Ik zou graag mee willen doen maar ik heb geen Hyves account! Een filmpje ga ik nog wel een keertje doen. Maar omdat ik het een hele goede actie vind wil ik wel iedereen hier oproepen om zoveel mogelijk virtuele kusjes te versturen. Hier is de link! Pampers & Unicef helpen kinderen Het is vijf jaar geleden dat Pampers voor het eerst in zee ging met UNICEF om tetanus bij pasgeborenen te helpen bestrijden en sindsdien, hielpen we 100 miljoen vrouwen en hun baby´s zich tegen deze ziekte te beschermen. Dit jaar willen we de wereld laten zien dat de liefde van een moeder echt geen grenzen kent. We verzamelen 100.000 virtuele kusjes van jou en je baby(´s) om tetanus bij pasgeborenen te helpen bestrijden. 1 virtuele kus = 1 vaccin Wil jij ook meehelpen? *Voor elk filmpje of foto die op Grenzeloze Liefde op de website van Pampers en op de Grenzeloze Liefde pagina van Youtube wordt geplaatst, doneert Pampers 0.053 aan UNICEF als steun bij het bestrijden van tetanus bij pasgeborenen door UNICEF. Dit bedrag komt bijvoorbeeld overeen met één vaccin tegen tetanus. UNICEF heeft geen banden met bepaalde merken of producten. Pampers steunt UNICEF.
Leuke actie hé hab even foto's gezocht van toen mijn meiden net geboren waren en opgestuurd dus heb 2 keer meegedaan
Hey Nijntje wat is de belgische site dan? .be? Ik zal het wel even checken. Thanks voor de tip. Heb nl. wel facebook. Edit: Gelukt via Facebook via de Belgische site! Pampers.be