Hai mensen. Ik heb net na 2 weken overtijd een Etos zwangerschapstest gedaan en die gaf overduidelijk positief aan. Dat zou wel heel erg kloppen met mijn klachten. Ik was nog geen tampon vol ongesteld (sorry), voelde niet dat ik moest plassen heel af en toe. Af en toe ook het gevoel dat ik moet plassen, maar dan hoef ik niet echt. Werd onpasselijk van de geur van chinees eten. Maar verder lees ik ook wel dat de Etos testen af en toe best raar zijn, dus toch een beetje die vraag aan jullie: volgens mij ben ik wel zwanger, wat vinden jullie?
Als hij positief is, dan lijkt het mij dat je gewoon zwanger bent. Als je het zeker wilt weten, probeer dan nog een andere test. Succes!
Ja inderdaad wat annie zegt! Ik gebruik die etos dingen ook, maar ik heb ook nog een ander merk (ik weet de naam effe niet, maar ik heb hem ook bij de Etos gekocht) voor de extra dubbel check mocht het zover zijn Maar eeeh: GEFELICITEERD!
Het huismerk van kruitvat schijnt erg gevoelig te zijn. Probeer die anders of de digitale van clear blue. Kost wat meer, maar toch leuk om nog een keer voor de zekerheid te testen.
Daar heb ik nog niets over gelezen. Wel een ander merk, maar weet even niet meer welke. Sorry! Heb net ook gelezen dat cb digitaal ook niet helemaal zeker is. Probeer de gewone van cb anders. Succes!