hoi meiden vriendin heeft net een test gedaan en nu vraagt ze om advies... het is een etos test en hij lijkt super veel op de 2v5 kruidvat test nu ziet ze wel een streep maar ze twijfelt ze is 18 mei ongesteld geweest en heeft een cyclus van tussen de 28 en 30 dagen dus officieel nog niet overtijd. Wat denken jullie van deze test ze is zoooooo zenuwachtig graag jullie mening mvg
Mooi streepje! Deze zijn minder gevoelig dan die van de Kruidvat. Dus daar zou ze een nog donkerder streepje moeten kunnen zien. Spannend!
Ik denk het wel dat hij positief is. Ik heb deze testen wel eens gedaan toen ik niet zwanger was maar dan zag ik er ook echt niks op.
Deze lijkt me zeker positief. Ik vind het streepje toch best wel duidelijk. Kruidvat zou misschien zelfs een duidelijker streepje geven.
Ik ben minder enthousiast over het streepje...Ik zie geen kleur,dus zou goed een indroger kunnen zijn. Ik zou even met een kv2v5 testen,die zijn veel gevoeliger,dus daar zou een duidelijk streepje op moeten komen.
@colalight...Nee ik heb al kinderen en wij zijn compleet...bij ons geen kids meer. @yaraah..Nee ze heeft geen test in huis meer... welke is nu het beste voor haar? vindt je de test positief? gr
@Pipo30....toen ze de test deed wordt de test eerst nat en toen dat natte weg trok stond het lichte streepje er en hij is niet grijs. alleen nog wat licht
Ik zou ook met de kv testen. Je zegt dat hij niet grijs is, maar is hij wel roze dan want ik zie er ook geen kleur in (kan ook door het uploaden hier komen).
Zo zie ik het niet op de foto,en ik zou deze niet als positief durven te bestempelen.Adviseer haar de kv2v5,daar zou een duidelijke streep op moeten komen. Blijkbaar twijfel je zelf ook,anders hoef je niet te vragen of de test positief is
ze is officieel nog niet overtijd... ze is 18 mei ongi geweest en heeft een cyclus van tussen de 28 en 30 dagen dus vandaag is dag 28 . de test had wel binnen de 5 min een streepje trouwens