CB digitaal negatief, wel 2e streepje.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lilly, Sep 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb vanmorgen getest met CB digitaal, na enkele minuten kwam er NIET zwanger te staan. Jammer, maar ik zit in de 1e ronde dus het geeft niets.

Maar...dan haal je die die teststrip eruit en dan zie je daar wel een vaag 2e lijntje op staan :rolleyes: Manlief zag het ook.
    Nou je legt dat ding weg, er stond nou eenmaal NIET zwanger dus KLAAR!

Maar nu een uurtje later blijft het door mijn hoofd spoken :oops:

Toen ik zwanger was van Ruben heb ik deze test namelijk ook gebruikt en toen stond er ook een 2e lijntje, maar toen was ik dus ook zwanger.
    Ik heb ook een keer negatief getest met cb digitaal maar ik kan me nu niet meer herinneren of er toen wel of niet een 2e lijntje op stond.

Wie kan me uit de droom helpen?
    Heeft CB digitaal wel meer een 2e lijntje en dat je dan toch niet zwanger bent?
    Want ik heb namelijk altijd gedacht dat cb digitaal gewoon hetzelfde werkt als een 'gewone' test en dat het apparaatje de 2e streep registreerd en dan zwanger of Niet zwanger aangeeft.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Je mag idd niet naar de strepen kijken maar toen ik zwanger was van Jadey had ik dat ook, hij was negatief (gaf ook aan NIET ZWANGER) maar t staafje gaf wel 2 strepen aan, en om de dag werd ie heel duidelijk, terwijl die bleef aangeven NIET ZWANGER.
    Toen een gewone CB gehaald en die was positief.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Toch apart,pffffffff, stiekum krijg ik weer hoop op deze manier :) :)

Ik weet namelijk mijn cyclus nog niet omdat dit de eerst ronde is na spiraal. Ik ben al wel ongesteld geweest en dit is al dag 33 van cyclus :rolleyes:
    Maar goed, geen idee of ik dus overtijd ben of gewoon een lange cyclus heb.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ja idd, ik vond het ook al zo raar omdat die strepen niks zeggen :)
    Anders een testje doen over een paar dagen?

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Pas als de strepen eraf knallen ben je zwanger ;)
    Maar dat geeft ie dan ook gewoon aan.
    Zou dus nog even wachten en voor het gemak beginnen met goedkopere testen ;)
    Blijkbaar wil je toch streepjes kijken, dus is dat net zo makkelijk toch :D

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Ja, als ik woensdag of donderdag nog steeds niet ongesteld ben dan wil ik wel opnieuw testen. Dan zit alweer op dag 36-37.

Maar vooralsnog ga ik er maar vanuit dat ik niet zwanger ben.

Bedankt voor het antwoorden, ben benieuwd of er meer zijn die hier ervaring mee hebben.

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Ik had deze nog liggen van mijn eerste zwangerschap ;) en de houdbaarheidsdatum was september 2008 dus dacht laat ik hem maar gebruiken ;)

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Bij mij was 1 duidelijk en 1 licht, werden om de dag wel steeds duidelijker ;)
    Maar helemaal knal waren ze niet :)

9. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    bij mij waren er ook twee streepjes maar niet zwanger.

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    OK!
    JA heb nog ff gegoogled, en het komt beide voor.
    2 streepjes en wel zwanger terwijl test niet zwanger zegt.
    Maar ook dat ze dus ook echt niet zwanger zijn zoals jij en waarschijnlijk ik ook :(

11. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ik was wel zwanger en toen gaf hij netjes zwanger aan (heb toen niet naar de streepjes gekeken) 3 weken later nog twee testen gedaan en die zeiden niet zwanger (wel 2 streepjes) echo liet zien dat het al voor de innesteling mis was gegaan. testen hadden helaas gelijk

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Sorry lilly,

Ik heb ook altijd cb digitaal gebruikt mar geeft idd "altijd" 2 streepjes zowel toen ik zwanger was als de rondes dat ik niet zwanger was... Alleen als je zwanger bent dan word dat streepje duidelijker en duidelijker naarmate je langer zwanger bent. Maar asl ik me niet vergis staat er zelf in de gebruiksaanwijzing dat de test "altijd" 2 streepjes geeft en dat je daar niets aan af kunt lezen....

Sorry :cry:

13. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Is er een digitale test, zitten er evengoed nog van die ^*@&@streepjes op....
    Helaas ook vaak niet-zwanger getest en wél 2 streepjes...! Maar toen hij wél zwanger aangaf was het tweede streepje wel heel fel.

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Ok meiden. Nou ik ga er vanuit dat ik gewoon NIET zwanger ben hoor.

Wou dat de :evil: :evil: :evil: dan eens kwamen ;)

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ik doe altijd ovulatie testen van CB en inderdaad zie je altijd wel een vaag lijntje. Maar ik doe ze intussen al een poosje, ook toen ik zwanger wilde worden van mijn dochterje en je ziet naarmate het hormoon toeneemt het tweede streepje duidelijker worden, Kan precies voorspellen bijna dat hij bv de volgende dag positief zal zijn. Ze werken hetzelfde als de zwangerschapstesten, sterker nog, ik heb een ovutest gebruikt om te zien of ik zwanger was van mijn dochter omdat ik nog wat staafjes over had en..positief! Maar een licht streepje zie je altijd inderdaad.

Groetjes Lotuss

Share This Page