Goedemorgen deze morgen! Still pregnant! Alleen de ronde Ecotest is donkerder dan gisteren, gek genoeg. En verder weet ik heus dat je geen middag- met ochtendtesten moet vergelijken enzo en dat er amper een halve dag tussen zit. Ik had ze dus niet dónkerder verwacht en ben niet meteen mega onzeker ofzo. Check trouwens hoe donker die roze test van gisteren is opgedroogd.
ik snap je helemaal hoor, hier nu na (aankomende maart 7 jaar bezig) nu zwanger, voor de 1ste keer een positieve test, geloof t ook nog steeds niet hoor, volgende week 1ste echo met 8+4 weken. En ben zo vang dat t alsnog niet goed is. ( maar dat krijg ik op de 1 of andere manier niet uit mijn hoofd ) Succes in ieder geval en zal voor je duimen dat t goed zit xx
Aaahh!! Yes yes yes yes yes!! Wat een heerlijk topic dit Hier houd ik nou van! ❤️ Gefeliciteerd meid!!
Wow wat gaaf!!!! Bij mij was het na 22 rondes ook opeens raak, ik ken het gevoel. Geniet ervan meid, hoop dat je een plakker hebt (had ik helaas niet). Gefeliciteerd!!
Wat een mooie testen en hoe gaaf zo op een moment dat je het niet meer verwacht! Gefeliciteerd, wat een mooi einde van 2018!
Yup, ik ben een middagtester I guess. Denk dat dit wel doorgaat voor oploop, toch...? (PS: Die roze testen doen er echt méga lang over voor ze goed op kleur zijn, maar ze zijn echt gevoeliger dan die Predictors (did I say that yes I did). Predictors zijn wel degelijk fijner, want ze laten (vrijwel direct) niets te wensen over. Die ronde Ecotesten komen snel op kleur (daar waar de Predictor nog langere tijd steeds donkerder wordt) en zijn ook duidelijk erg gevoelig. Mijn top drie dus. Die dipstickjes doe ik ook gewoon want heb 50 van die rotdingen liggen haha. Mogen dus op en oploop testen kan daarmee ook wel. Maar ze zijn niet je-dat. #eindereview)
De oploop is héél mooi! Pas je wel op met oploopt testen met verschillende testen? Alleen de oploop vergelijken met een test van hetzelfde merk/type. Ben altijd zo bang dat mensen zichzelf hiermee een hoop stress bezorgen terwijl dat niet nodig is.
Jij bent ook een middag tester , als ik smorgens teste met de eerst urine was de test lichter dan smiddags .. ziet super uit met goede oploop !!
WoW fantastisch dit! Zat je topic met tranen in mijn ogen te lezen! Hier krijg ik weer hoop door! Super gefeliciteerd meid en spammen maar met die testen!