Hoii iedereen Ik moet dit toch even kwijt en aangezien jullie de 'enigen' zijn waar ik hrt aan kan vertellen... Mijn vriend vindt namelijk dat mijn lichaam aan het veranderen is. Hij zei vanmorgen dat mijn buikje er anders uitziet en mijn borsten ook.. Vind het raar dat hij dat opmerkt ikzelf heb er nog niet bij stil gestaan omdat ik het gevoel heb dat het deze ronde niet raak is. Ik ben deze ronde wel met tarwekiemolie begonnen en neem elke morgen mijn foliumzuur. Wij klussen ook meer als voldoende, bijna elke dag zeg maar. Toch heb ik het gevoel dat het niets zal worden deze ronde. Binnen 8-9 dagen kan ik testen. Ben wel benieuwd maar verwacht er niet te veel van. We zullen zien Indien er nog mensen zijn met zulke gedachten, reageer maar! Ik lees graag de ervaringen van anderen... Groetjes
Mannen (je eigen man...) valt het wel sneller op als de borsten veranderen. Dus hopelijk heeft hij gelijk en ben je zwanger. Maar na je ei zijn je borsten altijd voller dan de periode daarvoor. Ik merk zelf dat verschil altijd goed, ze kunnen ook gespannen zijn.
Ja dat weten we beiden ook, maar hij zegt dat het nu echt anders is.. Maar we zullen zien afwachten eh...