2 weken overtijd & diverse symptonen hellup!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Star880, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb een paar vraagjes, ik was eigenlijk nog helemaal niet zo bezig met zwanger worden, vandaar dat het hele proces en alle bijbehorende klachten enzo mij nog helemaal niet zoveel zeggen. Misschien kan er daarom iemand meekijken naar mijn verhaal want ik ben mezelf echt helemaal gek aan het maken of ik nu zwanger ben of niet (stiekem ga je er al helemaal op hopen..)

Begin december 2010 gestopt met Nuvaring, sindsdien om de 3 weken ongesteld, wel brakke ongesteldheid (van bijv. 4 dagen, 1 dag weg, en dan nog 2 dagen beetje na..). Maar goed, eigenlijk zit er altijd een (krappe) 3 weken tussen. Daarnaast heb ik in de cyclus altijd 1 week last van zeer pijnlijke tepels, een week niet en dan ongesteld.

19 juni was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid (deze duurde tot de 23e, 1 dag weg, en dan nog 2 dagen bloedverlies).

18 juli zou ik het plus minus moeten worden.

Dit is dus niet het geval, het aparte is ook dat ik voor het eerst geen pijn in mijn tepels heb gehad voor de menstruatie.
    Afgelopen weken geen bloeding gehad, vorige week wel wit/slijmerig draad. En ik heb nu sinds drie dagen, taai slijm met heel donkerrood erin en met plassen soms schilfertjes donkerbruin(?). Maar niet heel de dag en totaal niet zoals een ongesteldheid. Vanochtend had ik bij het plassen ook een groot stuk weefsel :S

Ik heb al 4 testen gedaan, toen ik een 1 & 1,5 & 2 weken overtijd was. Gisterochend heb ik de laatste test gedaan, wederom negatief (test kruidvat eigen huismerk 2 vr 10). Bij de eerste test dacht mijn vriend heel licht even een streepje te zien, dit was helaas heel moeilijk vast te leggen, andere testen geen streepje.

Kan ik zwanger zijn? Ik ben nog steeds niet ongesteld, en heb nu dus al drie dagen af en toe slijm met heel donkerrood erbij...

Wanneer kan ik het beste weer een test doen? En wat kan dit allemaal betekenen??

Stiekem hoop je toch dat je dan zwanger bent :)

Deel Deze Pagina