmen érg van slag zijn; hoort er gewoon bij. En ontzettend moe! Maar verder heb ik ook nergens last van, eigenlijk. Soms even misselijk, maar ook niet heel erg of zo, mijn borsten doen soms een beetje pijn, maar ook niet schokkend... Misschien heb je gewoon ontzettend veel geluk, en ga je fluitend je zwangerschap door