Iemand ervaring met de early testen van action ? Geven ze indrooglijntjes ? De foto is onduidelijk dus weet niet of de lijntjes voor jullie zichtbaar zijn
Ik zie op alledrie de testen een streepje dus denk niet dat het indroogstreepjes zijn. Hopelijk lopen ze mooi op!
Hier is nog niks over te zeggen aangezien we op deze foto niet kunnen zien of de testen al zijn ingedroogd en het dus indroogstrepen zijn. Heb je ook de originele foto?
Ik zie een heel licht 2e streepje Dit was dezelfde test als van de zwart wit foto? wanneer ga je weer testen?
Is dezelfde ja , geen idee of ik nog wil testen ik twijfel. Ik heb een heel onregelmatige cyclus weet ook mijn eisprong niet . Ik dacht dat ik 5 januari ongesteld was geweest de laatste keer en dus 2 februari terug ongesteld moest worden. Dit is niet gebeurt had al wel van smaandags het gevoel dat ik ongesteld ging worden . Donderdag heel de dag van niets last tot ik in de namiddag bij het vegen helder bloed had dit heeft voorgeduurt tot vrijdag morgen toen ben ik echt beginnen vloeien maar veel minder als anders en enkel zuiver rood bloed geen stolsels , dit is elke dag minder geworden en maandag was het over . Maar als ik reken van mijn ongesteldheid die nog wel weet zou dit niet kunnen en was een een week te vroeg ongesteld . Ik weet wel dat ik rond mijn eisprong zeer pijnlijke tepels had en als ik dan verder reken klopt het ook wel dat ik deze week ongesteld moest worden .
Ik zie de strepen. De kruidvat testen bleven bij mij altijd wit, ook na indrogen, als het niet raak was.
Deze namiddag toch maar terug getest maar niet wijzer uit geworden ! Deze was 1 min na het doorlopen .
deze test moet je aflezen na 3 minuten toch? Moet je eigenlijk dan even een foto maken. Nu kan het zijn dat we niks zien terwijl er bij jou wel wat staat. En middagurine is vaak minder geconcentreerd waardoor er minder HCG in zit. Daardoor zal je lijntje nog lichter of helemaal niet er op komen
Als vorige week mijn dacht ik ongesteldheid een innesteling was dan zou deze toch nu wel duidelijk een streep moeten geven ? Ik denk dat ik het maar ga aanzien naar volgende maand .
Ik zie op de tweede test ook wel een vaag lijntje. Alleen vind ik 'm ook niet duidelijker dan de testen op de foto die je gisteren hebt gepost. Misschien minder geconcentreerde urine? Als de bloeding vorige week van een innesteling was, dan had je nu wel een duidelijke streep moeten hebben inderdaad. Persoonlijk zou ik morgen of overmorgen nogmaals testen met ochtendurine. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!