Hoeveel dagen voor eispong meer slijm/afscheiding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mijnhumpie, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    #1 mijnhumpie, 9 nov 2012
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
    Hoi,

Ik zit nu op de 10e dag na de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ga vanmiddag mijn eerste ovutest doen. Maar ik merk nog niets van meer slijm of rekbaar slijm of wat dan ook.

Is dat normaal en moet ik al wel gaan testen dan?

2. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe lang is je cyclus normaal gesproken? En wat voor soort ovu-testen heb je? (De meeste moet je namelijk met ochtendurine doen).
    En niet iedereen krijgt vooraf veel slijm hoor, dus daar zou ik mij geen zorgen om maken

3. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Cyclus weet ik nog niet, ben vorige maand voor het eerst ongesteld geworden, maar mijn cyclus was ooit 28 dagen, dus daar ga ik dan maar even vanuit.

Ik heb begrepen dat je ovulatietesten juist NIET met ochtendurine moet doen?! :(

4. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Ik kreeg meestal al 4 dagen van te voren n beetje vruchtbaarslijm en op de dag voor m'n eisprong is het t ergst.

5. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Het is belangrijk dat je een paar uur niet drinkt. Ik gebruik de testen van sensitiefst en die raden ze aan niet met ochtend urine te doen. Ik heb overigens vorige week een knal positieve ovutest gehad maar geen slijm te bekennen ( dat eiwit slijm dan)

6. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu al vanaf 10.30 uur niet meer gedronken. Dus een knaltest kan ook zonder slijm? Dan ga ik vandaag toch maar beginnen met testen. Spannend..!!

7. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ovu-testen van clear blue, die moet je met ochtendurine doen. Gewoon even in de bijsluiter kijken wat daar in staat, zal per merk wel verschillen.

8. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb nooit vruchtbaar slijm kunnen ontdekken, maar wel positieve ovu testen gehad, dus ik zou gewoon gaan testen!

Deel Deze Pagina