Hallo, Heb een vraagje zijn de zwangerschapstesten van Xtra sensitive bertouwbaar of geven deze wel eens vals positief aan ? Had die besteld en vanmorgen was er bijna niks te zien en vanavond rond 18:00 uur zag ik zeker een lijn staan huls er even afgehaald en ja hoor stond er zeker wel. Heb tot nu toe alleen maar mega vaage testen kv gedaan 2 voor 5 maar erg licht ect. Ben bang dat ik mezelf een beetje dol maak door al die testen en weet het even niet meer en had me vandaag netjes voor genomen om er niet meer mee bezig te zijn maar helaas ben er toch mee bezig,
reken er maar op dat je zwanger bent! Dat had ik ook en heb nu een gezonde dochter van 2 maanden in de box liggen !! Dus hoe vaag ook lijntje is lijntje Groetjes
Hoi Vandaag een kruitvat test gedaan 2 voor 5 euri maar negatief ( denk wel iets te zien ) ga er dus maar van uit dat het niet zo is en wacht haha probeer geduldig af te wachten nu.
bij mij gaf die juist negatief aan, (zelfs nog op nod en 2 dagen na nod) terwijl ik toch echt zwanger was, helaas is dat wel een mk geworden, maar zo ultra sensitive waren ze bij mij niet