Hahaha prachtig weer! Je brengt een lach op m'n gezicht en die had ik net nodig! Wat een lelijk ding is die Wondfo digitaal trouwens
Biologisch “pas” de zesde hoor haha. Maar bij alle andere kids was het (in verschillende vormen) al raak voor ik überhaupt de kans had om ermee bezig te zijn. Dus die vijfentwintig rondes, da’s ff andere koek...
Ik gun het je van harte, maar de testen lopen volgens mij niet op, maar af?! Ik hoop voor je dat het aan de testen ligt en jullie over 8 maanden een klein wondertje in jullie armen mogen hebben!
Ik doe gewoon ochtend en middag en vergelijk die met elkaar. Als er overall maar een stijgende lijn in zit vind ik het prima, haha.
Echt hè. En ze worden geregeld met dezelfde urine gedaan. Daarom neem ik die roze Innovita testen ook met een korrel zout. En die Wondfo is helemaal stom.
En dit zijn trouwens die roze Innovita testen nu ze droog zijn. Niet echt oploop maar afloop nou ook weer niet...
Mijn eerste test was ook vrij vroeg en heel licht. Ik heb er ook nog een stuk of 5 gedaan in de dagen erna om zeker te zijn haha. Ik krijg echt een gevoel van blijdschap als ik jou leuke berichtjes zie. Heel erg gefeliciteerd en succes!!!
Ik heb bij mijn eerste elke dag getest tot ik de 3+ zag van Clearblue. Toen ze van MvM langskwamen ben ik echt gestopt.
Ik volg je De laatste keer dat ik soort-van bewust bezig was met zwanger worden, was eind 2006/begin 2007. Toen deed ik er eentje “oh een streep hoppa” en klaar. Bij de jongste twee was ik al een stukje verder voor ik überhaupt wist dat ik zwanger was; bij de jongste zelfs nóóit een urinetest gedaan. Ach ja. Ik haal nu de schade in zeg maar. Wie doet me wat, toch.
Als ik deze ronde zwanger ben, wat uiteraard niet zo is want ik heb het gevoel 'dat het toch niet kan' ofzo, ga ik ook weer als een idioot testen hoor. Kom zeg, zeker tot 5.5 wk. En dan een week later wil ik een echo. Oh en ik zou bloed laten prikken.
Nee, het kan toch niet. Wat een nonsens; gewoon seks hebben om een baby te krijgen is ons niet gegeven. Onze kinderen moeten in petrischaaltjes in elkaar geknutseld worden door een witte laboratoriumjas. Zo voelde het voor mij ook, al die tijd. En ik vind het bijna gênant dat dat cliché (“je moet er gewoon niet zo mee bezig zijn”) puntje bij paaltje nog bewaarheid werd ook. Want dat is zo’n akelige stok om mee geslagen te worden. Vooral met een “zie je nou wel” achteraf. Maar toch hoop ik dat je je weer onoverwinnelijk mag voelen zonder laboratoriumjas. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dus ga maar testen inslaan hoor, je zult er een stuk of 70 nodig hebben schat ik. Xxx
hahahahahaha Heerlijk.. Nou bedankt! Gelukkig heb ik een kleine financiële meevaller (de autokeuring viel goedkoper uit dan vooral gecalculeerd) dus ik zal vast wat extra geld reserveren voor alles testen die nog komen gaan. Ik ga ook weer voor het onoverwinnelijke! XOXO