Ga woensdag denk ik even naar de stad haha ben zelf ook nieuwsgierig Want had vrijdag nog wel getest met kv van een zwangere vriendin die er nog een over had maar die was toen negatief Nu pennestreep op laatste Etos test maar wel blauw
pennestreep op test staat er nog steeds ook nog mooi blauw vancohtend met mijn laatste test weer gedaan met ochtendurine volgens mij negatief hoor zag niets pas iets later een streepje onduidelijker dan gisteren en nu wel grijs-achtig verlies toch weer hoop eerlijk gezegd en test gewoon donderdag nog een keer met kruidvat test
Hmm ik zie toch echt een streep En heb zelf ook met die van etos getest.. Ik testte toch echt neg zonder streep
Ja lieve Dreamer die streep zag ik ook maar nu niet meer alleen in zonlicht en zonder kleur vanochtend negatief getest wel een klein streepje na en tiental minuten maar dat was ook vast weer zo indroogstreepje grijsachtig gistserenmiddag test en die was wel een klein dun streepje maar wl blauwachtig alleen niet binnen de tijd maar paar minuten daarna dus dat telt niet