Gadver wat vervelend! Hier gelukkig (nog) geen koorts maar mama en dochter allebei een loopneus, niezen en hoesten. Veel beterschap!
Ik ben al vanaf dinsdag niet lekker vrijdag naar de dokter geweest blijk ik pseudekroek te hebben manlief loopt ook al te snotteren het heerst hellaas... Beterschap hoop dat snel weer beter bent.. Gelukkig blijft het de komende tijd wel even lekker weer.
Beterschap! Ik heb zelf gister in het ziekenhuis gezeten! Dokter schrok dat ik er nog zo goed bij liep met een zeer zware keelontsteking. Heb me een keel waar je U tegen zegt en kan niet lopen van de spierpijn. Weet hoe je je voelt, nu maar hopen dat het snel beter gaat en we lekker van het weer kunnen gaan genieten.
ik ben (nog) niet ziek maar alledrie mijn kinderen wel. mijn zoon vorige week een geheimzinnige infectie bijna 41 koorts suikerspiegel op hol. heeft een zware penicilinekuur op inmiddels en al anderhalve week diaree. de oudste kwam verkouden van schoolkamp terug en heeft nu ook heerlijk de jongste aangestoken die ook nog kiezen aan het krijgen is. wij zitten dus ook binnen en ik maak overuren. voor jou veel beterschap.
Dat moest het ook wezen maar typ met een i phone dus die letters staan zo dicht op elkaar en hij verbetert worden terwijl hij dat niet moet doen haha Maar het gaat al een stuk beter gelukkig maar nog niet helemaal...