Pampers verzamelt 100.00 virtuele kusjes (Tetanus vaccins)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Johannal, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik zou graag mee willen doen maar ik heb geen Hyves account! Een filmpje ga ik nog wel een keertje doen. Maar omdat ik het een hele goede actie vind wil ik wel iedereen hier oproepen om zoveel mogelijk virtuele kusjes te versturen.

Hier is de link!
    Pampers & Unicef helpen kinderen

Het is vijf jaar geleden dat Pampers voor het eerst in zee ging met UNICEF om tetanus bij pasgeborenen te helpen bestrijden – en sindsdien, hielpen we 100 miljoen vrouwen en hun baby´s zich tegen deze ziekte te beschermen.

Dit jaar willen we de wereld laten zien dat de liefde van een moeder echt geen grenzen kent. We verzamelen 100.000 virtuele kusjes van jou en je baby(´s) om tetanus bij pasgeborenen te helpen bestrijden.

1 virtuele kus = 1 vaccin

Wil jij ook meehelpen?

*Voor elk filmpje of foto die op Grenzeloze Liefde op de website van Pampers en op de Grenzeloze Liefde pagina van Youtube wordt geplaatst, doneert Pampers 0.053 aan UNICEF als steun bij het bestrijden van tetanus bij pasgeborenen door UNICEF. Dit bedrag komt bijvoorbeeld overeen met één vaccin tegen tetanus. UNICEF heeft geen banden met bepaalde merken of producten. Pampers steunt UNICEF.

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Leuke actie hé hab even foto's gezocht van toen mijn meiden net geboren waren en opgestuurd dus heb 2 keer meegedaan

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb het via de Belgische website via facebook gedaan, maar weet niet of dat in NL ook gaat.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb net ook meegedaan :)

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #5 Johannal, 23 nov 2010
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
    Hey Nijntje wat is de belgische site dan? .be? Ik zal het wel even checken. Thanks voor de tip. Heb nl. wel facebook.

Edit: Gelukt via Facebook via de Belgische site!
    Pampers.be

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh sorry, zie je berichtje nu pas... Maar zie dat je het gevonden hebt ;)

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wat een mooie actie! Ik kan alleen nog niet mee doen omdat mijn kindje nog niet geboren is.

Deel Deze Pagina