Ik zie een een heel licht streepje! Met 9 DPO is het wellicht nog wat vroeg, test over 2 dagen nog eens en dan hoop ik dat het streepje een stuk duidelijker is
Ik zie m maaaaaaaaar kruidvat is niet meer wat het geweest is. Ik heb vorige maand ook zo'n streepje gehad en was niet zwanger...
Hij wordt steeds duidelijker. Had vanmorgen ook een licht positieve teat van teatjezelf. Heb net nog een kv gedaan en ondanks dat de urine minder geconcentreerd was, zie ik hier ook een 2e streepje verschijnen
Voor jezelf heb je dus al bevestigd dat je zwanger bent?! Wat natuurlijk fantastisch is maar volgens mij maakt het dan maar weinig uit wat wij hier zeggen
Ik zie ook iets wat op een grijs streepje lijkt...maar dat kan goed door de foto komen.Hou je er wel rekening mee dat meer dan de helft van alle zwangerschappen voor nod nog misgaan? Ik zou nog even afwachten meid...ik duim mee voor een goede zwangerschap.
Spannend maar laat je niet gek maken nog Ik teste een week positief Iedereen zei al meer dN de helft gaat nog fout En indd op NOd gewoon omgesteld en test weer wit Doe er over twee dagen nog een hopen en duen dat het oploopt Maar hou je hooft koel anders is het zo m grote teleurstelling
Ik weet het hoor dat er zwangerschappen zijn die nog mis gaan, maar ik poste alleen maar een foto van een test om te kijken of jullie het streepje zagen.
Beetje vreemd dat je nu die duidelijkere niet op de foto krijgt. Moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar als ik een duidelijkere test had plaatste ik die meteen.
Maar je eerste test is toch veel duidelijker geworden...maak daar eens een nieuwe foto van en plaats die even.