overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silly, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ben nu 8 dagen overtijd; mijn cyclus is tot op heden altijd hetzelfde geweest.
    Vandaag test gedaan; helaas negatief.

    Heb huisarts gebeld en die hebben gezegd dat ik ook mijn urine bij hun kan laten testen.
    Wil ik vrijdag gaan doen, ben dan 10 dagen overtijd.

    Zijn er meer op dit forum die al na een langere termijn overtijd toch zwanger bleken te zijn.
    Ben erg benieuwd.

    Ik zou graag wat meer duidelijkheid hebben, zit al zolang in onzekerheid.
    Als ik niet zwanger ben jammer dan maar laat dan gauw de :evil: komen zodat ik aan de volgende ronde kan beginnen.

    Zou anders een bloedonderzoek meer duidelijkheid kunnen geven?

    Alvast bedankt voor eventuele reacties.

    Silly
     
  2. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ha Silly,

    Spannende tijden kan ik me voorstellen... Vraagje; heb je tot nu toe altijd een regelmatige cyclus gehad of niet, of ben je misschien recentelijk gestopt met de pil. Ik ben bijvoorbeeld nog aan het ontpillen en nu al een week of 10 overtijd. Als je net overtijd bent kan het zijn dat je zwangerschapshormoon levels nog niet hoog genoeg zijn, en een negatieve test hebt, maar je zegt al 8 dagen te laat te zijn... als je huisarts voorlopig zegt dat urinetest goed is, zou ik daar lekker mee beginnen....

    veel sterkte hoor
     
  3. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    VEEL SUCCES vrijdag, ik hoop het voor je! Bij mij was ik soms ook een dag of twee overtijd, en werd dan toch ongesteld, maar 10 dagen heb ik nog niet meegemaakt, dus wie weet
     
  4. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Succes en ik duim voor je!
     
  5. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hee Chrizzzy,

    Ben eind aug. gestopt met de pil en daarna m'n normale cyclus van 28 dagen gehad dus lijkt me geen ontpillen (heb altijd een cyclus van 28 dagen); daarom vind ik het nu zo raar.

    Maar vanmorgen had ik een beetje bruinverlies dus ik denk dat de :evil: toch nog gaan komen.
    Als dit doorzet dan ga ik hoef ik niet meer naar de dokter en kan ik aan de volgende ronde beginnen.

    Ben toch eigenlijk wel blij dat de :evil: komen; die onzekerheid is vreselijk.
    Nu weet ik waar ik aan toe ben en begin gewoon weer vrolijk en (even) zorgeloos aan de nieuwe ronde.

    Goh ik dacht bij een tweede zwangerschap is dit allemaal niet zo spannend. Maar ik ben er veel meer mee bezig zelfs :rolleyes: .

    Silly
     
  6. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Nog even iets.
    Als ik ongi wordt kan ik dan voortaan een onregelmatige cylus hebben.
    Want dan zou ik nu een cyclus van 36 gehad hebben; lekker makkelijk.
    Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen.

    Ik hoop niet dat ik de volgende ronde weer zolang moet wachten.

    Wie heeft dit ook?

    Silly
     
  7. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Hey Silly,

    Ik ben nu ook al 10 dagen overtijd, en normaal altijd 28 dagen, heel vervelend, heb ook al getest negatief.

    Ik hoop maar dat de duivels zo snel mogelijk komen, of dat ik zwanger ben natuurlijk, ik weet het niet meer, ik wil ook gauw meer zekerheid..

    Liefs Shannen
     
  8. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik leef met je mee Shannen want dit is geen lolletje.

    Hopelijk heb jij meer geluk.
    Duim voor je.

    Silly
     
  9. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi silly,

    ik dacht ook na de pil gelijk een regelmatige cyclus te hebben ook 28 dgn, maar na 6 mnd (toen hebben we besloten het te gaan proberen) had ik ineens 33 dgn, de maand erop ook, daarna 31, 29, en toen werd het regelmatig 30 dgn. misschien heb je hier wat aan.

    by the way the gyn geven meestal aan dat als je cyclus tussen de 25/35 dgn zit je een 'regelmatige' cyclus hebt ook al schommelt het dus, maar ja het is praktischer om gewoon een vast aantal dagen te hebben toch?

    succes enne nu is mijn cyclus ook weer aan het rommelen hoor (na curretage) 33dgn, 30 dgn, 29 dgn, en deze maand vermoedelijk 28 dgn.

    gr saskia
     
  10. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heel veel succes vrijdag en ik zal duimen voor je

    gr debbie
     
  11. Niet meer actief

    Ik heb ergens gelezen dat je ook kunt testen 19 dagen na de laatste keer dat je geslachtsgemeenschap hebt gehad...

    Misschien is dat een idee?
     
  12. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi silly,

    Ik heb ook weleens een wat wisselende cyclus gehad. Meestal 28 dagen, maar ook wel eens 31 of 33 ofzo. Zelfs een keer 24! Het kan toch wel een keer. Hoe vervelend het ook is, je kunt het best even afwachten of de :evil: komen, anders de dokter even afwachten. Succes!!!

    Danielle
     
  13. milou

    milou Niet meer actief

    mijn cyclus kwam pas na drie maanden na pilstop op gang en was in eerste instantie 35 dagen (best lang natuurlijk) daarna is hij wel korter geworden en varieert nu tussen de 28 en 32 dagen. en als er tussendoor iets gebeurt, kan het zomaar 40 dagen zijn....
     
  14. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lekker lastig he. Bij mij heeft ie tot nu toe geschommeld tussen de 24 en 26, dus da's te doen. Ben ook erg benieuwd hoe het dit keer is.
    Suc6 allemaal
     
  15. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    dat kun je bijna geen schommelen noemen Elvira ;)

    maar goed, ik ben nog druk aan het ontpillen (sinds 13 juli)...
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nee als ik de rest lees ben ik idd tot nu toe wel tevreden. Ben ook pas 24 juli gestopt...
     
  17. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Lekker voor je zeg! En dat het ook zo kan geeft natuurlijk weer hoop.
     
  18. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Nou hè hè eindelijk van vandaag dan de :evil: gekomen.
    Gisteren de hele dag alleen een beetje doorzichtig roze gevloeid en vanmorgen (had potje urine al klaarstaan) was pas echt duidelijk.
    Na 10 dagen overtijd :(
    Dus hoef niet meer naar de huisarts.

    Helaas is nu voortaan maar gissen naar m'n cyclus maar ik ga toch maar weer van m'n normale cyclus uit.

    Hoop niet dat de volgende weer zo lang duurt maar ik houd er nu wel rekening mee dus is de stress dan gelukkig wat minder.

    Op naar ronde 2.

    Silly
     
  19. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    jammer en succes met het klussen, kan ook leuk zijn toch!??
     
  20. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Jammer silly, maar gelukkig geen onzekerheid meer..

    Succes in de volgende ronde..

    Liefs Shannen
     

Deel Deze Pagina