Zeker weten zwanger of toch misschien? Hellup..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Evia, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Een maand geleden startte ik hier een nieuw onderwerp met een test met in de verte een streepje. Ik was zwanger, maar verloor het na vier weken. Ik had niet verwacht dat ik direct daarna weer zwanger zou kunnen worden en ik voel me totaal niet zwanger. Toch vanmorgen een test gedaan omdat ik volgens mijn oude cyclus gister ongesteld had moeten worden en zie de uitslag!

3-6.jpg

Dit is geen dun streepje denk ik? Toch voel ik me erg angstig: wat nu als dit een foutje is en dat de test aan geeft dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is, is dat wel eens gebeurt? Ook voel ik een flinke weerstand tegen het blij zijn, omdat ik geen idee heb of dit wel langer dan vier weken goed gaat...

Wat vraag ik van jullie? Eigenlijk een bevestiging of juist niet of ik zwanger ben, want hier in mijn eentje thuis kom ik er even niet uit...

2. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gewoon zwanger. Gefeliciteerd. Je hoort wel eens dat je na een miskraam makkelijker zwanger kunt raken. Wie weet geldt dat voor jou.
    Probeer er van te genieten hoe moeilijk waarschijnlijk ook met vorige maand in gedachten.

3. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Mooie test hoor!

Logisch dat je wat onzeker bent geworden na je vroege miskraam, maar deze test lijktme duidelijk :) gefeliciteerd!

4. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Dat had ik nog niet gelezen Rozalincke, wie weet is dat zo..

Heb alleen in de verste verte het vertrouwen niet dat dit goed gaat komen. Moet ook even zakken denk ik.. Zucht

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mooie duidelijke test, gefeliciteerd.

6. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Ja hoor geweldig
    Je mag blij zijn
    Ik had het ook een mk met vier weken !
    Ben nu een week verder en hoop over drie weken ook zo n test in handen te hebben ! Je hoort en leest het overal dat je sneller terug zwanger raakt na een miskraam Google maar is !
    Voor nu
    Gefeliciteerd

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Zeker zwanger gefeliciteerd

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Heb je na de miskraam nog eens getest om te kijken of al het HCG uit je lichaam is? Het KAN namelijk een aantal weken duren voordat het HCG uit je lichaam is waardoor een zwangerschapstest nog altijd positief uitslaat. Ik moet toegeven dat deze test behoorlijk positief is en ik hoop van harte dat dit gewoon een nieuwe zwangerschap is!! (Ik heb namelijk eens positief getest, hartstikke blij en bleek restjes HCG te zijn).

9. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Duidelijke test hoor, gefeliciteerd! Ik snap de onzekerheid absoluut, ik ben zelf ook net weer zwanger na een vroege miskraam gehad te hebben twee maanden geleden. Ik hou me maar vast aan het feit dat het vaker goed gaat dan fout.

10. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Hij lijkt mooi positief te zijn hoor. Ik zou over enkele dagen nogmaals testen om te kijken of het streepje oploopt.

11. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Gefeliciteerd Keke! Het is wel een ander soort spannend dan wat het vorige keer was merk ik, merk jij dat ook? Het heeft nu voor mij eenstuk meer negatieve lading of angst, hoe je 't wilt noemen..

Colinn de HA heeft me getest een aantal dagen na de miskraam en alle HCG was verdwenen, dus daar hoef ik denk ik niet over te twijfelen. Gelukkig :)

12. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Ziet er goed uit gefeliciteerd en idd ff lekker laten bezinken meer dan hopen en wachten kan je helaas niet al begrijp ik je bedompte gevoel zeker wel mijn duimen draaien dat een mooie plakkerd is :)

13. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Dank jullie wel! Jullie berichtjes helpen me zeker weten :)

14. ns1988

ns1988 Actief lid

16 mei 2013
    119
    0
    0
    Dronten
    Bij mij zat er na mn mk een maand tussen. Was er totaal niet mee bezig en dacht dat mn cyclus van slag was toen mn menstruatie uit bleef. Dus ja het kan en aan de test te zien is het echt zo!

Ik had bij mijn mk binnen 24u een positieve en negatieve test dis was ook direct uit mn lichaam

15. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    gefeliciteerd!

16. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    En jouw zoontje is nu het resultaat van de zwangerschap die een maand na je mk begon NS1988?

17. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Afgelopen nacht amper geslapen omdat ik wist dat ik vanmorgen zou gaan testen. Zelfs terwijl ik niet verwachtte zwanger te zijn! Nu hoop ik komende nacht toch een stuk beter te slapen, ondanks de test die ik morgen ochtend ga doen..

De buikpijn onder in mijn buik is blijven hangen. Als ik melkproducten binnen krijg, krijg ik pijn in mijn darmen. Wat ik nu voel, en vorige maand ook voelde, is een combinatie van die pijn in mijn darmen en menstruatiepijn. Vorige maand heb ik dagen die pijn gevoeld, wat uitte in een bloeding en een vroege mk. Nu heb ik ook die pijn en hoop ik zo dat het anders mag gaan lopen dan dat het vorige maand deed.. Kon ik maar de tijd dorspoelen, zucht!

18. ns1988

ns1988 Actief lid

16 mei 2013
    119
    0
    0
    Dronten
    Jazeker! !:)

19. ns1988

ns1988 Actief lid

16 mei 2013
    119
    0
    0
    Dronten
    Heb een goede nacht meis ik ga voor je duimen dat jullie wens in vervulling mag gaan!

20. ns1988

ns1988 Actief lid

16 mei 2013
    119
    0
    0
    Dronten
    en nog wezen testen vanmorgen?

Deel Deze Pagina