Hi meiden, Ik had 3 en 4 dec een smiley op de Clearblue ovulatietest. Stel dat mijn eitje 5 dec gesprongen is, zijn deze streepjes dan OK? Zou dan 10 dpo zijn. Het is een Predictor express (niet early) en Wondfo (zelfde als K2v5 dacht ik). Gisteren had ik nog een witte Predictor express (en geen wondfo gedaan). Alvast heel veel dank voor het meekijken!
Bedankt voor alle reacties, super lief! Behoorlijk onzeker door een miskraam eerder, dus fijn dat hier dames zijn die kunnen meekijken. Hoop dat ik morgen een oploopje kan zien! Weet iemand toevallig wanneer ik een Clearblue digital zou kunnen doen? Bij hoeveel dpo ongeveer?
2 duidelijke streepjes... Hier exact hetzelfde als bij jou.. spannend hè.. Ik ga morgen weer testen en hoop ook op een duidelijke oploop..
Ja hoor, super nette testen! Niet iedereen test uberhaupt positief op 10dpo, en jouw strepen waren duidelijk . De digitale bevestigt het al zie ik, super fijn. Gefeliciteeeerd!
Dankjewel! Tussen zaterdag en zondag heb ik volgens mij al een aardige oploop. Vandaag moet nog (ben een middagtester). Ik vind het maar spannend..